Jump to content

Pienoismalleja ja muita keräilyesineitä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tossa noita omiin nurkkiin kulkeutuneita. Kaikki eivät vielä esillä. Kun tuo toimisto edelleenkin kesken  >:(

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Pienoismallit,+Model+auto/Omat+pikkuautot+/

Muutama pontiac ja camarokin löytyy kun oikein tarkkailee mut GM kumminkin pääosin  :-P

GTA ja TTA seuraavana ostoslistalla

Tuossa myös Bitter CD alhaalla toinen oikealta

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Pienoismallit%2C%20Model%20auto/Omat%20pikkuautot%20/PC275781.JPG/_bigthumb.jpg

Kiva kokoelma! Mulla on Suomessa jossain yks 400 mantan pienoismalli jemmassa :)

• Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• GTATL

22

• rstuning

20

• airbrush 1

19

• Z4FUN

16

Kirjoitettu

Mulla on Suomessa jossain yks 400 mantan pienoismalli jemmassa :)

Entä se isompi malli ?  :W

Kirjoitettu

Entä se isompi malli ?  :W

Ma myin mun Mantan ysikytluvun lopulla ;D

Kirjoitettu

Mulla on yhteen rojektiin (oikeeseen autoon) jemmassa kumiset Ascona 400 look lokarien "tuuliohjaimet" ;D

Osu vaan muuta tilaillessa joskus vuosia sitte silmään luettelossa, eikä oo ihan jokapojan yleisin tuunaus :W

Kirjoitettu

No perkules! Mulla tais olla toi ainoo kans monogrammi, mut -86 t/a m/ (toki tein siitä GTA lookin bbs vanteilla ;D)

Ei noita liikaa voi olla... Jos ei laske sun TTA laatikkoa :W

No voe kenia etta pilasit sen -86 t/a oltais voitu vaihtaa paikseen kun multa se viela puuttuu :(

Kirjoitettu

No voe kenia etta pilasit sen -86 t/a oltais voitu vaihtaa paikseen kun multa se viela puuttuu :(

Ei oo ku "askarteluveitti"madallukset tehty rakennuksen yhteydes ja orkkis vanteet+renkaat talles...

maalaamaton musta ja sisusta vaaleenruskeeksi maalattu, mutta muuten orkkis t/a :W

Tiä jos vaikka voisinki vaihtaa, jos sulle koottu kelpaa, mutta mun pitäs varmaan koittaa jotain kuvia siitä saada...

Kirjoitettu

Ei oo ku "askarteluveitti"madallukset tehty rakennuksen yhteydes ja orkkis vanteet+renkaat talles...

maalaamaton musta ja sisusta vaaleenruskeeksi maalattu, mutta muuten orkkis t/a :W

Tiä jos vaikka voisinki vaihtaa, jos sulle koottu kelpaa, mutta mun pitäs varmaan koittaa jotain kuvia siitä saada...

No kun ma keraan kokoomattuja :(

Kirjoitettu

Kävi niin ohraisesti että pojat sai pukilta kummatkin 7m Carreran digiautoradat, joista sai kätevästi koottua 14m rataa olkkarin lattialle. Digiradalla voi ajaa joa 6 autoo yhtäaikaa ja pakettien mukana tulleet F1-autot onkin saaneet runtua oikein kunnolla.

No pitkinä pyhinä pientä nousuhumalaa ja ebay auki.....  Alkoi löytyyn kunnon kalustoa. Kunhan uus kalusto saapuu maahan alkaakin uus merkkisarja... :D

penskecamaro.JPG.c67744eea4a67922eb601d01dde119d1.JPG

Kirjoitettu

No kun ma keraan kokoomattuja :(

Hö, no jos se yhtää lohduttaa nii mun oma oliki -85 ja ne orkkisvanteiden pölykapselit on

teillä tietämättömillä ja tuli mieleen että ne saattoi jopa puuttua paketista...

Pakettikin on hiukan kärsiny (jo panteran varastoissa), mutta jos laitan sinne ylimäärästä sälää ja teippaan kiinni

niin siinähän sulla on "kokoamaton" niin kauan et joku utelias repii paketin auki m/ ;D

Kirjoitettu

Hö, no jos se yhtää lohduttaa nii mun oma oliki -85 ja ne orkkisvanteiden pölykapselit on

teillä tietämättömillä ja tuli mieleen että ne saattoi jopa puuttua paketista...

Pakettikin on hiukan kärsiny (jo panteran varastoissa), mutta jos laitan sinne ylimäärästä sälää ja teippaan kiinni

niin siinähän sulla on "kokoamaton" niin kauan et joku utelias repii paketin auki m/ ;D

::)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Greenlightin TTA pacecari tuli tänään \m/

(ei oo itte kuvattu, vaan netistä napattu)

http://i.ebayimg.com/t/Greenlight-1989-Pontiac-Firebird-Trans-Am-Indy-500-Pace-Car-TTA-New-/00/s/MTE5NFg5NTM=/z/qYIAAMXQO21RpEHv/$T2eC16NHJIQE9qUHsE3(BRpEHvelYg~~60_57.JPG

Ps. Valitettavasti GTATL numero oli jotain päälle 2000, eli ei lähelläkään sun numeroa :-\

Kirjoitettu

Greenlightin TTA pacecari tuli tänään \m/

(ei oo itte kuvattu, vaan netistä napattu)

http://i.ebayimg.com/t/Greenlight-1989-Pontiac-Firebird-Trans-Am-Indy-500-Pace-Car-TTA-New-/00/s/MTE5NFg5NTM=/z/qYIAAMXQO21RpEHv/$T2eC16NHJIQE9qUHsE3(BRpEHvelYg~~60_57.JPG

Ps. Valitettavasti GTATL numero oli jotain päälle 2000, eli ei lähelläkään sun numeroa :-\

Samanlainen löytyy hyllystä m/

Kirjoitettu

Pari koottavaan tuli lisaa kokoelmaan :)

VIHTU MUN AUTO!!! :o \m/

Ps. Yöök... Siinä on padle mirrorit ;D

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tama tuli viimeviikolla :)

Heti tilasit ku mä tuola ylempänä linkkasin ku bongasin :o :P

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tammonen tuli lisaa kokoelmaan 8)

Sunhan taytyy kohta ottaa oma kontti noille sun pienoismalleille. :W ;D

Kirjoitettu

Tammonen tuli lisaa kokoelmaan 8)

Helppohan se "kotimaisia" on tilata :W

No ei vaiskaa onhan niitä helppo tännekki tilata, mut ku vanhatkaan ei mahdu esille nii ei jaksa tilailla :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...