KKOSKINEN Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Minkä vaihtoehdon valaitsit kyseiseen moottoriin. Lähtökohtana vakio+peltisarjat ja 3" putki. -383 stroukki -alumiinikannet --Stealth Ram ja jokaiseen sopiva nokka-akseli.
Senior Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Helpoimmalla hevosia Stealth Ram + nokka.
balez Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Helpoimmalla hevosia Stealth Ram + nokka. sitten jo laittas samalla kannetkin mullahan on toi kannet ja nokka vaihdettu... tänä kesänä nähty noin mitä se menee.. jos kkoskista kiinnostaa tarkemmin niin voinen kertoa hintoja yms yv:llä.. sitten seuraavaks se imusarja mulle tulossa joskus
KKOSKINEN Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Olikko se niin, että Rami ei mahdu konepellin alle? No, onhan mulla eksta kuitupelti.
balez Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Olikko se niin, että Rami ei mahdu konepellin alle? No, onhan mulla eksta kuitupelti. camarossa mahtui mutta ponussa ilman pientä customointia ei
Z-mo Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 sitten jo laittas samalla kannetkin mullahan on toi kannet ja nokka vaihdettu... tänä kesänä nähty noin mitä se menee.. jos kkoskista kiinnostaa tarkemmin niin voinen kertoa hintoja yms yv:llä.. sitten seuraavaks se imusarja mulle tulossa joskus AFR Eliminator kannet, Stealth Ram ja nokaks Compin XR276HR. Ehkä jopa 282... Balez, sun kokoonpano ei oo toimiva ku mulla on vakiokansilla ja vakionokalla yhtä nopea.
KKOSKINEN Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Seniorilla oli mielipide, onko muilla?
balez Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kannet ja toinen imusarja. muistatko jäikö se stealtti nojaa siihen ponun peltiin vai jäikö rakoa yhtään? notkahtiko pelti kun leikkelitte sitä? jos stealtin laittaa niin eikös vakio ecm:llä pärjäile jotenkin?
KKOSKINEN Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 z28jari, mitä tarkoitat imusarjalla?
Jarno Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 lyö pumppu kylkeen,ni ei tarvi vaihtaa edes imusarjaa ja vakiokansilla/ecm'lläkin ajelee (ovet)
z 28 jari Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 z28jari, mitä tarkoitat imusarjalla? Jokin "kaasari-imusarja"missä on paikat suuttimille vois olla kova sana.Ilman jakaantuminen voisi olla parempi kuin tossa stealthissa.Siinähän lähtee imukanavat ykkös ja kakkospytyille heti läppärungon jälkeen.Joutuu toi ilmavirtaus tekkeen melkojyrkän mutkan siinäkohtaa.
z 28 jari Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 muistatko jäikö se stealtti nojaa siihen ponun peltiin vai jäikö rakoa yhtään? notkahtiko pelti kun leikkelitte sitä? jos stealtin laittaa niin eikös vakio ecm:llä pärjäile jotenkin? Ite en ollut tekemässä ko.modifikaatiota.Tuli kaverin Pontijjakkiin.Kyllä se ilmeisesti pysyi muodossaan.Ei kaveri ainakaan ole maininnut etä olis vääntyillyt.Tohon viimeiseen voisi vastata umpikierosti:vakiolla ecm:llä pärjää,mutta orkkis sipsun kanssa on vähän niin ja näin.Seokset ei ole kohdillaan.
Guest Jukka Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Tuo "pumppu kylkeen ja menoksi" taitaa olla yks kustannustehokkaimpia tapoja hankkia ylimääräiset 100hp? Niin ja siinä ei taida pahemmin normaali ajettavuus kärsiä?
Jarno Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 juuei! pensatalous nyt hiukan menee kintuille,jos vaan pulttaa kiinni ja nostaa gasopaineet kaakkoon
Soppa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Mullahan homma lähti siitä ku ostin stealthramin ja compin 264 nokan. Samalla otin kannet irti ja pirrasin. Ei menny ees kauaa, pari iltaa ku vähän kerrallaan teki. Tuloksena 300hv ja 500nm. Nokka jäi liian vaisuksi tossa, tehontuotto loppui 5000rpm kun sillon stealthi vasta pääsee oikeuksiinsa. Kone säilytti alavääntönsä ihan hyvin ja ajoin sillä vartilla 14.3 aavikkovälityksellä. Kyllä se huomattavasti pirteämpi oli vakioon verrattuna. Voin kyllä suositella, mutta ei se nälkä tietenkään siihen lopu No nyt onkin sitte suurempi räjähdys tapahtumassa, ja siitä voi lukea sitten projektipuolelta mun osiosta Tahtoo olla niin, että pikkuvirien jälkeen seuraavalle tasolle päästäkseen pitääkin pistää sitten ihan kaikki uusiksi, että tulee hyvä
balez Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Mullahan homma lähti siitä ku ostin stealthramin ja compin 264 nokan. Samalla otin kannet irti ja pirrasin. Ei menny ees kauaa, pari iltaa ku vähän kerrallaan teki. Tuloksena 300hv ja 500nm. Nokka jäi liian vaisuksi tossa, tehontuotto loppui 5000rpm kun sillon stealthi vasta pääsee oikeuksiinsa. Kone säilytti alavääntönsä ihan hyvin ja ajoin sillä vartilla 14.3 aavikkovälityksellä. Kyllä se huomattavasti pirteämpi oli vakioon verrattuna. Voin kyllä suositella, mutta ei se nälkä tietenkään siihen lopu No nyt onkin sitte suurempi räjähdys tapahtumassa, ja siitä voi lukea sitten projektipuolelta mun osiosta Tahtoo olla niin, että pikkuvirien jälkeen seuraavalle tasolle päästäkseen pitääkin pistää sitten ihan kaikki uusiksi, että tulee hyvä olikos sulla soppa orkkis bensapumppu ja ecm:mä?
Soppa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Joo oli molemmat vakiota kun eka kertaa käytin rullilla. Sitten laitoin isommat suuttimet, haltechin ja tehokkaamman bensapumpun, vaan ei teho juurikaan kasvanut. Vääntökään ei kasvanut, mutta tuli käyrä paremman muotoseksi.
KKOSKINEN Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2007 Käviskö tollanen Commander xxx ohjattavaksi vakio eculla? Entäs kun on MAF-moottori? Noi irto imusarjat näytti kaikki ykstasosilta ,Victor-tyyppisiltä. Ei oikeen käy. Käykö stelttiin normi TB ?
z 28 jari Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Käykö stelttiin normi TB ? Kiinnityksiltä käy.Olin juttusissa erään moottorinrakentajan kanssa ,ja oli kovasti skeptinen noitten throttlebodyjen ilmoitettujen virtausten suhteen.Meinas että loppuu virtauskapasiteetti kesken.Tiedä sitten mihin uskois.Mitä oon netistä noita virtaustuloksia lukenut niin vakio 48mm tb virtaisi 783cfm,ja sehän taas riittää melko pitkälle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään