Jump to content

hommattu projekt -77 tulipulu

Recommended Posts

Kirjoitettu

kuvat tulee viiveellä (uudesta) projektista.pikku laitoo.kone jumissa laatikko risa.sisusta homeessa..ym...vuoden vaihteen jälkeen muttereiksi.joku edellisistä omistajasta vaihtanut keula ja takapään -80.sestä.jos jollain tietoa -77 bandit keulapalasta vinkki kullan arvoinen.ps.takapää kanssa. :o

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• leoelain

35

• Chevy

8

• camaro82

2

• avogta-89

2

Kirjoitettu

Tekemista tuntuu riittavan. Ei muuta kuin tsemppia vaan hommaan!  m/

Sita en kylla kasita miksi joku on vaihtanut 77:n keulan tilalle muovisen 80 keulan...  ??? Ei mitaan jarkea.  m-

leoelain projektikuvia

Haha! Ehdit ensin.  ;D

Kirjoitettu

Tekemista tuntuu riittavan. Ei muuta kuin tsemppia vaan hommaan!  m/

Sita en kylla kasita miksi joku on vaihtanut 77:n keulan tilalle muovisen 80 keulan...  ??? Ei mitaan jarkea.  m-

Haha! Ehdit ensin.  ;D

on vähän kuin raiskaus tuo keulan vaihto.täytyy vain löytää ne jotka tähän kuulu.
Kirjoitettu

paineilmalla pahimmat lehdet pois, renkaisiin ilmaa, kevyt pesu -> baanalle  \m/

Kirjoitettu

ASIAA!! LISÄÄ NÄITÄ!! Tuo on kyllä totta,että keulanvaihtaja ansaitsit jonkunnäköisen tuomion tekosistaan. 79-81 keula on ehkä rumin mitä 2g ponuihin sai  m- Ei tuo kori nyt miltään ihan hirveen synkältä näytä,mitä nyt noista kuvista näkee? Tsemppiä vaan askarteluun!

Kirjoitettu

missäpäin Suomea tämä auto "talvehtii"  ???

pulu talvehtii vantaalla. :)
Kirjoitettu

paineilmalla pahimmat lehdet pois, renkaisiin ilmaa, kevyt pesu -> baanalle  \m/

voikun olisikin noin helppoa.kori kyllä aika ruosteeton että moni kukka päältä kaunis.
Kirjoitettu

millä koneella pulu on laulanut kun henki viellä pihisi ::)

tsemppiä projektiin \m/

Kirjoitettu

Eihän sitä keulapalaa ole pakko vaihtaa jos et aio entisöimään alkaa. Mustanpuhuva takavalopaneelikin on aika hieno. Tietysti jos tuoreemman mallin keula ei miellytä, niin sittenhän ei muu auta kuin vaihtaa... Minusta se kuitenkin on 2gen Firebirdeistä kaunein ihan 70-luvun alkuvuosia lukuunottamatta  ;)

Kirjoitettu

Tsemppiä rojektiin! Tulee hieno auto!  e-Bayssa näytti olevan juuri -78 keula vai oliko -77 myynnissä.  No eihän niissä ole kuin maskin ritilät erilaisia..

Ja sehän on makua asia mistä keulapalasta tykkää!  ;)  Itse olen kuitenkin ettinyt 70-73 keulapalaa omaan -77:n 

Kirjoitettu

Tsemppiä rojektiin! Tulee hieno auto!   e-Bayssa näytti olevan juuri -78 keula vai oliko -77 myynnissä.  No eihän niissä ole kuin maskin ritilät erilaisia..

Ja sehän on makua asia mistä keulapalasta tykkää!  ;)   Itse olen kuitenkin ettinyt 70-73 keulapalaa omaan -77:n 

hommaa itsellesi sopiva ja myy minulle orginelli.minä tykkään kyllä enemmän -77 omasta. ;)
Kirjoitettu

Tsemppiä rojektiin! Tulee hieno auto!   e-Bayssa näytti olevan juuri -78 keula vai oliko -77 myynnissä.  No eihän niissä ole kuin maskin ritilät erilaisia..

Ja sehän on makua asia mistä keulapalasta tykkää!  ;)   Itse olen kuitenkin ettinyt 70-73 keulapalaa omaan -77:n 

Tuolla olis "gumminose"  ;D.  :  http://eng.rpglasfiber.com/

Kirjoitettu

Juu.. niin näytti olevan ja paljon muutakin! Mutta pitäis kyllä löytää ihan täydellinen keulapala.

Siis alahelmalla, kiinnikkeillä ja sun muilla nippeleilllä. Silloin ois huomattavasti helpompaa muutos työt.

Mut jos sellanen löytyy, niin silloin toi -77 keula on myynnissä! ;)

Kirjoitettu

muuten mahtava peli mut voisit myydä nuo vanteet mulle  ;D

en kyllä luovu hevillä enkä tangolla äkkiä vanteista.mutta ikinä ei tiedä? :P
  • 1 month later...
Kirjoitettu

nyt päästy käymään oikein auton allakin.aika lohduton näky öljy pohjan kohdalta.kaivoin männän palasen öljypohjan ja palkin välistä.taisi olla utelias kun tuli kurkkimaan.noh kone käteen ja katsomaan. :-\

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

tuleeko kuvaa jo.http://i274.photobucket.com/albums/jj265/leoelain/24012008004.jpg

Kirjoitettu

purin penkit ja matot pois ja näytti liian terveeltä.taka penkin alle oli hiirulainen rakentanut laittoman pesän.en kyllä ajatellut uusia hiirulaisen vuokra sopimusta...häätötuli.joku viisas oli laittanut vanhan maton päälle uuden.vanha oli ihan haperoa,tuli kolme kottikärryllistä roskaa.yök.sisustan pohjasta löysin vain yhden sormen mentävän reijän.muutamassa kohdassa pinta ruostetta.hyvin on ruostesuojattu aikoinaan.tuossa jalatiloista kuvia.kuvat huonoja ja roskia vielä lattialla.http://i274.photobucket.com/albums/jj265/leoelain/13022008002.jpg

Kirjoitettu

kuva 2http://i274.photobucket.com/albums/jj265/leoelain/13022008003.jpg

Kirjoitettu

kuva 4,jossa keskellä reikä.http://i274.photobucket.com/albums/jj265/leoelain/tulipulu/13022008.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...