Jump to content

90:seen camaroon peltisarjoja?

Recommended Posts

Kirjoitettu

morjens.eli tuli hommattua tänne ouluun tollanen vm-90 camaro 5.0rs:ssä ja nyt ois aikomus hommata tohon peltipakosarjat.mistä olette tollasia hommanneet ja mitä maksaneet?laittakaahan vinkkejä tulemaan niin saada peltisatsit hommatua.aikomus on ajaa camarolla ympäri vuoden.eli uudet talvirenkaat hommattuna ja lohkis tietenkin tuli myös hommattuu.camaro maalataan vielä yliasti ennen kesää.pääseepähän kesällä gruisaileen siistillä pelillä.

Kirjoitettu

morjens.eli tuli hommattua tänne ouluun tollanen vm-90 camaro 5.0rs:ssä ja nyt ois aikomus hommata tohon peltipakosarjat.mistä olette tollasia hommanneet ja mitä maksaneet?laittakaahan vinkkejä tulemaan niin saada peltisatsit hommatua.aikomus on ajaa camarolla ympäri vuoden.eli uudet talvirenkaat hommattuna ja lohkis tietenkin tuli myös hommattuu.camaro maalataan vielä yliasti ennen kesää.pääseepähän kesällä gruisaileen siistillä pelillä.

Oulun seudulta saa peltisarjat helpoiten A1autoväristä, Kempeleestä. Kaveri osti kesällä sieltä Edelbrockin sarjat, mulla itsellä on kans edelit, enkä kyllä muita viitsi edes suositella. Hintaa tuli muistaakseni nelisensataa, mutta näihin tulee ihan kaikki tarvittava mukaan(pultit, tiivisteet, ym tarvikkeita iso pussi) ja pinnoitettuna kestää huomattavasti kauemmin kuin ruostuvasta tehdyt. Ja sitä paitsi menee paikalleen ilman hitsiä ja rälläkkää. Onko sulla musta se camaro, ajelin Ruskossa talvikäyttiksellä sellaisen perässä tässä yks päivä?
Kirjoitettu

Oulun seudulta saa peltisarjat helpoiten A1autoväristä, Kempeleestä. Kaveri osti kesällä sieltä Edelbrockin sarjat, mulla itsellä on kans edelit, enkä kyllä muita viitsi edes suositella. Hintaa tuli muistaakseni nelisensataa, mutta näihin tulee ihan kaikki tarvittava mukaan(pultit, tiivisteet, ym tarvikkeita iso pussi) ja pinnoitettuna kestää huomattavasti kauemmin kuin ruostuvasta tehdyt. Ja sitä paitsi menee paikalleen ilman hitsiä ja rälläkkää. Onko sulla musta se camaro, ajelin Ruskossa talvikäyttiksellä sellaisen perässä tässä yks päivä?

itellä kans edelin tessit ja 3"cat back oon ollu tyytyväinen mitä nyt vajaa viidessä vuodessa vetäny pintaruosteeseen ja takapöntöstä lähtevä putki kertaalleen hitsattu kun murtui tärinästä

Kirjoitettu

moi!juu kyllä se musta on  ja  todennäköisesti olen ruskossakin sillä lähipäivinä liikuskellut.just laitoin camaroon uudet talvirenkaat ja lohkolämmittimen.tekeekö noilla flowtehcin peltisarjoilla mitään?

Kirjoitettu

tekeekö noilla flowtehcin peltisarjoilla mitään?

kyllä ne hyvin putsattuna verkonpainoksi käy ;)

Onhan ne paljon halvemmat kun edelit, mutta niiden asennus on sitten isompi urakka, ei aina ole ihan istuneet paikalleen. Ja Y-putki on muistaakseni ohuempi ja kun edelissä se on oikeasti Y, niin flowtech on enempikin T m- vaikuttaa varmasti virtauksiin.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hooker supercomp. menee suht helposti (rälläkkää tarvitsee vähän kuskinpuolella) ja knock sensori pitää vaihtaa kuskin puolelle. mutta ovat 1000 kertaa paremmat kuin edelbrockit, 3/4 täysi mittaisilla primariputkilla rupeaa kaasut virtaamaan. hookerit saa Laakkoselta muist. n:500e. itse vaihdoin 1kk sitten edelit pois, keväällä dynoon ja sitten näkee todellisen vaikutuksen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...