JohnnyMichael Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2007 Muunkin tyyppistä kuin alkuperäis-kotkatarraa tarjolla! Itse olen noita (laittomia) tuulilasitarroja etsinyt, ja olisinkin valmis vaikka jonku jampan kanssa kimppatilaukseen! http://www.autografics.com/
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2007 Hmmm, kulkiskohan toi kovempaa jos laittas tarran-pari...
BlackZ Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kannattaneeko noita laittaa olleskaan, tuli vaan itelle mieleen ku velipoika kertoili että ku pekka68:n auto oli ollu Kalajoella valoissa vartille lähdössä niin kuuluttaja oli kuuluttanut jotain tyyliin "että nyt viivalla punainen -86 camaro jonka erikoinen tekniikka on herättänyt paljon mielenkiintoa jne" ja kun mun camaro oli ollu viivalla niin kuulutus oli kuulunut jotain tyyliin "viivalla musta -86 iroc-z jossa löytyy jos jonkinnäköistä tarraa jne" ;D Että sellasta Jotenki tuo Pekan saama mainostus vaan tuntu arvokkaammalta
F350 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kannattaneeko noita laittaa olleskaan, tuli vaan itelle mieleen ku velipoika kertoili että ku pekka68:n auto oli ollu Kalajoella valoissa vartille lähdössä niin kuuluttaja oli kuuluttanut jotain tyyliin "että nyt viivalla punainen -86 camaro jonka erikoinen tekniikka on herättänyt paljon mielenkiintoa jne" ja kun mun camaro oli ollu viivalla niin kuulutus oli kuulunut jotain tyyliin "viivalla musta -86 iroc-z jossa löytyy jos jonkinnäköistä tarraa jne" ;D Että sellasta Jotenki tuo Pekan saama mainostus vaan tuntu arvokkaammalta Mulla ajatus olikin laittaa noi myllytyksessä irroitetut pienet kotkankuvat takas, niiden alta paljastunu maali kun ei ole muuttanut väriään auringossa ja "jäljet" näkyy ikävästi. Ja ehkä tuohon takapuskurissa olevaan "Pontiac" upotukseen punainen heijastava tarra pohjalle. Se ei näkys päivällä lainkaan
Spertsa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Ameriikan foorumilla ovat vähän haukkuneet tuota paikkaa. http://www.nastyz28.com/forum/showthread.php?t=30624 Onhan tuosta kyllä jo pari vuotta eikaa että voihan se olla että laatu on parantunu.
Haapis Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2007 Hot Rod lehden mainossivuilta osui silmään tuollainen tarrakauppa http://www.phoenixgraphix.com/
CamRaato94 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Tänään hinkutetaan toi 4gen vanteen keskikuppi kiiltäväksi ja "Chevrolet" logo pois. Onko kellään mahdollisuutta tehdä semmosta keskiöön sopivaa "Pontiac" tarraa. Pitää olla pyöreä, halkaisija tulee myöhemmin...
Vici Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Tänään hinkutetaan toi 4gen vanteen keskikuppi kiiltäväksi ja "Chevrolet" logo pois. Onko kellään mahdollisuutta tehdä semmosta keskiöön sopivaa "Pontiac" tarraa. Pitää olla pyöreä, halkaisija tulee myöhemmin... Minäkin tarvitsen yhden kappaleen tuommoisia tarroja, jotka tulee tuohon keskiöön.
CamRaato94 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Jotain tähän tyyliin. Valkoinen väri, koska tulee mustalle pohjalle:
Chonder Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 voisin tulla mukaan tilaukseen, pitäis saada punaiset "Z-28" merkit takapuskuriin ja kylkiin
camaro82 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2008 voisin tulla mukaan tilaukseen, pitäis saada punaiset "Z-28" merkit takapuskuriin ja kylkiin Samoin
LOB Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2008 Mulla on mallit valmiina , kunhan pääsis ens viikolla käymään teipparin luona. sama joka teki mulle trans amiin teipit ja merkit.
LOB Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2008 Mulla on mallit valmiina , kunhan pääsis ens viikolla käymään teipparin luona. sama joka teki mulle trans amiin teipit ja merkit. nää on alkuperäisinä 2" tai 2 3/4 " kokoisia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään