Joel Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2007 Elikkä tommosta kyselisin, eli kyseessä on Pontiac Firebird Trans am vuosimallia 1984, 5.0l. Eli saako miten ja mistä ulos kun tankissa on n. 13 vuoden takaiset bensat ja melkein täysi tankki.
Sport Truck Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2007 Olen tyhjennellyt tankkia yleensä irrottamalla bensaletkun/putken suodattimelta tai muusta sopivasta paikasta ja laittanut siitä sitten letkun kannuun,sekä kytkenyt b-pumpun päälle ohikytkennällä. Auton oma bensapumppu pumppaa tankin tyhjäksi varsin nopeasti ja siististi. Täysin kuivaksi sitä ei ehkä kannata pumpata ettei pumppu hajoa,mutta muutama litra ei haittaa siellä kun tankin täyttää uudella bensalla.
pantera Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2007 Ma olen tehny joihinkin mun autoihin "tyhjennysropun" Tankin alimpaankohtaan olen vetany iteporaavalla kolmen ja piikin, leveekantasella poraruuvilla lapi, tulee siisti ja pieni reika josta on helppo valuttaa vedet ja muut ei toivotut aineet pois tankista . Tyhjentaminenkaan ei kesta kohtuuttoman kauan, tiivisteen oon laittanu 2mm nitriilikumista, vanhin roppu on ollu kaytossa jo yli 10 vuotta eika ole tihkunu
Joel Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2007 Olen tyhjennellyt tankkia yleensä irrottamalla bensaletkun/putken suodattimelta tai muusta sopivasta paikasta ja laittanut siitä sitten letkun kannuun,sekä kytkenyt b-pumpun päälle ohikytkennällä. Auton oma bensapumppu pumppaa tankin tyhjäksi varsin nopeasti ja siististi. Täysin kuivaksi sitä ei ehkä kannata pumpata ettei pumppu hajoa,mutta muutama litra ei haittaa siellä kun tankin täyttää uudella bensalla. Mutta eikös tässä ole mekaanisesti toimiva pumppu?
camaro82 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2007 Mutta eikös tässä ole mekaanisesti toimiva pumppu? Jos ei oo ruiskukone niin sit on mekaaninen pumppu koneen kyljessä. Siitä letku irti ja isoon astiaan lapposysteemillä tankki tyhjäks. Vaikka bensa on kallista niin silti se maistuu pahalta joten imaise varovasti letkun päästä. Porakonepumpullakin tuon vois tyhjätä jos teet adapterin mikä suurentaa auton polttoaineletkun porakonepumpun liitäntään sopivaksi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään