Msk383 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2004 Mahtaako 3rd geneihin löytyä 14" vannetta joka mahtuisi levyjarrulliseen perään? Onko koskaan ollutkaan?
Guest pena Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2004 Eiks alkupään 3rd camarot ollut 14 tuuman vanteilla,ja mulla on 2rd camarossa 14tuumaiset ja sinne pitäisi mennä levyt taakse,niin ainaskin olen ymmärtänyt.Tuolla projektit osastossa Pertsan camarossa on alla n.82-83 berlinettan 14tuumaset,sopiskohan ne(voisi olla myynnissä).
Salkki Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Riisiltä löytyy ainakin 14" bemun peltivanteet missä on nastagummit. Ja mahtuvat pyörimään ilman ongelmia.
GTA-57 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 mulla talvirenkaissa jotku "mangels" kromi vanteet 14 tuumaset , on niin naurettavan pienet noi meidän levyt et hyvin mahtuu sisään.(ja auto -89 GTA)
Heikki Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Mahtuuhan ne etulevytkin tuon 14" sisään. Ainakin siin tuon meikäläisen karvalakkimallin. Mulla on talvirenkaat 14" vanteilla meinaan.
Msk383 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2004 Multakin löytyis 4kpl mangelseja, tosin 15". Kuitenkin, tarttisin jostain ne 14" wheelit.. Hyvä tietää että mahtuvat pyörimään ja vielä kun saisi jostain ne vanteet hyllyyn, niin voitais leventää ne millilleen vastaamaan gta:n takalokasuojaa. Eiku etsimään .
Crisis Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Jep... 14":set peltiset on talvella mullakin ollut. "hyvin" mahtuu. Sinne menee viellä 2e kolikko änkeemällä väliin.
GTA-57 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2004 mul on muuten mangelseihin jarrusatula piirtänyt pienet naarmut eli tilaa ei enään ilmeisen liikaa ole...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään