Jump to content

komero -89 ;D (305) Vakio nopeudensäädin


Recommended Posts

Kirjoitettu

öö....elikkäs!

En löytäny tästä mistää valmista aihetta joten tein uuden..

 

Pieni ongelma! välillä toimii kuin enkeli, välillä taas rupeaa jatkuvaan tiputtamaan pois tota päältä.

Elikkäs...saa "varastoitua" paineita ja toimii ja välillä päästää paineet suoraan "kesälaitumille" Or what?  Ei älyä. :'(

Kirjoitettu

Mahdollisuuksiahan on monia, alipaineletkussa vuoto tai joku johtoliitos, mutta varmaan ensimmäisenä kannattaa tarkistaa ettei siinä viiksessä mistä sitä käytetään tai sen viiksen johdoissa ole mitään vikaa, tuo monitoimiviksi tuppaa joskus särkymään

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...