Jump to content

Mihin lohkolämmittimen pistoke?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onkos teillä, talvella Camarolla ajavat, lohkolämmitin autossanne ja missä teillä se pistoke on? Keula on niin siistin näköinen, ettei siihen raaskis reikää tehdä. Olisko vinkkejä?  ???

Kirjoitettu

Laita pistoke pellin alle telineeseen niin ei tartte puhkoa keulaa.  m/ Näin oli mulla eikä harmittanu.

Kirjoitettu

mulla pistoke tuossa

ja sisätilanlämppärin pistorasia,apumiehan jalkatilan sivupanelis

lohkol.JPG}

Kirjoitettu

Kuvaa ei tähän hätään nyt löydy mutta mulla defan pieni pistoke on valojen mustan syvennyksen sivussa. Ei näy oikeastaan ollenkaan.. Toki tämä ei taida toimia jos autossa on korinväriset nuo valojen syvennykset.

Kirjoitettu

Mulla kans Defan pistoke (ei tosin ole lohkolämmittimen pistoke, vaan laturin pistoke) kuten "Chevy Piloti":lla sumareiden lähellä ihans samassa paikassa.

Hyvä paikka. Vanhassa autossa oli pellin alla ja aiheutti ylimääräistä työtä päästä käsiksi siihen...  ::)

Kirjoitettu

Mun autoon on kanssa joku "Uuno" laittanut Defa-pistokkaan kuskin puolelle etupuskurin sivuun 15cm etureunasta . . .

En kyllä itse onneksi tee tolla pistokkaalla mitään !! Firebird ei mielestäni ole talviauto ainakaan automaatilla.  ::)  ::)

Vaatii aikamoista "urheiluhenkeä", jos haluu moisella häristimellä surffailla keskellä lumihankien . . .

Niin ja onnevaan talviajoon. On se ponu varmaan lämmin ja kaikkea, mutta silti !!!

Tiedän et kaikilla ei oo varaa moneen autoon, mut linkkaritkin on keksitty  m-  m-

Kirjoitettu

Mun autoon on kanssa joku "Uuno" laittanut Defa-pistokkaan kuskin puolelle etupuskurin sivuun 15cm etureunasta . . .

En kyllä itse onneksi tee tolla pistokkaalla mitään !! Firebird ei mielestäni ole talviauto ainakaan automaatilla.  ::)  ::)

Vaatii aikamoista "urheiluhenkeä", jos haluu moisella häristimellä surffailla keskellä lumihankien . . .

Niin ja onnevaan talviajoon. On se ponu varmaan lämmin ja kaikkea, mutta silti !!!

Tiedän et kaikilla ei oo varaa moneen autoon, mut linkkaritkin on keksitty  m-  m-

Kiitos vaan kannustuksesta.  :-\  Eipä täälläpäin Suomea kovin pahoja lumihankia ole viime talvina näkynyt. Katotaan miten akan käy. Jos näyttää siltä, ettei Camarolla pärjää, niin täytyy ostaa sit toinen auto talviajoon, ei siinä sen kummempaa.

Kirjoitettu

Ihan hyvä sillä f-bodylla on ajaa talvella, kun malttaa vaan annostella kaasua maltin kanssa m/

Kirjoitettu

Kiitos vaan kannustuksesta.  :-\  Eipä täälläpäin Suomea kovin pahoja lumihankia ole viime talvina näkynyt. Katotaan miten akan käy. Jos näyttää siltä, ettei Camarolla pärjää, niin täytyy ostaa sit toinen auto talviajoon, ei siinä sen kummempaa.

Kyl sil pärjää myös lumessa kokemusta on kolmen talven takaa ku oli "hieman" lunta satannu yhtenä viikonloppuna ;D ;D
Kirjoitettu

Joo,Sorry !

Olin turhan kärkäs mielipiteissäni. ::) Kai näillä vehkeillä jotenkin talvellakin pärjää kunhan ajelee varovasti.

Kirjoitettu

Hyvin pärjää... myös ajellut 3genillä talvella. : )

Kirjoitettu

Sen verran viel ett nyt on kuudes talvi tulossa ja vast toinen ku on nastarenkaat joita ei välttämättä edes tarvi tääl etelä suomes m/

Kirjoitettu

Talvella suurin murhe oli lumien putsailu konepellin ja tuulilasin välistä. Tuulilasinpyyhkijät ovat silloin hankalasti piilossa pellin reunan alla.

Mulla on tarkoitus alkaa pitää jotain rättiä tuulilasilla talvella. Muistan vaan aikoinaan, kuinka paljon se helpotti elämää.

Kirjoitettu

Sisätilanlämppäri vain autoon ja sillä hyvä. Ei tarvi ravata laseja puhtaaksi riittää lumiharjalla putsaus ja auto on mukavan lämmin valmiiksi. Rätti pitää kiinniittää jollain että pysyy ja vaihtoehtoja ei kait ole kuin laittaa ovi tiivisteiden väliin ja Ovet ja tiivisteet ei kovin hyväää asiasta tykkää

Kirjoitettu

Hyvin pärjää... myös ajellut 3genillä talvella. : )

Joo, hienosti pärjää, ja jepetkin päästivät suoraan läpi puhallus-ratsiassa todeten vain että "anna mennä vaan ei tuollaisella hullukaan ajelisi kännissä tällä kelillä".

Toinen kiva ajanviete oli ottaa joku "noviisi" kyytiin ja antaa käytännön esimerkki siitä miten autolla jossa on tautisesti vääntöä, lukkoperä ja painopiste matalallla voi vaikka koko matkan ajella sladissa. Camarolla ajelu oli omasta mielestä tosi hienoa talvella etenkin kun sitä vertaa Vaniin jolla ajelen nykyisin talvella. Se vaatii hiukan enemmän ennakointia ja varovaisuutta...

Kirjoitettu

Camarolla ajelu oli omasta mielestä tosi hienoa talvella

sehän on suoraan sanoen nautinto  m/

• 1 month later...
Kirjoitettu

Mun autossa on pistoke tuossa parkkien vieressä. Siinä on ainakin mun firebirdissä just semmonen pistokkeen kokonen paikka. Tosin otan kyl koko pistokkeen pois piakoin, koska kullanmurulla ei ainakaan minun omistuksen aikaan enää talvella ajeta. Jos joku haluaa ton pistokkeen niin voin vaihtaa sen ei pistokkeella olevaan peltiin ;).

• 1 month later...
Kirjoitettu

-91 firebirdissä minulla pistoke löysi paikkansa vilkku-parkki-sumuvalojen yläpuolelta, oikealla puolella sen johdosta kun sisätilan lämppäri on apukuskin puolella ja käytän ns. letkulämmitintä joka on asennettuna syylärin alavesiletkuun joka on siis oikealla puolella

pistoke on mukavasti piilossa eikä pistä silmään

ponu on siisti ajaa talvella, massaa on riittävästi eli paksummassakin lumessa pärjää hyvin

saman moni on varmaan huomannut kesäisin vesisateessa ajellessaan kun auto ei vesiliirtoon nousekaan niin herkästi

(paitsi tietysti ne jotka ajavat f-bodyllänsä vain auringon paisteessa)

talvisin lukkoperä pitää vaan olla kunnossa niin ei liikaa sudi tällöin valoista lähtiessä perässä pysyy lähinnä nelivetoiset

-sutia sen pitää aina, edes vähän  ;-)

ponul3.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...