pate Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2007 Kyllä vieterit oikein on laitettu. Pitää vähän sivaltaa pois jos ei asetu ajan mittaan. jukka sano ihan oikeen, nuo jouset madaltaa edestä enemmän kun takaa, sehän sanotaan jo siinä jousi paketissakin. ei se asetu ajan mittaan vaan todennäkösesti keula laskee vielä enemmänkin kun jouset vähän "antautuu". keula kun painaa niin paljon.
mkos Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 Vaihdoin taakse tukivarsiin polypuslat ja laitoin kiinni. Ei lähtenyt yksikään pultti irti ehjänä. Panhardin ajattelin tekaista uuden tukevamman. Onko ostajia jos teen useamman ?
Cowboy Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 mä koteloin omani aikoonaan, notta jäykistyys.
Guest Jukka Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2008 mä koteloin omani aikoonaan, notta jäykistyys. Ja mun oman. Ja laitettihin vielä polyuretaanipuslat. hyvät tuli, molemmilla.
mkos Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2008 Ai tätä onnen päivää. Tiivisteitä tuli oviin ja ikkunaan ulkopuolelle. Tiputin auton pukeilta ja vaihdoin tiivisteet. Ei oikein uusi ja vanha tiiviste toimi keskenään. Eli uusi oven tiiviste ja vanha T-top tiiviste. A-pilarin alakulmasta näkee ulos
mkos Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2008 Korjasin nopeusmittarin tripin. muovikynnet poikki. Samalla 100tkm pois Kuva 1
Jii Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2008 Mulla sama -91 Pick Up. Joku yrittäny poistaa kilometrejä ja rikkonu kiinnikkeet. Korjasin ja laitoin lähtökilsat 0. Katsastuksessa tuumas vaan inssi että ei haittaa jos ei yritä kusettaa ketään pienemmällä ajomäärällä. Tuskin kukaan uskoo että oli ajettu alle 4000... Todellinen varmaan 170000.
mkos Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Ensimmäiset ajotkin on ajeltu. Aika napakka tuli kun vaihtoi kaikki puslat punaisiksi, laittoi sportlinet alle ja vielä säädettävä panhardi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään