Vaksi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Moikka! Äänteleekö kellään etupää kun ajatte esim. tiessä olevien hidasteiden yli?
Z-mo Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Ainakaan ei kuuluis äännellä. Etuvakaajan koiranluut väljät? Tukivarsien puslat?
Guest Jukka Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Mulla natajaa polyuretaanipuslat toisen camaron kuskinpuoleisessa etutukivarressa. Kuulostaa ihan.. no narinalta, ruosteiselta saranalta tms. Tuo menee rasvaamalla, ja normi vakioalustasta tai rasvatusta polyuretaanipuslasta ei juuri kuulu ääniä
Vaksi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Muistuttaa kyllä tosiaan jonkinlaista "narausta" kun ajat korokkeen yli!
set28 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Mulla ainakin kolahteli sittiäinen(-94 T-A),kun siit oli noi puslat aivan finaalissa,vaihdon jälkeen loppu älämölö
Chevy Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Täällä narisee takapuslat just tollasissa tilanteissa. mulla "hetekan narinaa" takaa,kun ylittää vinosti katukivetystä
5,7 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 mulla "hetekan narinaa" takaa,kun ylittää vinosti katukivetystä mulla narajaa katto kun ajaa sivuttain katukivien yli.. pikkasen löysähkö
Z-mo Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 mulla narajaa katto kun ajaa sivuttain katukivien yli.. pikkasen löysähkö Se huutaa sub frame connectoreita!!
5,7 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Se huutaa sub frame connectoreita!! joo pitäis saada hitsattua yritän taas tänä talvena
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään