5,7 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 eli nuo pitäis saada pidemmät vaihdettua jos perä ei ole kauheen särki ja ajattelin vaihtaa samalla pultit jos sattuu olla ehjä.. oliko ne vetarit jotenkin kovassa siellä vai muistanko jostain lukeneeni väärin??
Z-mo Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Sullahan on Borg-warnerin perä? Vetarit lähtee kiskomalla, yks nykäsy ja se on siinä. Kunhan otat ekaks satulan kiinnityskalikan irti...
5,7 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Sullahan on Borg-warnerin perä? Vetarit lähtee kiskomalla, yks nykäsy ja se on siinä. Kunhan otat ekaks satulan kiinnityskalikan irti... eli on vaan jollain akseli sokalla vain?
Soppa Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Ei oo sokallakaan, vaan vetarissa on sellainen levy jarrulevyjen takana, joka tulee neljällä pultilla kiinni perään. Sen kun irrottaa, voi vetarit vain vetäistä irti pooreiltaan.
5,7 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2007 Ei oo sokallakaan, vaan vetarissa on sellainen levy jarrulevyjen takana, joka tulee neljällä pultilla kiinni perään. Sen kun irrottaa, voi vetarit vain vetäistä irti pooreiltaan. jaa no nyt valkeni se irtoo siitä päästä hyvä juttu
Guest lepanoksa Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2007 minä jouduin laittamaan vanhan vanteen kiinni ja lyömään siihen muutaman kerran ennenkuin vetari suostu lähtemään
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään