Jump to content

Trans Am -83 ja Trans Am Turbo -81

Recommended Posts

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• M

24

• Diablo

4

• Shadowcast

4

• HFB

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tarkoitus olisi tuota vehjettä pikku hiljaa alkaa entraamaan. Ei mitään entisöintiä, mutta jos nyt uutta maalia pintaan (musta) ja kovasti himottais beige nahkasisustakin...

Kirjoitettu

onks nää niitä "nuha-koneisia" ku toi vartin vetäsy alastarolla ei oikee vakuuttanu?

nää uudemmat menee noin 15 sec?

Kirjoitettu

Vai nuhakoneinen, aikansa parhainpia urheiluautojahan tämä edustaa ;) Kaasariversio on, mut en kyllä ihan tosissaan uskaltanu polkasta.

No joo, mopohan se on, mut ei mulla ole kiire mihinkään... vielä... :P

Kirjoitettu

Tarkoitus olisi tuota vehjettä pikku hiljaa alkaa entraamaan. Ei mitään entisöintiä, mutta jos nyt uutta maalia pintaan (musta) ja kovasti himottais beige nahkasisustakin...

Matkija :D

Mullakin on tulossa musta väri ja myös beigeä nahkaa oon mielinyt. ;)

Kulkupuoltakin oon ajatellut piristää... Kuinkahan tälläinen kuutonen liikahtaisi jos tähän laittaisi turbon? :) Tilaa sille ainakin olisi, toisin kuin kaseissa...

Kirjoitettu

Matkija :D

;D ja sit se kullanvärinen helma ja keilapallokapselit... Saiskohan verhoomosta paljousalennusta kahden auton penkeistä... ;)

Niin ja pistä Diablo kaks niitä ahtimia... ::)

Kirjoitettu

Onhan se mukavaa kun jollain on samanlainen maku kuin meikäläisellä ;)

Tosin vanteet ottaisin mieluummin kromisina 8)

Twinturbo on ollut mulla märkä uni siitä lähtien kun tuon auton sain, katsotaan mitä ensi talvi tuo tullessaan ;)

Kirjoitettu

Diablo, hehe, etkös sillon autoa ostaessa vielä ollut sitä mieltä, että ei se teho niin tärkeätä ole? ;) Niin se alkaa mieli muuttumaan kun on oikeanlainen auto alla ;D

Kirjoitettu

joo eipä tolla kulkemisella niin väliä kuhan kysäsin.

komia se nyt on ja siit o hyvä lähtee 8)

Kirjoitettu

Diablo, hehe, etkös sillon autoa ostaessa vielä ollut sitä mieltä, että ei se teho niin tärkeätä ole? ;) Niin se alkaa mieli muuttumaan kun on oikeanlainen auto alla ;D

Niinhän sitä taisi tulla sanottua... :-[

Mutta kyllä se on nyt niin että pitää tähän vähän lisäpotkua saada ;) Ja jos vain budjetti sallii niin tähän tosiaan tulee ensi talven aikana turbo tai kaksi 8)

Kirjoitettu

maalia pintaan (musta) ja kovasti himottais beige nahkasisustakin...

Minkäsvärinen sisusta sulla nyt on? Mulla on toi beige nahka, ite oon himonnu mustaa tai normi harmaata...

Kirjoitettu

Onko ne tollaset PMD (Viscount) Open Headrest -penkit?

PMDSeats.jpg}

Kirjoitettu

Ei oo nuo, kun on säädettävät niskatuet. En löytäny kuvaa tähän hätään... :(

Kirjoitettu

Mulla on mustat penkit, ja hyväkuntoiset vieläpä. Vaihdetaanko ShadowcastGTA? ;D

jk. Viimein pääsin tännekin taas kirjoittelemaan, kirottu adsl on ollut perjantaista asti pimeänä ja vasta tänään sain sen kuntoon.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Ois se kyl niin kiva vaihtaa mustiin koko sisusta mut sit pitäis kaikki repiä lattiamattoa myöten et sais kivan näkösen...

Ja nahka on kyl helpompi putsata...

• 1 month later...
Kirjoitettu

No jaa, tovi on vierähtänyt ja kesä mennyt ajellessa. Joitakin osiakin on tullut haalittua, esim. punaiset takasivuvalot ja -82-83 mallinen pyöreä vaihdekepin nuppi. Nuo ainakin saan vaihdeltua vielä ajokauden aikana, saa sitten talvella nähdä ehtiikö sitä tekemään autolle muuta...

Sisusta saa nyt jäädä entiselleen, uusitaan sitten kun rahatilanne antaa myöden. Kovasti kyllä himottais maalata auto talven aikana, mutta...

• 1 month later...
Kirjoitettu

Pontiac pistettiin nyt tältä vuodelta talviunille. Toivottavasti ens keväänä ajokausi avataan entistä ehommassa kunnossa, mutta saas nyt nähdä... Tässä nyt kumminkin lähtötilanne, jotta voipi sitten myöhemmin vertailla...

Pontiac.jpg}

• 7 months later...
Kirjoitettu

Kesä alkoi. Pontiac kaivettu ulos tallista. Eipä sitä juurikaan ehtiny rakentamaan talven aikana. Radio vaihtui alkuperäiseen ja maskiritilät on fiksattu sekä Suomiparkit revitty v**tuun nokasta.

Pakko se on itsekin sanoa, että näyttää se pirun hyvältä... ;)

Niin ja ennen kaikkea Knightille tiedoksi: kapselit on työn alla ja niitä tulee pari sarjaa...

TransAm.JPG}

Kirjoitettu

mites meinaat kapseleita duunata? Komia peli muuten, hienoa nähdä noita ekoja 3gen t/a masiinoita välillä. Niitä kun ei oikeen tunnu olevan täälläpäin.

Kirjoitettu

Niin ja ennen kaikkea Knightille tiedoksi: kapselit on työn alla ja niitä tulee pari sarjaa...

Ootko saanut oikeen mallin jostain vaiko ihan itse tehty??

Jos nyt yhtäänkään hyvältä näyttää niin toki tarttisin 4 lautasta omiin vanteisiin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...