balez Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 kuin paksu ? ws6 alustaisessa pontiacissa -89.. tarviis hommata uudet kumit ja pitäs sis halkasija tietää, jos ei muuta ni pitää mennä konttailee hallin lattialle kun joutaa
KKOSKINEN Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Mulle ei ottanut tilausta vastaan pelkän mallin ja vuosimallin mukaan. Pisti mittaamaan ensin.
balez Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2007 Mulle ei ottanut tilausta vastaan pelkän mallin ja vuosimallin mukaan. Pisti mittaamaan ensin. sama homma.. mittasitko? ja oikeastaan kummankin vakaajan paksuudet.. irocissa pitäis olla saman paksunen
KKOSKINEN Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2007 Mä voin tänään mittailla uudestaan.
Soppa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2007 En uskaltais kyllä tilata ellen olis omasta autosta mitannu... Sen verran vaihtelee mitä näihin autoihin lyöty kiinni tehtaalla..
balez Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2007 En uskaltais kyllä tilata ellen olis omasta autosta mitannu... Sen verran vaihtelee mitä näihin autoihin lyöty kiinni tehtaalla.. no pitää käydä könyymässä auton alla kun joutaa... onhan tässä vielä aikaa maaliskuuhun
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2007 24 oli mielestäni paksuin takana ja 36 edessä mutta 34 etuvakaaja o yleisempi
F350 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2007 24 oli mielestäni paksuin takana ja 36 edessä mutta 34 etuvakaaja o yleisempi Juuri näin, omassa on tuo 24/36 yhdistelmä ja oli tosi vaikea löytää kumit noihin, vaikka olin jenkeissä ja Kanadassa käymässä. Piti silti tilata, hyllyssä ei ollu missään. esim Energyn paketeissa ei noita ole. Ehdottomasti kannattaa mitata paksuudet ennen tilaamista.
pate Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2007 Juuri näin, omassa on tuo 24/36 yhdistelmä ja oli tosi vaikea löytää kumit noihin, vaikka olin jenkeissä ja Kanadassa käymässä. Piti silti tilata, hyllyssä ei ollu missään. esim Energyn paketeissa ei noita ole. Ehdottomasti kannattaa mitata paksuudet ennen tilaamista. mulla energyn puslat ja 36 vakaaja.
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2007 Ainahan nuosta pienemmistä puslista saa poraamalla isommat mutta toisin päin on vaikiampi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään