driv3r Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 kumman mallista lämppäri kannattaa ja on helpompi asentaa, täytyis kuitenkin saada käyntiin hellävaraisesti tuo auto näin talvellakin. trans am kyseessä
camaro305 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 morjens.mä ainakin laitoin tohon mun -90 5.0litre camaroon ihan perinteisen lohkolämmittimen ja hyvin on pelannut.ja oli helppo laittaa kuskinpuolen lohkoon takimmaiseen lommiin.
Nova Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Lohkoon sen saa helposti. Auton alta pääsee lommiin käsiksi ja muistaakseni kuskinpuolelle se on helpoin laittaa.
Stone Cold Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2007 Onkohan tolla oikeesti väliä, laittaako lohkon etu-osaan vai taakse. Tossa Defan ohjeessa kehotettiin laittaan etummaisiin. Mulla tosin on nuo peltisarjat, joten aioin laittaa sen just siihen mihin se mahtuu. Samapa tuo, kunhan jossain reiässä pöhisee.
Nova Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Oiskohan normi vanhassa pikkulohkossa etuosaan että vesi kiertää vesipumpun kautta molempiin lohkoihin vaikka on yksi vastus. LT1 on hieman haasteellisempi vesikierto mutta eiköhän sen sielläkin olisi hyvä olla etuosassa.
pantera Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Onkohan tolla oikeesti väliä, laittaako lohkon etu-osaan vai taakse. Tossa Defan ohjeessa kehotettiin laittaan etummaisiin. Mulla tosin on nuo peltisarjat, joten aioin laittaa sen just siihen mihin se mahtuu. Samapa tuo, kunhan jossain reiässä pöhisee. Aivan, kylla se lammittimen 500-700w lampoteho kulkeutuu muuallekkin , rauta ja alumiini ja jaahdytysneste tietaakseni on kohtuu hyvia lammonjohteita. Tarkein lammitettava on kuitenkin oljyt ja mita korkeemmalla vastus sijaitsee sita heikommin se lammittaa oljyja
LOB Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Aivan, kylla se lammittimen 500-700w lampoteho kulkeutuu muuallekkin , rauta ja alumiini ja jaahdytysneste tietaakseni on kohtuu hyvia lammonjohteita. Tarkein lammitettava on kuitenkin oljyt ja mita korkeemmalla vastus sijaitsee sita heikommin se lammittaa oljyja [/quote Mulla oli aikaisemmin letkulämmitin alavesiletkussa ja toimi /lämmitti hyvin Mutta se pitää pitää mielessä ettei lähde urku auki puhaltamaan pakkasella heti . kannattaa käyttää autoa jonkun aikaa ennen liikkeelle lähtöä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään