Jump to content

Trans Am -83 ja Trans Am Turbo -81

Recommended Posts

Kirjoitettu

mulle vois kans kelvata kunhan saa hieman previikkaa laadusta/hinnasta 8)

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• M

24

• Diablo

4

• Shadowcast

4

• HFB

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kattoo nyt mitä niistä tulee... Ja moneenko sarjaan muotti kestää. Materiaalina hiilikuitu ja mallina alkuperäinen kapseli. Tosin 14" mutta kyllä se silläkin... Infoon kyllä heti kun ekat on valmiina.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Remonttia tiedossa... Tyrkytyin autoa leimalle, mutta haaveeksi jäi :-[ Käsijarru täysin tehoton ja etujarruletkuissa murtumaa... No, eikähän tässä kuukauden sisällä saa hommat kuntoon.

Asiasta moottorisahaan. Oon vaihtanu reissuhommiin ja naureskelin mielessäni eilen Tre-Hki moottritiellä, kuinka muut kaupparatsut painaa Mersuillaan tai Bemareillaan asiakkaiden luo. Meikäpoika hoitaa kesäaikaan homman Pontiacilla. Onhan nuo polttoainekulut vähän eri luokkaa, mutta kyllä asiakkaiden kommentit sitten kompensoi. Tänäänkin parkkeerasin asiakkaan luona autoa, niin yks ukko tuli toiselta puolen pihaa kehumaan. Ainakin muistavat tämän kauppiaan... 8)

Kirjoitettu

Tänäänkin parkkeerasin asiakkaan luona autoa, niin yks ukko tuli toiselta puolen pihaa kehumaan. Ainakin muistavat tämän kauppiaan... 8)

Jos pirtua myyt suoraan takaluukusta niin sitten voipi olla huonompi homma jos naama ja auto jää asiakkaiden mieleen ;D ;D

Vitsillä, vitsillä...

Kirjoitettu

Asiasta moottorisahaan. Oon vaihtanu reissuhommiin ja naureskelin mielessäni eilen Tre-Hki moottritiellä, kuinka muut kaupparatsut painaa Mersuillaan tai Bemareillaan asiakkaiden luo. Meikäpoika hoitaa kesäaikaan homman Pontiacilla. Onhan nuo polttoainekulut vähän eri luokkaa, mutta kyllä asiakkaiden kommentit sitten kompensoi. Tänäänkin parkkeerasin asiakkaan luona autoa, niin yks ukko tuli toiselta puolen pihaa kehumaan. Ainakin muistavat tämän kauppiaan... 8)

Onhan toi varmaan makeeta, mutta mites toi kateus? Faija kerto itte ajelleensa normaalilla Hondalla, ettei joku katkera ostopäällikkö ajattele hienon auton nähdessään "prkl paljon hienompi auto ku mulla, tolta en ainakaan osta." :-\

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tiedä tuosta kateudesta, suurin osa tavallisista pulliaisista taitaa pitää autoa "vaan jenkkiromuna" ??? Tosin poikkeuksiakin on niin kuin mainitsin...

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tuli hommattua -83:selle -82 Firebird kaveriksi pihaa koristamaan. Tarkoitus käyttää varaosa-autona ja ehkä(!!!) joskus tulevaisuudessa väkästää tuosta ratavehje...

VaraosaPontiac.jpg}

Kirjoitettu

aikun ihq auto 8)

melkeen kun minun... mulla olis harmaat camaron penkit, sähöllä, vähä nuhjuset, ylim. jos tään M:n kans pääsis kauppohi ;)

mitenkähän minun autolla olis tuo aika, 350 kaasarivehje...

Kirjoitettu

onks toi varaosa-ponu muuten nettiautosta se saksantuonti ilman papereita? ;)

jos on, himoitsin sitä itse mut ei ollu varaa...

Kirjoitettu

Koneen selvittely on vielä kesken. Jossain vaiheessa se on vaihdettu mutta tarttee selvitellä... Joo nettiauton paperiton on...

• 6 months later...
Kirjoitettu

Mitäs sää ny tälläin oot myymässä?

Nettiautossa näytti olevan pelit myynnissä :'(

83 tosin kiinnostais mutta tokko sua kiinnostaa sitä 91 vaihdella ;D

Kirjoitettu

myydään vain mikäli asiaa ymmärtävä ostaja löytyy...

edit: ei ole enää myynnissä vaan pysyy visusti omassa käytössä...

• 3 months later...
Kirjoitettu

No niin, nyt on tämäkin Pontiac kaivettu tallista keväisille teille. On se vaan kumma (kunnon) peli, kun kertalaakista käyntiin ::) Kylläpä taas tuntuu hyvältä olla kunnon auton ratissa pitkän talven jälkeen. Morjestellaan kun tullaan vastakkain ja saa tulla jutulle, jos auton ja miehen jossain bongaatte.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Eilen käytin konttorilla Ponua ja kerta laakista leima papereihin. Kehu vielä kuinka on siistissä kunnossa mm. pelleiltään ja pohjastaan. "Kun tuppaavat kuulemme uudemmat olemaan pahempia..." ???

No, onhan se totta, että toi on hyvin säilynyt. Kun vaan vapautuis se talli meneillään olevasta Olds-projektista niin sais Ponun työn alle...

• 10 months later...
Kirjoitettu

viimeinkin pitkästä aikaa sai taas jotain aikaiseksi. sininen on edelleen seisonnassa, mutta sisustus vaihtui tänään. kiitos hooligan:lle matto ja ovipahvit on nyt beiget ja aiemmin tuli jo hommattua 4 koppaisen beiget penkit. nyt enää väriä pintaan joskus loppukesästä niin sitten alkaa olla silmälle hyvä.

niin ja taas kertalaakista käyntiin talven jälkeen  \m/

varaosavehjekin sai jotain uutta. automaatti tipautettiin alta pois ja tilalle tulee M21. jos vielä tänä kesänä pääsisi kepittämään...

• 4 years later...
Kirjoitettu

huh huh, ompas aikaa kulunut... ja sininen ei enää ole sininen vaan mattamusta kultaisilla teksteillä ja lintutarroilla. ehkä jossain vaiheessa muutama pinstripe vielä... :-P pikkuhiljaa tästä kasaan.

• 1 month later...
Kirjoitettu

pakko se on kuva nykytilasta tännekin laittaa...

http://mikkoheimo.kuvat.fi/kuvat/Sekalaisia+kuvia/trans+am.jpg/_smaller.jpg

Kirjoitettu

pakko se on kuva nykytilasta tännekin laittaa...

Ei paha tahan saakka, mutta laitapa lisaa kuvaa jossa nakyy vahan enemman.  ;) m/

• 1 year later...
Kirjoitettu

Sairaus pahenee...  :o 83:sen kaveriksi hommattu 81 vuoden Trans Am Turbo...

Kirjoitettu

Sairaus pahenee...  :o 83:sen kaveriksi hommattu 81 vuoden Trans Am Turbo...

Täällä saattaa saada tartunnan....
Kirjoitettu

Tää tartunta on tullut ihan kotoa aikaa sitten  :o Hemmetti kun netin kuvapalvelut, joita oon käyttänyt on lopettaneet niin en oo saanut kuvia näytille... Ehkä jossain vaiheessa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...