Jump to content

Ylä- vai alakerta remonttiin?

Lady Firebird

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs kone syö öljyä jonkin verran, kuukauden välein on täytyny lisäillä. Öljynpaineet huonot, tyhjäkäynnillä jopa alle 30, ajossa n. 45.

Ei vuoda alleen öljyä, eikä konehuone oo öljynen.

Kannattaako siis vaihtaa venttiiliohjurin kumit yms. ja tehdä yläkertaremontti vai remonteerata alakerta ja vaihtaa laakerit ja kiertokanget ym. ?

Ja konehan oli siis 350 TPI.

Kirjoitettu

Taitaa olla venttiiliohjurin kumit tai ite venttiiliohjurit mennyt. Ne on tän ikäsissä aika yleinen juttu. Varmaa syytä tietenki hankala sanoa näin etänä. Paljoko se vetää öljyä tuhannelle kilometrille? Ohivuotomittauksella vois kans saada osviittaa.

Kirjoitettu

Joo,toi ohivuotomittaus kannattas tehdä ihan ekana ja noi ohjurit on varmasti loppu,ei noi öp:eet nyt ihan mahdottoman huonot oo.

Jos toi auto on sellainen,et meinaat pitää sitä pitkään,niin mä remppaisin koko tekniikan kunnolla,niin siinä ois sit pitkäks aikaa luotettava kulkine

Kirjoitettu

Kyllä mä aattelin tän auton ihan pitää ja viedä hautaan mukanani  ;D

Kyllä mä koko tekniikan voisin remppautaa, mutta tän vuoden veronpalautukset ei riitä ihan kaikkeen, joten jotain täytys tehä nyt ja sit jotain ens vuonna.

Missähän sellasen ohivuotomittauksen vois teettää? Missä ne tekee niitä?

Kirjoitettu

Luulisin, että kaikissa autokorjaamoissa on laitteet ohivuotomittaukseen. Erijuttu kuka haluaa irrottaa ja kiinnittää 8 tulppaa.

Kirjoitettu

Yleensä venttiilinvarren kumien vaihto on pelkkää tekohengitystä, ja sen sain itsekin henkilökohtaisesti kokea!

Pari kuukautta sitten vaihdoin kumit ja pari viikkoa siitä ja alkoi käynnistettäessä pölläyttää siniset!

Ei pahemmin (vielä) normaali käynnillä savuta, mutta ei varmaan pitkiä aikoja siihen vaadi!

Nyt on siis hyvä syy lisätä uudet kannet talven projektilistaan mukaan!  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...