Jump to content

kaasarin kuvia

camaroz281987

Recommended Posts

Kirjoitettu

Minulla on camarossa rochester quadrajet kaasari, mistä voisi löytää kuvia sen toiminnasta. Kun otin ilmanputsarin pois ja 'kokeilin' kaasaria, niin kurkut eivät kunnolla avaudu kaasua painettaessa

Kirjoitettu

onko sulla se tietokone ohjattu versio???toisiothan ei aukee jos pyörität autoo paikallaan ku ei riitä alipaine sillon mut ajaessa ne sit kyllä toimii huomaa sen siinä ku imu äänet kovenee

Kirjoitettu

Osaatko sanoa, mistä johtuu kun kiihdytettäessä moottori pätkäisee noin 60km/h nopeudessa. Lisäksi auto käy kylmänä erittäin rikkaalla?. Onko kaasaria helppo säätää itse tai tiedätkö ketään säätäjiä (Asun Kymenlaakson alueella)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

mä epäilen kaasaria ettei toimi oikein mulla on orggis kaasari ylimääräisenä ku tilalle tuli holley ja jakaja vaihtu siinä sivussa +paljon muuta

• 5 months later...
Kirjoitettu

Osaatko sanoa, mistä johtuu kun kiihdytettäessä moottori pätkäisee noin 60km/h nopeudessa. Lisäksi auto käy kylmänä erittäin rikkaalla?. Onko kaasaria helppo säätää itse tai tiedätkö ketään säätäjiä (Asun Kymenlaakson alueella)

vanhemmiten ryyppyjousi kuoleentuu ja seos rikastuu kylmänä. Repsikan puolella kaasarissa on musta noin neljän sentin lätkä kolmella pop-niitillä kiinni, lätkän keskelle menee sähköpiuha. poraat pop niitit auki ja käännät lätkää siten että ryypylevy(kaasarin päällä) on juuri ja juuri kiinni kylmässä koneessa. sitten vaan pop-niittien tilalle pelti ruuvit ja kiristys.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...