M Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Tarkoitus olisi tuota vehjettä pikku hiljaa alkaa entraamaan. Ei mitään entisöintiä, mutta jos nyt uutta maalia pintaan (musta) ja kovasti himottais beige nahkasisustakin...
Guest 2gen Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 onks nää niitä "nuha-koneisia" ku toi vartin vetäsy alastarolla ei oikee vakuuttanu? nää uudemmat menee noin 15 sec?
M Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Vai nuhakoneinen, aikansa parhainpia urheiluautojahan tämä edustaa Kaasariversio on, mut en kyllä ihan tosissaan uskaltanu polkasta. No joo, mopohan se on, mut ei mulla ole kiire mihinkään... vielä...
Diablo Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Tarkoitus olisi tuota vehjettä pikku hiljaa alkaa entraamaan. Ei mitään entisöintiä, mutta jos nyt uutta maalia pintaan (musta) ja kovasti himottais beige nahkasisustakin... Matkija Mullakin on tulossa musta väri ja myös beigeä nahkaa oon mielinyt. Kulkupuoltakin oon ajatellut piristää... Kuinkahan tälläinen kuutonen liikahtaisi jos tähän laittaisi turbon? Tilaa sille ainakin olisi, toisin kuin kaseissa...
M Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Matkija ja sit se kullanvärinen helma ja keilapallokapselit... Saiskohan verhoomosta paljousalennusta kahden auton penkeistä... Niin ja pistä Diablo kaks niitä ahtimia...
Guest Knight Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Matkija ja sit se kullanvärinen helma ja keilapallokapselit... tämmönenkö.. ? http://knightregistries.com/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=912
Diablo Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Onhan se mukavaa kun jollain on samanlainen maku kuin meikäläisellä Tosin vanteet ottaisin mieluummin kromisina Twinturbo on ollut mulla märkä uni siitä lähtien kun tuon auton sain, katsotaan mitä ensi talvi tuo tullessaan
Soppa Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Diablo, hehe, etkös sillon autoa ostaessa vielä ollut sitä mieltä, että ei se teho niin tärkeätä ole? Niin se alkaa mieli muuttumaan kun on oikeanlainen auto alla
Guest 2gen Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 joo eipä tolla kulkemisella niin väliä kuhan kysäsin. komia se nyt on ja siit o hyvä lähtee
Diablo Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Diablo, hehe, etkös sillon autoa ostaessa vielä ollut sitä mieltä, että ei se teho niin tärkeätä ole? Niin se alkaa mieli muuttumaan kun on oikeanlainen auto alla Niinhän sitä taisi tulla sanottua... Mutta kyllä se on nyt niin että pitää tähän vähän lisäpotkua saada Ja jos vain budjetti sallii niin tähän tosiaan tulee ensi talven aikana turbo tai kaksi
Shadowcast Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2004 maalia pintaan (musta) ja kovasti himottais beige nahkasisustakin... Minkäsvärinen sisusta sulla nyt on? Mulla on toi beige nahka, ite oon himonnu mustaa tai normi harmaata...
M Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Harmaalla kankaalla on nyt. Tosin hieman nyhjääntynyt...
Shadowcast Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Onko ne tollaset PMD (Viscount) Open Headrest -penkit?
M Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Ei oo nuo, kun on säädettävät niskatuet. En löytäny kuvaa tähän hätään...
Diablo Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2004 Mulla on mustat penkit, ja hyväkuntoiset vieläpä. Vaihdetaanko ShadowcastGTA? jk. Viimein pääsin tännekin taas kirjoittelemaan, kirottu adsl on ollut perjantaista asti pimeänä ja vasta tänään sain sen kuntoon.
Shadowcast Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2004 Ois se kyl niin kiva vaihtaa mustiin koko sisusta mut sit pitäis kaikki repiä lattiamattoa myöten et sais kivan näkösen... Ja nahka on kyl helpompi putsata...
M Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 No jaa, tovi on vierähtänyt ja kesä mennyt ajellessa. Joitakin osiakin on tullut haalittua, esim. punaiset takasivuvalot ja -82-83 mallinen pyöreä vaihdekepin nuppi. Nuo ainakin saan vaihdeltua vielä ajokauden aikana, saa sitten talvella nähdä ehtiikö sitä tekemään autolle muuta... Sisusta saa nyt jäädä entiselleen, uusitaan sitten kun rahatilanne antaa myöden. Kovasti kyllä himottais maalata auto talven aikana, mutta...
M Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2004 Pontiac pistettiin nyt tältä vuodelta talviunille. Toivottavasti ens keväänä ajokausi avataan entistä ehommassa kunnossa, mutta saas nyt nähdä... Tässä nyt kumminkin lähtötilanne, jotta voipi sitten myöhemmin vertailla...
Guest Knight Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2004 Mitäs suunnitelmia olis ponulle talveks ??
M Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2005 Kesä alkoi. Pontiac kaivettu ulos tallista. Eipä sitä juurikaan ehtiny rakentamaan talven aikana. Radio vaihtui alkuperäiseen ja maskiritilät on fiksattu sekä Suomiparkit revitty v**tuun nokasta. Pakko se on itsekin sanoa, että näyttää se pirun hyvältä... Niin ja ennen kaikkea Knightille tiedoksi: kapselit on työn alla ja niitä tulee pari sarjaa...
Guest Ezzy Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2005 mites meinaat kapseleita duunata? Komia peli muuten, hienoa nähdä noita ekoja 3gen t/a masiinoita välillä. Niitä kun ei oikeen tunnu olevan täälläpäin.
Guest Knight Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2005 Niin ja ennen kaikkea Knightille tiedoksi: kapselit on työn alla ja niitä tulee pari sarjaa... Ootko saanut oikeen mallin jostain vaiko ihan itse tehty?? Jos nyt yhtäänkään hyvältä näyttää niin toki tarttisin 4 lautasta omiin vanteisiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään