Jump to content

Katti veke

sukramair

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on poistettu toi katti joskus aikoinaan ja laitoin sen tyhjän pöntön paikalle suoran putken.Onko vaikutusta?? Mutta minkälainen se operaatio on ku pitäis saada jotain selvää noista johdoista ku aukasin tommosen ranteen vahvuisen johto paketin nii siä oli monia johtoja tinattu yhtee ja jokapaikas on jotain irtonaisia liittimiä ja putkia jokka on tulpattu. Eli mitä on tehtävä jos tossa olis viä se hökötys ja ruokkija oli rokkiorkesteri

Kirjoitettu

tohon en osaa vastata, mut lukeeks sulla rekkariotteessa että katalysaattori ja jos lukee niin ookko katsastanu autoo sen jälkeen kun korvasit katin putkella, kun ite kävin kysyyn et saaks sen poistaa niin vastaus oli ehdoton ei! eikä toi mun oo ees vähäpäästönen

Kirjoitettu

Terppa, samat on tekstit otteessa ja katti ollu pois monta vuotta... oiskohan 4 tai 5 kertaa leimattu ja koskaan eivät ole siitä edes maininneet. Päästöt on menny aivan hilkulla läpi myöhäsellä sytyllä ja laihalla seoksella. Syynä on ollu toi mun 230/230 laahurinokka.

Nyt tosin vaihtu nokka rullaksi ja tuosta Q-jetistä ja siitä tietokoneen ohjaamasta jakajasta ois tarkotus päästä eroon... eli korvata ihan tavallisella 650 vakuumi kaasarilla ja alipainesäätösellä jakajalla.

Kirjoitettu

Lukee et katalysaattori, ensi se oli tyhjä pönttö otin mädäntyneet lämpöpellit pois ja sittekun tuli noita pohjakosketuksia laitoin tilalle rosteripätkän (löysin romikselta ollu joskus kaupan linkkuovien kaiteena oli juuri sopivan kokoista..monikohan on kosketellut mun putkea ;D)

Nii eikä inssi ole välittäny mitään/huomannu tota ja päästöistä menee läpi ku se laittaa kaasupolkimelle pidikkeen... kävi ainakin silloin kovin hiljaa

Kirjoitettu

juu on mullakin toi katti tyhjennetty ja ois kans tarkotus korvata toi Q-jetti 600:sella kaasarilla jossain vaiheessa ja kävinkin just tänään ostaan performer imusatsin siihen ja semmosen 350:sessä olleen nokan ja nostajat

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...