joni82 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2007 öö....elikkäs! En löytäny tästä mistää valmista aihetta joten tein uuden.. Pieni ongelma! välillä toimii kuin enkeli, välillä taas rupeaa jatkuvaan tiputtamaan pois tota päältä. Elikkäs...saa "varastoitua" paineita ja toimii ja välillä päästää paineet suoraan "kesälaitumille" Or what? Ei älyä. :'(
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2007 Mahdollisuuksiahan on monia, alipaineletkussa vuoto tai joku johtoliitos, mutta varmaan ensimmäisenä kannattaa tarkistaa ettei siinä viiksessä mistä sitä käytetään tai sen viiksen johdoissa ole mitään vikaa, tuo monitoimiviksi tuppaa joskus särkymään
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään