Jump to content

Huomiovalot 4geniin

Recommended Posts

Kirjoitettu

meidänki pitäs saaha jotku huomiovalot sinne talven aikana kun on se keula irti, ettei tarvis päivällä luukut auki ajella :-\

Kirjoitettu

Eikös Vellulla ollut omassa tuollaiset Hellat?

Jep. Tossa ne jotenkin näkyy. Ovat kyllä sumareita pienemmät.

Vallun_TA_ja_syksy_016_Small_Web_view.jpg}

Kirjoitettu

Ahaa..ne siis kuitenkin mahtuu tuonne.

Kuinkas Vellu sä ne sinne kiinnitit...oliko mitään ihmeellistä.

Nyt siellä on ne mustat lätkät tulppana... ;D

Kirjoitettu

Ahaa..ne siis kuitenkin mahtuu tuonne.

Kuinkas Vellu sä ne sinne kiinnitit...oliko mitään ihmeellistä.

Nyt siellä on ne mustat lätkät tulppana... ;D

Jos niitten mustien lätkien takana on ne alkuperäiset sumarien pidikkeet, niin noi saa niihin kiinnitettyä kun tekee parit pienet reijät.

Mulla ei ole enää niitä kiinnikkeitä itsellä käytössä kun siinä takana on ahtimen välijäähdytin ja tein pitkät omat tukiraudat.

Toisin sanoin mulla on sellaiset alkuperäiset sumaripidikkeet jos tarviit.

Kirjoitettu

Jos niitten mustien lätkien takana on ne alkuperäiset sumarien pidikkeet, niin noi saa niihin kiinnitettyä kun tekee parit pienet reijät.

Mulla ei ole enää niitä kiinnikkeitä itsellä käytössä kun siinä takana on ahtimen välijäähdytin ja tein pitkät omat tukiraudat.

Toisin sanoin mulla on sellaiset alkuperäiset sumaripidikkeet jos tarviit.

Ahaa...no kai ne sumarinpidikkeet siellä varmaan sitten tallella on.

Ei kai niitä sieltä kukaan vartavasten ole poiskaan ottanu. ;D

Kuinkas sulla ne on kytketty?

Onko ihan katkasian takana, jolla niitä huomiovaloja ohjaat, vai juuri niin kuin myynti-ilmoituksessa sanotaan.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Laitoin kanssa trans amiin nuo hellan huomiovalot kun toinen alkuperäisistä sumuvaloista oli hajalla. Kiinnitys hoitui kuten vellu kirjoitti eli hellan kiinnityskappale niihin alkuperäisiin sumuvalonkiinnikkeisiin. Kytkennän tein parkkivaloihin, palavat yhtäaikaa. Jos tarvii kytkeä pois niin ottaa sulakkeen irti.

Kirjoitettu

Laitoin kanssa trans amiin nuo hellan huomiovalot kun toinen alkuperäisistä sumuvaloista oli hajalla. Kiinnitys hoitui kuten vellu kirjoitti eli hellan kiinnityskappale niihin alkuperäisiin sumuvalonkiinnikkeisiin. Kytkennän tein parkkivaloihin, palavat yhtäaikaa. Jos tarvii kytkeä pois niin ottaa sulakkeen irti.

Laitoin kantikkaat hellat Huom. lisäpitkät  Uusilla kiinnikkeillä , pikkusen joutui muokkaamaan aukkoa mutta hyvät tuli.

Heräte parkeilta joten toimii luukut alhaalla. Katsastettu näin syksyllä, eikä mitään ongelmia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...