Jump to content

lt1 lohko vai letkulämppäri?

Recommended Posts

Kirjoitettu

kumman mallista lämppäri kannattaa ja on helpompi asentaa, täytyis kuitenkin saada käyntiin hellävaraisesti tuo auto näin talvellakin.

trans am kyseessä :-\

Kirjoitettu

morjens.mä ainakin laitoin tohon mun -90  5.0litre  camaroon ihan perinteisen lohkolämmittimen ja hyvin on pelannut.ja oli helppo laittaa kuskinpuolen lohkoon takimmaiseen lommiin. \m/

Kirjoitettu

Lohkoon sen saa helposti. Auton alta pääsee lommiin käsiksi ja muistaakseni kuskinpuolelle se on helpoin laittaa.

Kirjoitettu

Onkohan tolla oikeesti väliä, laittaako lohkon etu-osaan vai taakse. Tossa Defan ohjeessa kehotettiin laittaan etummaisiin.

Mulla tosin on nuo peltisarjat, joten aioin laittaa sen just siihen mihin se mahtuu. Samapa tuo, kunhan jossain reiässä pöhisee.

???

Kirjoitettu

Oiskohan normi vanhassa pikkulohkossa etuosaan että vesi kiertää vesipumpun kautta molempiin lohkoihin vaikka on yksi vastus.  ??? LT1 on hieman haasteellisempi vesikierto mutta eiköhän sen sielläkin olisi hyvä olla etuosassa.

Kirjoitettu

Onkohan tolla oikeesti väliä, laittaako lohkon etu-osaan vai taakse. Tossa Defan ohjeessa kehotettiin laittaan etummaisiin.

Mulla tosin on nuo peltisarjat, joten aioin laittaa sen just siihen mihin se mahtuu. Samapa tuo, kunhan jossain reiässä pöhisee.

???

Aivan, kylla se lammittimen 500-700w lampoteho kulkeutuu muuallekkin , rauta ja alumiini ja jaahdytysneste tietaakseni on kohtuu hyvia lammonjohteita.

Tarkein lammitettava on kuitenkin oljyt ja mita korkeemmalla vastus sijaitsee sita heikommin se lammittaa oljyja

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Aivan, kylla se lammittimen 500-700w lampoteho kulkeutuu muuallekkin , rauta ja alumiini ja jaahdytysneste tietaakseni on kohtuu hyvia lammonjohteita.

Tarkein lammitettava on kuitenkin oljyt ja mita korkeemmalla vastus sijaitsee sita heikommin se lammittaa oljyja

[/quote

Mulla oli aikaisemmin letkulämmitin alavesiletkussa ja toimi /lämmitti hyvin

Mutta se pitää pitää mielessä ettei lähde urku auki puhaltamaan pakkasella heti .

kannattaa käyttää autoa jonkun aikaa ennen liikkeelle lähtöä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...