Guest Jukka Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Mitäs maalia siihen vois käyttää siihen ohueseen listaan joka kiertää takalasia? Pitäis vähä fiksata
gmc63 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Mulla oli edellinen omistaja käyttänyt vissiin jotain metalli maalia oli kyllä senkin jälkeen vähän hilseillyt :(Mites on käviskö miranol? ::)Vai onko se toivoton maali
Guest kunnaki Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Itse vetasin siihen kylmästi vaan mustan teipin , hyvin on pysynyt jo 4 kesää
TAKKU Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2003 Jep, kunnon patentteja! Tinneritushia oli laitettu mun biilissä...
Arska Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2003 Mustaa sprayta laitoin viime kesänä mut näyttää et sais taas maalata.. vois auttaa jos vetäis ensin pohjamaalin. Tussia käytin kans lukkoihin, yllättävän hyvin pysyy.
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2003 Laitoin Mastonin mustaa sprayta. Olis joo kait pitäny laittaa pohjamaalia mut en jaksanu. sitä vastoin kyllä hujautin useamman kerroksen.Nyt vaan maalinkuivatus ajolle
Arska Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2003 Toivotaan et pysyy. ...kele että toi maalinkuivatus ajo kuulostaa hyvältä, että pitääkin olla oma tallis yläpää purettuna. :'(
Crisis Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2003 hmmm... miks niit listoja pitää maalata ei va. miranoli olis kyl kova, jos tarvii maalailla.
gmc63 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2003 MUT jos ne on sellaiset paskanruskeat EI semmoinen sovi AUTOON ;)Eix autot ole aina naisia ja niitäkin pitää ehostaa ;)No tytöt älkää suuttuko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään