Jump to content

takavakaaja 3gen

Recommended Posts

Kirjoitettu

kuin paksu ? ws6 alustaisessa pontiacissa -89..

tarviis hommata uudet kumit ja pitäs sis halkasija tietää, jos ei muuta ni pitää mennä konttailee hallin lattialle kun joutaa

Kirjoitettu

Mulle ei ottanut tilausta vastaan pelkän mallin ja vuosimallin mukaan. Pisti mittaamaan ensin.

Kirjoitettu

Mulle ei ottanut tilausta vastaan pelkän mallin ja vuosimallin mukaan. Pisti mittaamaan ensin.

sama homma.. mittasitko? ja oikeastaan kummankin vakaajan paksuudet.. irocissa pitäis olla saman paksunen

Kirjoitettu

En uskaltais kyllä tilata ellen olis omasta autosta mitannu... Sen verran vaihtelee mitä näihin autoihin lyöty kiinni tehtaalla..

Kirjoitettu

En uskaltais kyllä tilata ellen olis omasta autosta mitannu... Sen verran vaihtelee mitä näihin autoihin lyöty kiinni tehtaalla..

no pitää käydä könyymässä auton alla kun joutaa... onhan tässä vielä aikaa maaliskuuhun  m/

Kirjoitettu

24 oli mielestäni paksuin takana ja 36 edessä mutta 34 etuvakaaja o yleisempi

Kirjoitettu

24 oli mielestäni paksuin takana ja 36 edessä mutta 34 etuvakaaja o yleisempi

Juuri näin, omassa on tuo 24/36 yhdistelmä ja oli tosi vaikea löytää kumit noihin, vaikka olin jenkeissä ja Kanadassa käymässä. Piti silti tilata, hyllyssä ei ollu missään. esim Energyn paketeissa ei noita ole. Ehdottomasti kannattaa mitata paksuudet ennen tilaamista.
Kirjoitettu

Juuri näin, omassa on tuo 24/36 yhdistelmä ja oli tosi vaikea löytää kumit noihin, vaikka olin jenkeissä ja Kanadassa käymässä. Piti silti tilata, hyllyssä ei ollu missään. esim Energyn paketeissa ei noita ole. Ehdottomasti kannattaa mitata paksuudet ennen tilaamista.

mulla energyn puslat ja 36 vakaaja.

Kirjoitettu

Ainahan nuosta pienemmistä puslista saa poraamalla isommat mutta toisin päin on vaikiampi

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...