Jump to content

takapään pyörän pultit mitenkäs onnistuu vaihtaa?


Recommended Posts

Kirjoitettu

eli nuo pitäis saada pidemmät vaihdettua jos perä ei ole kauheen särki ja ajattelin vaihtaa samalla pultit jos sattuu olla ehjä..

oliko ne vetarit jotenkin kovassa siellä vai muistanko jostain lukeneeni väärin??

Kirjoitettu

Sullahan on Borg-warnerin perä?

Vetarit lähtee kiskomalla, yks nykäsy ja se on siinä. Kunhan otat ekaks satulan kiinnityskalikan irti...

Kirjoitettu

Sullahan on Borg-warnerin perä?

Vetarit lähtee kiskomalla, yks nykäsy ja se on siinä. Kunhan otat ekaks satulan kiinnityskalikan irti...

 

eli on vaan jollain akseli sokalla vain?

Kirjoitettu

Ei oo sokallakaan, vaan vetarissa on sellainen levy jarrulevyjen takana, joka tulee neljällä pultilla kiinni perään. Sen kun irrottaa, voi vetarit vain vetäistä irti pooreiltaan.

Kirjoitettu

Ei oo sokallakaan, vaan vetarissa on sellainen levy jarrulevyjen takana, joka tulee neljällä pultilla kiinni perään. Sen kun irrottaa, voi vetarit vain vetäistä irti pooreiltaan.

 

jaa no nyt valkeni se irtoo siitä päästä hyvä juttu

Kirjoitettu

minä jouduin laittamaan vanhan vanteen kiinni ja lyömään siihen muutaman kerran ennenkuin vetari suostu lähtemään

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...