Chevy Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2014 Ton 13 ja jotain version olen ladannut vaan katoaa jonnekin koneen syövereihin... lataa ja tallenna työpöydälle
ratskin Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Ton 13 ja jotain version olen ladannut vaan katoaa jonnekin koneen syövereihin... sama täällä, mutta kuukkelin kanssa toimaa silti jostain kumman syystä, oisko IE kiellettyjen listalla, :W
camaro82 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Latasin ja tallensin työpöydälle vaan ei näy pöydällä Tiedä tuosta kiellettyjen listasta?
camaro82 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Asensin Chromen, tällä playeri toimii
accident Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2014 Chromessa on aina viimeisin flash
letkume Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2014 sama täällä, mutta kuukkelin kanssa toimaa silti jostain kumman syystä, oisko IE kiellettyjen listalla, :W Jos internetin sisällön kanssa on jotain ongelmia ja vastaus kysymykseen "mikä selain?" on "IE ver XX", niin vika on 95% selaimessa.
Mika Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2014 Jos internetin sisällön kanssa on jotain ongelmia ja vastaus kysymykseen "mikä selain?" on "IE ver XX", niin vika on 95% selaimessa. Juuri näin
Arveccio Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2014 http://forums.adobe.com/thread/885448 Ootko tsekannu tuolla olevat asiat?
camaro82 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2014 http://forums.adobe.com/thread/885448 Ootko tsekannu tuolla olevat asiat? Täytyypi perehtyä kun on enempi aikaa
rokzetä Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kysymys tv antennista.Mulla katolla uhf millä näkyy tietyt kanavat,mutta ei vhf kanavat 3,4 jne.Nyt vhf antenni hommattu ja koitettu amalla piuhalla tv:een ja näkyy kun suuntaa toisaalle kun uhf:n.Jos vien sen tolppaan toimiiko se jakorasialla uhf antennin piuhasta,siis kummatki antennit samassa piuhassa ,vai vaatiiko jtn.lisälaitteita?
The Retro Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 onko kukaa tustustunu syvemmin linuxiin? aikomus laittaa läppäriin mut ongelma on läppärin sisäänrakennettu mokkula. toimiiko linuxissa?
Chevy Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 heitit pahan,odotetaan Muhoksen miehen kommenttia
Chevy Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kysymys tv antennista.Mulla katolla uhf millä näkyy tietyt kanavat,mutta ei vhf kanavat 3,4 jne.Nyt vhf antenni hommattu ja koitettu amalla piuhalla tv:een ja näkyy kun suuntaa toisaalle kun uhf:n.Jos vien sen tolppaan toimiiko se jakorasialla uhf antennin piuhasta,siis kummatki antennit samassa piuhassa ,vai vaatiiko jtn.lisälaitteita? yleensä käytetään yhdys tai mastosuodinta hinta n.20-25 € btw.Lohjalla on oma alilähetin,mutta ei taida ihan kantaa kunnolla Kirkniemeen
avogta-89 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kysymys tv antennista.Mulla katolla uhf millä näkyy tietyt kanavat,mutta ei vhf kanavat 3,4 jne.Nyt vhf antenni hommattu ja koitettu amalla piuhalla tv:een ja näkyy kun suuntaa toisaalle kun uhf:n.Jos vien sen tolppaan toimiiko se jakorasialla uhf antennin piuhasta,siis kummatki antennit samassa piuhassa ,vai vaatiiko jtn.lisälaitteita? meille laitettiin pariviikkoasitten tällainen paneeliantenni ja kaikki toimii hienosti http://biltema.fi/fi/Toimisto---Tekniikka/Radio-ja-tv/Antennit/Paneeliantenni-DVBTT2-241270/
Mika Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 heitit pahan,odotetaan Muhoksen miehen kommenttia Ei hajuakaan En ole Linuxin kanssa pahemmin puuhaillut, mutta Soppa voisi osata sanoa edes jotain tähän
Mika Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kysymys tv antennista.Mulla katolla uhf millä näkyy tietyt kanavat,mutta ei vhf kanavat 3,4 jne.Nyt vhf antenni hommattu ja koitettu amalla piuhalla tv:een ja näkyy kun suuntaa toisaalle kun uhf:n.Jos vien sen tolppaan toimiiko se jakorasialla uhf antennin piuhasta,siis kummatki antennit samassa piuhassa ,vai vaatiiko jtn.lisälaitteita? Meillä toimii molemmat antennit samasta piuhasta. Suuntaukset kunnossa, niin luulisi näkyvän
TexFinn Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 onko kukaa tustustunu syvemmin linuxiin? aikomus laittaa läppäriin mut ongelma on läppärin sisäänrakennettu mokkula. toimiiko linuxissa? Kannattaa varmaan kuuklata etta loytyyko mokkulalle drivereita Linuxille. Jos ei, niin ei valttamatta toimi. Mulla on yksi vanha Thinkpad, jossa on Linux ja hyvin tuo toimii surffailuun vaikkei uusimpia spekseja olekaan. Kayttelen sita aina silloin talloin etta kone pysyy virkeana.
The Retro Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kannattaa varmaan kuuklata etta loytyyko mokkulalle drivereita Linuxille. Jos ei, niin ei valttamatta toimi. Mulla on yksi vanha Thinkpad, jossa on Linux ja hyvin tuo toimii surffailuun vaikkei uusimpia spekseja olekaan. Kayttelen sita aina silloin talloin etta kone pysyy virkeana. oon koittanu ettii mut huonol menestyksel ja kaikki kaveritki on jo käyty läpi eikä kukaa osaa vastata ja tää läppis on mun reissukone eli ku oon töis ni roikkuu mukana ja siks mokkulahomma ja pari ulkoista mokkulaa rekassa rikkoneena miellyin tähän missä on sisäänrakennettu versio..
Chevy Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Ei hajuakaan En ole Linuxin kanssa pahemmin puuhaillut, mutta Soppa voisi osata sanoa edes jotain tähän Ok Meillä toimii molemmat antennit samasta piuhasta. Suuntaukset kunnossa, niin luulisi näkyvän mastossa on varmaan suodin (muovinen rasia)
TexFinn Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 oon koittanu ettii mut huonol menestyksel ja kaikki kaveritki on jo käyty läpi eikä kukaa osaa vastata ja tää läppis on mun reissukone eli ku oon töis ni roikkuu mukana ja siks mokkulahomma ja pari ulkoista mokkulaa rekassa rikkoneena miellyin tähän missä on sisäänrakennettu versio.. Siina tapauksessa veikkaan etta olet valitettavasti SOL. Mutta odotellaan nyt josko joku asiasta jotain oikeasti tietava vastaisi...
letkume Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2014 Mikset kokeile live levyllä? http://software.opensuse.org/131/en Tuolta lataat 13.1 live kde ja laitat muistitikulle ja boottaat sieltä. https://en.opensuse.org/SDB:Create_a_Live_USB_stick_using_Windows Kun saat liven käynnistettyä tikulta, otat "mokkulasta" tiedot: su (pyytää pääkäyttäjän salasanaa) lsusb (kertoo usb väyläiset laitteet) lspci (kertoo pci väyläiset laitteet) Livelevyltä ei suomen kieli välttämättä toimi ihan presiis heti, koska paketteja on karsittu. Täysi asennus DVD:ltä on varmin konsti saada kaikki paketit. Järjestelmä asennetaan koneeseen klikkaamalla työpöydällä olevaa "install" kuvaketta. Kun käyttöjärjestelmä on asentunut, kannattaa ajaa päivitykset: su zypper up
Nupa Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Mikä mättää kun läppäriin ei saa downloadattua oikeastaan mitään (tuubivideot, formulaa, mitään teeveekanavia, musaa tms)... Bufferoi bufferoi ja näkyy muutaman sekunnin pätkä ja taas bufferoi... Nyt nopeustesti näyttää 10 mbit/s, mutta samalla 373 megan musafile tippuu 8-10 tuntia Mokkula, saunalahden mobiililaajakaista, läppäri reilun vuoden vanha, viirustorjunta ok, päivitykset ok ... ?
letkume Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 ? Mikä käyttöjärjestelmä, mikä mokkula?
Nupa Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Mikä käyttöjärjestelmä, mikä mokkula? Win8 ja mikä huawein mokkula tuo nyt on... alussa toimi hyvin jonkun reilut puolisen vuotta, sit vaan tökkäs, kaikki.
Cosa Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Win8 ja mikä huawein mokkula tuo nyt on... alussa toimi hyvin jonkun reilut puolisen vuotta, sit vaan tökkäs, kaikki. Meillä oli ihan sama juttu. Saunalahden 4G toimi puoli vuotta ihan hyvin, mutta sitten tuli pariksi viikoksi kuvailemasi kaltaisia ongelmia. Laitoin ulkoantenninkin, mutta ei vaikutusta. Ennen kuin ehdin soittaa aspaan, homma meni kuntoon ihan kuin itsestään. E: Kokeilitko tuolla? http://ruutumittari.saunalahti.fi/saunamittari/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään