Cosa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kiitos tpl2:n lainakoneen, sain putsattua mukavasti ton S10:n lavan sisäpuolen etuosan pintaruosteesta. Tossa alkutilanne.
set28 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Mikset maalaa koko lavan sisustaa sellasella kumimaisella massalla,tekivät Jimillä johonkin pickuppiin sellaisen,lopputulos oli tosi siisti
Nova Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Toinen olisi että vetää Terosonin 3000 massaa pintaan. Sen voi sävyttää oikeian väriseksi akryyliväreillä. Toi on kiveniskumassaa maalattaville pinnoille. Toimii sisälokareissa ainakin hyvin.
set28 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 No ei mitään hajuu,en ees muista sitä nettisaittia mistä ne aina muistuttelee siinä ohjelmassa
pantera Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 No ei mitään hajuu,en ees muista sitä nettisaittia mistä ne aina muistuttelee siinä ohjelmassa http://www.rhinolinings.com/
Senior Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Speedliner urethane polymer coating Luultavasti ei sen kummempaa kuin TEMADUR ( 2-komponenttinen uretaanimaali ; mainostajan huom. )
Senior Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Just sitä. Ja kemikaalin kestävää. Vellu maalaili konehuoneensa semmoisella - tai taisi olla niin, että laittoi jotain maalia pohjaksi ja uretaanilakkaa pintaan.
Nova Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Tuleeko siitä sellainen tahraava pinta, johon jää moska kiinni. Tää on ihan oikeesti työkäytössä, eli sillä kuskataan kaikkea schaissea Mulla on myös sitä kiveniskumassaa, mutta en ajatellu sillä laittaa. Jossain oon nähnyt sellaista sileätä, mutta joustavaa kamaa pickupin lavalla. Toi on aika lailla kuvailemasi kaltaista kamaa. Ei sotke ja on elastista. Yms... tätä maalari mulle kerran suositteli johonkin ja kokeilin, tuntu toimivan.
pontiac Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 tuleekohan tuolla aineella yhtä vaarallinen,kuin on nuo muovikaukalot?kaavahan oli seuraavanlainen.metallinen bensiinikanisteri seilaa edestakasin lavalla ja ottaa itseensä staattista sähköä,menet tankkaamaan,tankkauspistooli hipaisee kanisteria ja jysäys!!!!!!!
pantera Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 tuleekohan tuolla aineella yhtä vaarallinen,kuin on nuo muovikaukalot?kaavahan oli seuraavanlainen.metallinen bensiinikanisteri seilaa edestakasin lavalla ja ottaa itseensä staattista sähköä,menet tankkaamaan,tankkauspistooli hipaisee kanisteria ja jysäys!!!!!!! Tavara pitaa kiinnittaa lavalla ja ainakin bensakanisteri olis syyta olla kiinni Mulla on ollu lavakaukalo truckeissa 20v enka pois antas, kipinointia ei ole havaittu
Jarno Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 olkoon vaan kui kallista hyvänsä,mutta varmasti kestää temadur yhtä hyvin!vielä jos vetäs epoksit (temacoat gpls, tms.) pohjalle ja hiois ne ennen pintaa,eikä märkää märälle. toinen vaihtoehto olis just se musta pinnote. pomon pojalla 66 f150 foortissa sitä lavalla ja hyvin kestä kuskata kalusteita. kova mut kuitenkin pehmeä
HFB Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 tälläne on pirun hyvä ku mulla tossa, mut maksaa aika saatanasti jos lähtee uutena ostaa niiku kuvasta näkyy, hyvi pitää vettäki
HFB Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 tuossa muovikaukalossa on vaan se huono vika,ei tiedä mitä alla muhii siellähän se on katseilta piilossa!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään