cadillac 57 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2007 ja miksköhän jäi just palamaan kaikki sisä valot just nyt kaikkea sitä menee ostaan ois vissin pitäny pysyä 50 ja 60 luvun kopun cadillaceissa huh johto ja letku härvelleitä muuten hieno peli ko toimis vain ko 50kyt luvun jenkit tai 65 nen cäddy coupe ennen tätä huff
BlackZ Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2007 No ootkohan nyt vaan kääntäny siitä valokatkaisimesta ne päälle? Kojelaudan valoille on ajovalojen katkaisimessa himmennin (ainakin Camarossa) ja sitä pyörittämällä myötä/vastapäivään saa kojelaudan valojen kirkkautta säädettyä ja ihan toiseen laitaan kääntämällä kaikki sisätilan valot loistamaan.
TransNAM Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2007 Sama ominaisuus Ponussakin. Ainakin 3gen mittarivalojen säädinkiekon yläpäästä löytyy sisävalot on/off. Kokemuksen perusteella taitaa kaikista ainakin 80 luvun geeämmistä löytyä sisävalot valokatkaisijan lähistöltä. Tai sitten hajos joku ovikatkaisija. Helpottaa hieman kun kerrot mistä ja minkä ikäisestä koneesta on kyse. F-bodejakin löytyy 67-02 kahta eri merkkiä joissa on lieviä eroja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään