Jump to content

Monellako th-700:ssa veten turbiini(2025rpm stall)?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Käyttääkö moni teistä tuollaista Veten limppua seiskasatasen perässä.Paljonko on "Flash stall speed" moisella limpulla?(Riippuu tietenkin koneen väännöstä ja auton painosta,mutta noin yleisesti kyselen).

• 3 months later...
Kirjoitettu

Kelläänkö ei ollut moista????Vielä lisätarkennuksena,lähinnä kiinnostais se ~2000rpm stall speed version käytös.

Kirjoitettu

Kokemuksesta , 2400 stallilakin siviiliajo hoituu siinä kuin vakiollakin .

Yli 3000 stalli alkaa jo oleen siinä rajoilla . Mulla on tuossa nykyisessä TCI:ssä flas stall melko tarkkaan 4000 rpm .

Lukko auki ajosta ei nauti enää . Paitsi vartilla . \m/

Kirjoitettu

Lähinnä mua on alkanut epäilyttään se että luistaako toi limppu.Antaa flasch stalliksi n.2800 rpm.Onkohan kenraalimoottori antanut noi stallit tuotantovehkeille brake vai flasch stallina?

Kirjoitettu

Lähinnä mua on alkanut epäilyttään se että luistaako toi limppu.Antaa flasch stalliksi n.2800 rpm.Onkohan kenraalimoottori antanut noi stallit tuotantovehkeille brake vai flasch stallina?

Ei luista . Ajetaanhan Corvetellakin . Enkä ole kenenkään kuullut moitiskelevan , että ne ois mitään "kuminauhavetoisia" .

Tuo kierrosluku mikä ilmoitetaan on kait jotain braken ja flassin välissä , näin oman kokemuksen mukaan . Sillä 2400:lla B&M:llä ei saanut lähtökierroksia koskaan nostettua kuin max 2000 .

Tuo on kyllä tosiaankin liukuva käsite tuo stalli . Riippuu todella paljon väännöstä , auton painosta ja välityksestä . Minä ostin viime kesäksi tuon 9.5 " / 3000-3500 rpm TCI:n ja se ei ottanut vielä kunnolla kiinni 6000:kaan ( flassi 5000 rpm kuorma-auton väännöllä )  . Preppauksen jälkeen se ottaa nyt kiinni 5500 rpm ( flassi on nyt n. 4000 ) . Auto toki liikku (kadulla) ihan hyvin 1500 rpm:lläkin lukko auki  m/

Kirjoitettu

Käyttääkö moni teistä tuollaista Veten limppua seiskasatasen perässä.Paljonko on "Flash stall speed" moisella limpulla?(Riippuu tietenkin koneen väännöstä ja auton painosta,mutta noin yleisesti kyselen).

Löytyy.

Ottaa kiinni hieman 2000rpm:n jälkeen.

Kirjoitettu

Turbiinilukko ei mene enää hirmu pehmeästi päälle, tulee selvä nykäys. Vakioon verrattuna selkeästi kuminauhamaisempi veto normikruisailussa. Jos stallia haluaa nostaa niin on tuo ihan OK limppu.

Kirjoitettu

Melkoinen ero on stallspeedissä tolla veten limpulla kun vertaa edelliseen turbiiniin(tci:n lauantai-illan huuma)Samalla tekniikalla Veten limppu ottaa n.500-600rpm ylempää kiinni kuin ex.tci.

• 5 months later...
Kirjoitettu

Melkoinen ero on stallspeedissä tolla veten limpulla kun vertaa edelliseen turbiiniin(tci:n lauantai-illan huuma)Samalla tekniikalla Veten limppu ottaa n.500-600rpm ylempää kiinni kuin ex.tci.

joo, ei onnistu enää renkaan pyöritys asfaltilla reippaalla tyhjäkäynnillä.  :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...