BadassZ28 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Jossain vaiheessa kun alkaa konetta piristelemään pitää tuota voimansiirtoakin päivittää kestävämmäksi, jottei vaihdelaatikko hyppää silmille kun antaa autolle ruoskaa Olen mietiskellyt josko hommaisi jenkkilästä suoraan tuollaisen valmiin paketin: "http://racetransmissions.com/store/product_info.php/cPath/167/products_id/343" Nykyinen laatikko on kaiketi tuon autoni orkkisloota vuosimallia '84. Tämä ei vissiin ole se paras vuosimalli kestävyyden suhteen? Laatikot vissiinki paranivat kestoltaan '87 vaihteessa? Toinen vaihtoehto olisi tietty jos löytäisi jostain tuollaisen tuoreemman lootan ja vahvistaisi sen täällä Suomessa jollakin laatikkovelholla. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta linkissä olevasta putiikista? Mielestäni vaikuttaisi varsin järkevän hintaiselta paketilta sen sisältöön nähden. Tuon 650hp kestävyyden pitäisi kyllä takuulla riittää ainaki mun tarpeisiin. Tehoa haetaan tietysti koneesta se n. 600hp mutta todellisuudes se taitaa tulla olemaan sitte joku 300hp aikanaan
BlackZ Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Melko täydellisen oloinen paketti. Nuo jenkkien hinnat valmiille uudelle lootalle on mun mielestä sen verran kohtuulliset että ite tilaisin -> tilasinkin jenkeistä valmiin lootan Jäähän se entinen sitäpaitsi varalaatikoksi tai sen voi vaikka myydä, niin sehän on sitten pois kokonaisbudjetista. Ja tuollaisen kestävän lootan teetättäminen maksaa Suomessa enemmän kuin "vastaava" loota jenkeistä valmiina Mulla on Bowtie Overdrivesin TH700R4 Level 3 loota ja pirun tyytyväinen oon ollut Tolle luvattiin 630 hv / 850 Nm kesto ja on toiminnaltaan melkosen raju Kannattaa ottaa huomioon että nimenomaan tuo vääntöhän se pääasiassa lootan hajottaa jos hajottaa. Lukaseppa tuo B.O. toimintamalli (ja tuolta löytyy lueteltuna myös kaikki osat mitä ne eri lootiin laittaa...) ja ainakin väittävät että jokainen loota testataan sekä penkissä että testiautossa ja säädetään oikeasti toimivaksi. Noissa on myös 4. vaihteella automaattinen turbiininlukitus, joten jos vaihtaa vaikka esim. Megasquirtiin niin eipä tartte kikkailla TCC-kytkentöjen kanssa ku loota hoitaa ite sen osuuden Ja joo, -87 tai -88 eteenpäin olevat TH700R4:t on sisäkaluiltaan jo vakiona parhaiten kestäviä.
VetteMortti Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kuulostaa mielenkiitoiselta tilata valmiiksi 'viritelty' loota jenkeistä. Itsellä on TH350 poikinut nyt jo kolme kertaa ja halu olisi saada nelipykäläinen loota tilalle. Laatikon laittaja väittää että ompi liikaa vääntöä pienillä kierroksilla koneessa, ja siksi ei lodju kestä? Sama äijjä väittää ettei 700 :n tule kestämään mun koneen perässä. Tuntuu aika ihmeelliseltä väittämältä, koska kone on ahtamaton stroukki 383cid. Hikisillä +400 kaakeilla. Toki koneesta on yritetty saada mahdollisimman paljon alavääntöä, mutta silti ei minun mielestä ole kovin kummonen voiman pesä. Millä konstilla olette saanut lootan suomeen kohtuullisella kululla. Itse kun olen tilannut USA :ta tavaraa niin tuuppaavat ne aina lentorahdiksi, ja se ei ole kovin halpaa se... Tilasitko BlackZ myös turbiinin tuosta samasta puljusta? Onko sulla siinä mikä stall -speedi? Tuliko rahtikuluiksi paljonkin? Vaihtaako tuo level 3 :n terävästi? Tarkoitan että kun polkee satasessa tallan pohjaan ja loota tekee kick downin, niin lähtee terävästi eteenpäin ilman turhia mietintöjä? Tarvitseeko sinun vaihtaa laatikkoa käsin saadaksesi maksimaalisen kiihtyvyyden (eli tarkoitan onko eroa kiihtyvyydessä vaihtaako laatikko itse, vai vaihdatko käsin)?
