5,7 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 mikäs olis sellanen hyvä nafta lämppäri ihan vaan aamuiseen ym lämmitykseen ei ajo? pienin webasto 24h kellolla asennettuna ~1600e. eberistä ei vielä tietoa..
BlackZ Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 mikäs olis sellanen hyvä nafta lämppäri ihan vaan aamuiseen ym lämmitykseen ei ajo? pienin webasto 24h kellolla asennettuna ~1600e. eberistä ei vielä tietoa.. Mahtavat nykyään molemmat olla ihan yhtä hyviä. Tuosta eberistä on itsellä ainakin vaan hyviä kokemuksia
Mopo305 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Webastoon luotan,toimii jopa kesälläkin,Niin tekee hyvää joskus kesällä käyttääkin.
pantera Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Naftalle eberi , pensalle vepasto nain sano ne jokka joutuu niita korjaan tyokseen
5,7 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Naftalle eberi , pensalle vepasto nain sano ne jokka joutuu niita korjaan tyokseen jotain luin tuosta webaston naftan "esilämmitys" osasta vai mikä nyt onkaan jossa nafta saatetaan itsesyttymis tilaan on webastossa keraaminen ja eberissä teräsverkko rakenteinen. keraaminen kuulemma menee aika ajoin vanhuuttaan ymmärrettävästi pärähtää mutta verkko kestää.. pitää huomenna käydä elektropartsilla kysymäs eberiä ja mietteitä
Nova Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Naftalle eberi , pensalle vepasto nain sano ne jokka joutuu niita korjaan tyokseen Tuommoista minäkin olen kuullut... Itsellä eberi ja toiminut kolme vuotta ilman mitään ja sitä on oikeesti käytetty vähintään 2-3 kertaa päivässä talvisin.
Mopo305 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kolme talvee tuo mun wepsu on huutanu,eikä mitään ongelmia,niin ja naftalla,ja kännykällä päälle.
Mika Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Itse olen myös hankkimassa ajokkiin Eberiä. Tulee siis 5kW:n Eberi ja kellolaitteena EasyStart T lämpöanturilla. Eberin saa hommattua suoraan Saksan maalta ja kellolaite myös
5,7 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 4.2kw eberi sarja 990e siihen vielä asennus kuulemma ~400e eli pyöreesti 1400e olis halvempi kuin webasto 4kw asennettuna..
pantera Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 zakotto myy 4kw eberia 855e takuu 2 vuotta, oon jo viis talvee meinaannu ostaa, meinaan vielakin taitas tulla halvemmaks pysya sisatiloissa kovilla pakkasilla
5,7 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 zakotto myy 4kw eberia 855e takuu 2 vuotta, oon jo viis talvee meinaannu ostaa, meinaan vielakin taitas tulla halvemmaks pysya sisatiloissa kovilla pakkasilla joo tuossa pääsis säästämään kohtuu paljon ne varmaan lähettää paketin ja voi asennuttaa täällä pitäis ottaa yhteyttä
5,7 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2007 4kw nafta webasto varaosa helmisellä 800e asennettuna 1100e
Mika Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 4.2kw eberi sarja 990e siihen vielä asennus kuulemma ~400e eli pyöreesti 1400e olis halvempi kuin webasto 4kw asennettuna.. 5kW nafta eberi asennettuna noin 1300 euroa
Mopo305 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 4kw nafta webasto varaosa helmisellä 800e asennettuna 1100e Ja asennus Laihialla.
Nova Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Ostin näköjään sitten bensa eberin ohimennen. Näkee myöhemmin miten toimii kunhan saan asenneltua sen.
Guest pile Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Naftalle eberi , pensalle vepasto nain sano ne jokka joutuu niita korjaan tyokseen tuo tieto ei mun mielestä perustu oikein mihinkään. vanhin wepasto mikä mulla on tälläkin hetkellä on 17 vuotta vanha ollut käytössä joka talvi ei ole koskaan uusittu edes hehkua ja on nafta käyttöinen eli pelaa. kolme eperiä on ollut ei voi niitäkään moittia muusta kuin on ulkoisesti kovaäänisiä. molemmissä pösöissä on wepasto. niin ja noi kaikki on olleet nafta koneita. jos ja kun joutuisin ostamaan nyt lisälämmittimen.vaikka buikkiin (pensakäyttöisen)niin silti vaikka molemmista on hyviä kokemuksia niin jotenkin vaan kallistun tuon wepaston suuntaan.
5,7 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Ja asennus Laihialla. kuulin että sundombilen asentaa en tedä sitte mutta halvin vaihtoehto tällä hetkellä pitää koittaa vielä jos sais alea kun ostaa 2pakettia duunikaverille kans
Mopo305 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Helminen asennuttaa,ainakin ennen,Laihialla,mulla on tiedot kaverista jos tarve,on pätevä.
5,7 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Helminen asennuttaa,ainakin ennen,Laihialla,mulla on tiedot kaverista jos tarve,on pätevä. paljonko ottaa jos asentaa pelkästään eli tuon sarjan onko tuo 300e kohtuu hinta asennuksesta? uskon että on pätevä kun sanot!
-vellu Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Purin oman Eberin Ponusta. Ei se ole mikään ihme juttu asentaa. Homma on koko luokaltaan sama kun laittaisit autoon lisävalot ja vaihtaisit pari vesiletkua Eli pikkasen sähköhommaa ja vähän vettä... Ohjeet on ainakin Eberissä hyvät.
TransNAM Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Eihän nuo mitään kummoisia härveileitä oo laittaa joskin uudehkoissa autoissa on ahdasta. Jos löytää koneelle paikan niin ei sitten letkuille ja toisinpäin... Tuolta löytyy vepatsoja kohtuuhintaan: http://www.marinea.fi/shop/product_catalog.php?c=146 Toki perinteiseen tyyliin mistä tahansa muualta kun täältä villistä-vero-pohjolasta saa parhaimmillaan puoleen hintaan uusia laitteita... Nimim. Muutaman tilannu ja asentanu.
5,7 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Purin oman Eberin Ponusta. Ei se ole mikään ihme juttu asentaa. Homma on koko luokaltaan sama kun laittaisit autoon lisävalot ja vaihtaisit pari vesiletkua Eli pikkasen sähköhommaa ja vähän vettä... Ohjeet on ainakin Eberissä hyvät. uus auto ja pitkä takuu en koske sormellakaan ettei kaadu mikään omaan niskaan
5,7 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Eihän nuo mitään kummoisia härveileitä oo laittaa joskin uudehkoissa autoissa on ahdasta. Jos löytää koneelle paikan niin ei sitten letkuille ja toisinpäin... Tuolta löytyy vepatsoja kohtuuhintaan: http://www.marinea.fi/shop/product_catalog.php?c=146 Toki perinteiseen tyyliin mistä tahansa muualta kun täältä villistä-vero-pohjolasta saa parhaimmillaan puoleen hintaan uusia laitteita... Nimim. Muutaman tilannu ja asentanu. toi helminen myy valmista 4kw nafta sarjaa 800e
Mopo305 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 paljonko ottaa jos asentaa pelkästään eli tuon sarjan onko tuo 300e kohtuu hinta asennuksesta? uskon että on pätevä kun sanot! Laitoin sulle yv:tä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään