Jump to content

Projektipäiväkirja. t-top vaihto ym.

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllä vieterit oikein on laitettu. Pitää vähän sivaltaa pois jos ei asetu ajan mittaan.

jukka sano ihan oikeen, nuo jouset madaltaa edestä enemmän kun takaa, sehän sanotaan jo siinä jousi paketissakin.

ei se asetu ajan mittaan vaan todennäkösesti keula laskee vielä enemmänkin kun jouset vähän "antautuu". keula kun painaa niin paljon.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Vaihdoin taakse tukivarsiin polypuslat ja laitoin kiinni. Ei lähtenyt yksikään pultti irti ehjänä.

Panhardin ajattelin tekaista uuden tukevamman. Onko ostajia jos teen useamman ?

Kirjoitettu

mä koteloin omani aikoonaan, notta jäykistyys.

Ja mun oman. Ja laitettihin vielä polyuretaanipuslat. hyvät tuli, molemmilla.

Kirjoitettu

Ai tätä onnen päivää.

Tiivisteitä tuli  oviin ja ikkunaan ulkopuolelle. Tiputin auton pukeilta ja vaihdoin tiivisteet.

Ei oikein uusi ja vanha tiiviste toimi keskenään. Eli uusi oven tiiviste ja vanha T-top tiiviste.

A-pilarin alakulmasta näkee ulos  :o

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Korjasin nopeusmittarin tripin. muovikynnet poikki.

Samalla 100tkm pois  ;)

Kuva 1

adsadsasdasd-1.jpg}

Kirjoitettu

Mulla sama -91 Pick Up. Joku yrittäny poistaa kilometrejä ja rikkonu kiinnikkeet. Korjasin ja laitoin lähtökilsat 0. Katsastuksessa tuumas vaan inssi että ei haittaa jos ei yritä kusettaa ketään pienemmällä ajomäärällä. Tuskin kukaan uskoo että oli ajettu alle 4000... Todellinen varmaan 170000.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Ensimmäiset ajotkin on ajeltu.

Aika napakka tuli kun vaihtoi kaikki puslat punaisiksi, laittoi sportlinet alle ja vielä säädettävä panhardi  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...