Jump to content

Pieni ruostehomma pickupin lavalla

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kiitos tpl2:n lainakoneen, sain putsattua mukavasti ton S10:n lavan sisäpuolen etuosan pintaruosteesta.

Tossa alkutilanne.

lava01.jpg}

Kirjoitettu

Mikset maalaa koko lavan sisustaa sellasella kumimaisella massalla,tekivät Jimillä johonkin pickuppiin sellaisen,lopputulos oli tosi siisti

Kirjoitettu

Toinen olisi että vetää Terosonin 3000 massaa pintaan. Sen voi sävyttää oikeian väriseksi akryyliväreillä. Toi on kiveniskumassaa maalattaville pinnoille. Toimii sisälokareissa ainakin hyvin.

Kirjoitettu

No ei mitään hajuu,en ees muista sitä nettisaittia mistä ne aina muistuttelee siinä ohjelmassa

Kirjoitettu

Speedliner

urethane polymer coating

Luultavasti ei sen kummempaa kuin TEMADUR  ( 2-komponenttinen uretaanimaali ; mainostajan huom.   ;D  )

Kirjoitettu

Just sitä. Ja kemikaalin kestävää. Vellu maalaili konehuoneensa semmoisella - tai taisi olla niin, että laittoi jotain maalia pohjaksi ja uretaanilakkaa pintaan.

Kirjoitettu

Tuleeko siitä sellainen tahraava pinta, johon jää moska kiinni. Tää on ihan oikeesti työkäytössä, eli sillä kuskataan kaikkea schaissea  ;D

Mulla on myös sitä kiveniskumassaa, mutta en ajatellu sillä laittaa. Jossain oon nähnyt sellaista sileätä, mutta joustavaa kamaa pickupin lavalla.

Toi on aika lailla kuvailemasi kaltaista kamaa. Ei sotke ja on elastista. Yms... tätä maalari mulle kerran suositteli johonkin ja kokeilin, tuntu toimivan.

Kirjoitettu

tuleekohan tuolla aineella yhtä vaarallinen,kuin on nuo muovikaukalot?kaavahan oli seuraavanlainen.metallinen bensiinikanisteri  seilaa edestakasin lavalla

ja ottaa itseensä staattista sähköä,menet tankkaamaan,tankkauspistooli hipaisee kanisteria ja jysäys!!!!!!!

Kirjoitettu

tuleekohan tuolla aineella yhtä vaarallinen,kuin on nuo muovikaukalot?kaavahan oli seuraavanlainen.metallinen bensiinikanisteri  seilaa edestakasin lavalla

ja ottaa itseensä staattista sähköä,menet tankkaamaan,tankkauspistooli hipaisee kanisteria ja jysäys!!!!!!!

Tavara pitaa kiinnittaa lavalla ja ainakin bensakanisteri olis syyta olla kiinni

Mulla on ollu lavakaukalo truckeissa 20v enka pois antas, kipinointia ei ole havaittu ;)

Kirjoitettu

olkoon vaan kui kallista hyvänsä,mutta varmasti kestää temadur yhtä hyvin!vielä jos vetäs epoksit (temacoat gpls, tms.) pohjalle ja hiois ne ennen pintaa,eikä märkää märälle. toinen vaihtoehto olis just se musta pinnote. pomon pojalla 66 f150 foortissa sitä lavalla ja hyvin kestä kuskata kalusteita. kova mut kuitenkin pehmeä  ???

Kirjoitettu

tälläne on pirun hyvä ku mulla tossa, mut maksaa aika saatanasti jos lähtee uutena ostaa  :-X

niiku kuvasta näkyy, hyvi pitää vettäki  ;D

lava.jpg}

Kirjoitettu

tuossa muovikaukalossa on vaan se huono vika,ei tiedä mitä alla muhii  ???  ::)

siellähän se on katseilta piilossa!  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...