Jump to content

Mistä Bf Goodrich Radial T/A renkaita?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Km Dack Haaparannassa ei edusta moisia enää ja BF:aa edustavat Dekk Partner liikkeet eivät myy muita kuin eurorenkaita. Eikö oikeasti ole enää muita vaihtoehtoja ostaa kuin Jari Mäki ja Vammalan rengaspalvelu? Mistäs te olette omanne hommanneet järkevään hintaan?

Kirjoitettu

Km Dack Haaparannassa ei edusta moisia enää ja BF:aa edustavat Dekk Partner liikkeet eivät myy muita kuin eurorenkaita. Eikö oikeasti ole enää muita vaihtoehtoja ostaa kuin Jari Mäki ja Vammalan rengaspalvelu? Mistäs te olette omanne hommanneet järkevään hintaan?

PH rengas viikki.. kaverin väniin laitettiin keväällä ja mulle tulee ens keväänä sieltä kanssa  m/

Kirjoitettu

PH rengas viikki.. kaverin väniin laitettiin keväällä ja mulle tulee ens keväänä sieltä kanssa  m/

Kokeilenpa sieltä, kiitoksia vinkistä!  ;D

Kirjoitettu

Kyllä Oulussa ainakin Teräsrengas Alppilassa tilaa tarvittaessa. Hyllytavaraa ne ei ole.

Kirjoitettu

Ihan mielenkiinnosta, miks kukaan haluaa laittaa tätä saippuarengasta alle?

Kirjoitettu

Ihan mielenkiinnosta, miks kukaan haluaa laittaa tätä saippuarengasta alle?

No mitäs valkotekstirengasta suosittelisit parempana vaihtoehtona esim. kokoluokassa 275/60-15 tai 275/50-15?

Kirjoitettu

Cooper Cobra ja Euromaster myy. Ehkä hivenen parempi kuin BFG. m/

Kirjoitettu

No mitäs valkotekstirengasta suosittelisit parempana vaihtoehtona esim. kokoluokassa 275/60-15 tai 275/50-15?

valkoteksti? siis valkoinen teksti on pääasia auton renkaissa? Osta mikä tahansa kumi ja maalaa itse tekstit?

Kirjoitettu

valkoteksti? siis valkoinen teksti on pääasia auton renkaissa? Osta mikä tahansa kumi ja maalaa itse tekstit?

Ei toi ole mielestäni oikea tapa.....

Kirjoitettu

hyvä rengashan tuo on... tälläseen arkikäyttöön m/ kiva poltella pois eikä ahdista... ei kaikilla tartte olla pirelli p zeroja yms  \m/

Kirjoitettu

Tyyliseikkoja on nuo rengasasiatkin, vaikka mitenkä yrittäis järkeillä... :P

Ratarenkaat sitten erikseen...

Kirjoitettu

hyvä rengashan tuo on... tälläseen arkikäyttöön m/ kiva poltella pois eikä ahdista... ei kaikilla tartte olla pirelli p zeroja yms  \m/

Juurikin näin: makuasioista ei tartte kiistellä, ei ole oikeita eikä vääriä tapoja, laittakoon jokainen mitä haluaa. Itse en ole edes harkinnut 2 gen autoon mitään esim. 17" blingbling vanteita ja matalaprofiilirattaita. Jos ois uudempi muovikeula niin sitten voisin harkitakin...

Kirjoitettu

Juurikin näin: makuasioista ei tartte kiistellä, ei ole oikeita eikä vääriä tapoja, laittakoon jokainen mitä haluaa. Itse en ole edes harkinnut 2 gen autoon mitään esim. 17" blingbling vanteita ja matalaprofiilirattaita. Jos ois uudempi muovikeula niin sitten voisin harkitakin...

Mitä vikaa noissa muka on ;)

Zeta_abcs_2_2007.jpg}

Kirjoitettu

ostin lavakuljettimeen 275/60/15 stinger gts radiaalit 440e/kieppi,oli ihan hyvät gummit ja valkosilla teksteillä. en tiedä mitä nykyään maksavat.

Kirjoitettu

ostin lavakuljettimeen 275/60/15 stinger gts radiaalit 440e/kieppi,oli ihan hyvät gummit ja valkosilla teksteillä. en tiedä mitä nykyään maksavat.

saman verran.. faijan irocis sellaset  m/

Kirjoitettu

Mikä liike kauppaa Stingereitä, pääkaupunkiseudulta, vai?

Kirjoitettu

Mikä liike kauppaa Stingereitä, pääkaupunkiseudulta, vai?

ph rengas viikki  ;D

Kirjoitettu

Kyllä Oulussa ainakin Teräsrengas Alppilassa tilaa tarvittaessa. Hyllytavaraa ne ei ole.

Kävin varsin kysymässä, ei suositellut tilaamaan. Tulee tilausketjuun yksi välikäsi kuulemma lisää, heidän normitoimittajallaan ei k.o. kokoja ole. Hinta menee kuulemma kohtuuttomaksi...

Kirjoitettu

Kävin varsin kysymässä, ei suositellut tilaamaan. Tulee tilausketjuun yksi välikäsi kuulemma lisää, heidän normitoimittajallaan ei k.o. kokoja ole. Hinta menee kuulemma kohtuuttomaksi...

Ahaa, keväällä vielä kauppasivat. Muistaakseni n. 130 euron kpl-hinnasta oli puhetta.

Edit: siis 275/60-15

Kirjoitettu

Mitä vikaa noissa muka on ;)

Edelleen makuasia mut ei pahannäköinen ollenkaan  8)

Kirjoitettu

moni ei halua tilata ja rupee sönkkää että kallista, ei saa yms  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...