Jump to content

perän lukko luistaa


Recommended Posts

Kirjoitettu

Ikävästi luistaa tuo perä (Auburn). Kuinkas tuon lukos saapi korjattua ?

 

 

Kirjoitettu

No jos nyt ekana yrittäis tuon korjata sikäli mikäli se on järkevää ja miks ei olis ?

 

Eli eikös tuossa ole kuitenkin levylukko ? Tuo lienee korjattavissa ?

Kirjoitettu

Mulle sano uuden perän kasaaja, että ei tosta vanhasta olis enää kalua saanu, tiedä sitten..

Kirjoitettu

Mitäs tuollainen tetroitin lukko kustantaa ?

hp on 0.5 ke  ja siis kyseessa uusi, tehtaan paketissa

Kirjoitettu

Sieltä sorvailemalla sen saa kuntoon. Eikös toi auburni ole kartiolukko? Lukon kun purkaa niin pääsee tutkimaan mikä on kulunut. Onnistuu siis ihan autossa paikalla ollessa.

Kirjoitettu

No tuohan kuulostaa jo paljon paremmalta.

 

Lähteekö tuo lukko sitten erikseen siitä irti ? tyhmänä kyselen, kun en ole ennen perää purkanu. Avannu ole kerran kopan ja katellu sisälle, juurikaan mitään kuitenkaan ymmärtäen  ;D

Kirjoitettu

Kahden kolon kautta saa kaikki lukonosat ulos. Ohessa havainnollistava kuva. Voi tietysti irroittaa koko murikan mutta silloin tarvii muistaa merkitä shimmien yms paikat. Etkös tuota rata tuohua harrastanut => orkkis lukko ei toimi 2 kertaa pitempään.  ;D

 

http://www.auburngear.com/oemdifferentials/common/images/large_dim.gif

Kirjoitettu

Kui voi olla niin paska lukko, että ei kestä radalla kuin muutaman kisan ?

 

Oliskohan tuo detroit lockerri sitten parempi ? Eikös noista mötiköistä joku ollu huono rata-ajoon, en vain muista mikä ? 

Kirjoitettu

Voishan se kestää joillain mutta meikäläisellä sai saapasta niin paljon että rupesi kakistelemaan. Taitaa olla liikaa momenttia koneessa => kurveissa lukko ei jaksa pitää enää kunnolla => luistaa hieman kokoajan => tuho on valmis.

  • 2 months later...
Kirjoitettu

Mullakin perä luistaa, märällä perä lähtee kyllä alta mutta kuivalla asfaltilla ja burnista tehdessä vaan hantin pyörä savuaa  :-\ perä on 10bolt, en tiedä mikä välitys

 

Mitä kaikkee pitäis vaihtaa et korjantuis ja millä hintahaarukalla? pitäiskö koko lukko vaihtaa?

toisesta topikista löyty mm tällaisia asennussettejä:

http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+400137+4294918962+4294901296+115&Nao=0#rstop

 

Onkos tollasesta mitään iloa ja onko helppo itse laittaa?

 

 

 

 

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...