BlackZ Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Tilasitko BlackZ myös turbiinin tuosta samasta puljusta? Onko sulla siinä mikä stall -speedi? Tuliko rahtikuluiksi paljonkin? Vaihtaako tuo level 3 :n terävästi? Tarkoitan että kun polkee satasessa tallan pohjaan ja loota tekee kick downin, niin lähtee terävästi eteenpäin ilman turhia mietintöjä? Tarvitseeko sinun vaihtaa laatikkoa käsin saadaksesi maksimaalisen kiihtyvyyden (eli tarkoitan onko eroa kiihtyvyydessä vaihtaako laatikko itse, vai vaihdatko käsin)? Tilasin turbiinin 2400 rpm stallilla samasta paikasta. Rahtikuluista ei kovin tarkkaa tietoa koska tilasin tuttuni kautta joka luonnollisesti otti vaivanpalkkaa välistä (lootalle jäi silti erittäin kohtuullinen hinta, saman olisi maksanut suomessa rakennuttaminen ja enempikin...). Sen tiedän että ei tullu ilmeisesti lentokoneessa vaan kontissa muun tavaran seassa. Kyllä toimii terävästi ja nopeasti, ei mieti pätkääkään! On jopa niin terävä toiminta että alkuun cruisaillessa tuntu vähä epämiellyttävältäkin, nyt on alkanut niskat tottua tohon Parhaat varttimailiajat oon ajanu manuaalisesti vaihtamalla mutta niinhän se on pakko jokaisella tehdä jos haluaa parhaan kiihtyvyyden, muuten aika vaikea auto hallita lähdössä (ainakin mulla). Normaalisti ajelen aina automaatilla ja annan lootan ite vaihdella kun ei oo sillä 60ft ajalla liikennevaloissa niin merkitystä... Ja tuolle lootalle luvataan 630hv/850Nm kesto ja ainakin mulla on kestäny mukisematta ahdetun SBC 350 cid perässä. Ja mulla väänti tuo moottori ennen ahdinta jo 546Nm. Kyllä nuokin lootat saa kestämään vääntöä ku on osaava rakentaja ja oikeat osat
Pekka68 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Itsellä on TH350 poikinut nyt jo kolme kertaa ja halu olisi saada nelipykäläinen loota tilalle. Laatikon laittaja väittää että ompi liikaa vääntöä pienillä kierroksilla koneessa, ja siksi ei lodju kestä? Sama äijjä väittää ettei 700 :n tule kestämään mun koneen perässä. Tuntuu aika ihmeelliseltä väittämältä, koska kone on ahtamaton stroukki 383cid. Hikisillä +400 kaakeilla. Toki koneesta on yritetty saada mahdollisimman paljon alavääntöä, mutta silti ei minun mielestä ole kovin kummonen voiman pesä. Ei ehkä kannata viedä neljättä kertaa jos ei tee takuuseen . Viimekesänä tein kiireellä TH700:n ( vm -86 ). Ja ainaki vielä menee n. 1000 nm läpi että heilahtaa.....
set28 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Ite ostin tohon kremikseen TCI comp askin ja turbiinin,2760€ makso noi ja eipä oo valittamista,aski on täys manuelli käännetyllä kaaviolla En edes miettinyt muuta,vaikka parikin kolmepuolikasta askia lojuu nurkissa,et ois niistä ruvennu väsäämään
BlackZ Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2008 Oletko ollut tyytyväinen se Bowtie Overdrivesin Laatikon kanssaa....? Tilasin itse tänään laatikon ja turbiinin sieltä yhen tutun kautta.... Aivan HELVETIN tyytyväinen! En oo sillä ajanu ku jonku noin 3000 km vaan en perusteella ei vois parempi olla! Jos vaan vielä kestää tuollaista rankaisua jatkossakin niin kymppiostos ja halpakin vielä. Eihän se aina cruisaillessa ihan mukavimmalta tunnu mutta eipä ainakaan luista vaihdoissa
tpi57 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2008 Onko jollain kokemuksia tämän firman laatikoista? http://racetransmissions.com/store/product_info.php/cPath/1_25_56_112/products_id/195 hinnatkin on aikas edulliset
Turnn Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2008 Onko jollain kokemuksia tämän firman laatikoista? http://racetransmissions.com/store/product_info.php/cPath/1_25_56_112/products_id/195 hinnatkin on aikas edulliset Edullista tosiaan: http://racetransmissions.com/store/product_info.php/cPath/1_25_56_111/products_id/32 Paljonkohan tuolle tulis hintaa rahdattuna ja rokotettuna?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään