Jump to content

Nokan valintaohjelma

z 28 jari

Recommended Posts

Kirjoitettu

m/  Pätevän oloinen ohjelma . Toden tuntuisia tuloksia , kun vertaa toteutuneeseen .

Harmikseni ei ymmärrä customi-nokkia .

Saattais löytyä parikymmentä heppaa lisää  kun sais valita nokan profiilit vapaasti .

Kirjoitettu

Juu samaa kattelin,ei ammu kauaksi moottoridynon lapuista.

Kirjoitettu

Näyttäisi olevan "sama" kuin Desktop Dyno 2003, joskin hieman muunneltuna.

Niin ja ilmainen  *clap*

Kirjoitettu

Melekosia lukemia antas... ::)

Menikö kärsä uusiks,vai antoiko saman minkä hommasit?

Kirjoitettu

Menikö kärsä uusiks,vai antoiko saman minkä hommasit?

Suunnilleen saman nokan antoi, mulla oli valittu XR294HR ja tuo softa ehdotti 292XFI. Tehot on kuitenkin noin 80hv enemmän kun olen lehtien kombinaatioista päätellyt. Tosin ne kaikki kombot on kaasareilla olleet...

Kirjoitettu

Mulle tarjos myös ihan samaa mikä nyt on kiinni. Tai no tarjoo pykälää räväkämpää jos laittaa toi käyttötarpeen enemmän radalle. Asiallinen

Kirjoitettu

mielenkiintosia vaihtoehtoja esittelee, katukäyttöön tarjois pykälää miedompaa nokkaa mitä mul on koneeseen menos ja joskus radalla käydes tarjoo just tota mikä mul on.

Kirjoitettu

Jos tällä ohjelmalla lasketut tehot on edes sinnepäin niin viime hankinnat meni aika nappiin ;D

Kirjoitettu

Näytety tehot on varmaankin gross hp,eli takapyörätehoja useempikymmenen prosenttia vähempi...

Kirjoitettu

Näytety tehot on varmaankin gross hp,eli takapyörätehoja useempikymmenen prosenttia vähempi...

Joo niin ne on lehdistössäki ollu konetehoja ja vieläpä ilman apulaitteita... No sittenhän sen keväällä näkee ;)

Kirjoitettu

Samoilla arvoilla tää ohjelma antaa 100hp enemmän ku desktop dyno 2003  ::) missä meni vikaan?

Kirjoitettu

melko samoja lupailee kun engine analyzer,vaparina antaa sen 300hp.. ei löydy ohjelmasta sopivaa ahdinta ja menee ihan käteen kun alkaa noita vortechin arvoja muuttelee  m-

sama mikä nokka,ni ollaan 15hp haarukassa.

Kirjoitettu

Todella hyvä ohjelma!!! Uhkaa vaan taas käydä lompakon päälle tämän käyttö...

• 7 months later...
Kirjoitettu

Cowboy, lataa itteles tämä ohojelma!  \m/

Ja kaikille teille kerrottakoon että herra itte istuu tuos mun seljän takana

• 3 months later...
Kirjoitettu

Innostuin leikkimään tolla compin ohjelmalla.Samaa ihmettelen kuin Jukkakin,tää kompin ohjelma antaa noin 40-50 heppaa enemmän kuin idettiset kombot tuolla desktop 2003:lla.Kumpikohan lähempänä totuutta DD2003/cam quest?

Kirjoitettu

heh heh, testasin tota.

kompinaatio nyt 449hv ja tulevalla 541hv.

Kirjoitettu

Mä en kyllä täysin ymmärrä noita vaihtoehtoja... Tai sit pitäs vaan tuntee tulevien osien palikat paremmin :-X

No kuitenkin pari vaihtoehtoa alakanttiin tuleviin nähden ohjelma veikkaa noin 370hv koneelta m/

Nokkakin näkyy olevan kolmen parhaan vaihtoehdon joukossa \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...