Jump to content

Napsuttava ääni jakajan suunnalta ja samaan aikaan kone pätkäsee

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli mun Capriceen ilmaantu käyntihäiriö, tuntuu, ettei käy kaikilla. Aina kun pätkäsee, kuuluu napsaus jostain jakajan suunnalta. Katsoin jakajan kannen ja pyörijän, vaikutti puhtaalta ja ovat suht uudetkin, alle vuoden vanhat. Contact cleaneria suhautin varmuuden vuoksi. Välillä toimii ok mutta sitten taas vika ilmaantuu. Kaasari on sähköhirviö rochesteri ja jakaja iso HEI. Mikähän vois mättää?

Kirjoitettu

Onko mekaaninen napsaus? Tulee kyllä kuitenkin ekaks mieleen toisiovirran (sytytyskipinän) läpilyönti huonosta eristeestä, puolan käämeistä..

Kirjoitettu

Onko tulpat ja tulppien johdot ehjät? Jos joku johdoista on mykkä ja ei pääse purkamaan muualle niin purkaa sitten jakajaan. Pitänee silloin naputtavaa ääntä.

Mulla oli nissanissa tällaista vikaa joskus taannoin.

Kirjoitettu

Eli mun Capriceen ilmaantu käyntihäiriö, tuntuu, ettei käy kaikilla. Aina kun pätkäsee, kuuluu napsaus jostain jakajan suunnalta. Katsoin jakajan kannen ja pyörijän, vaikutti puhtaalta ja ovat suht uudetkin, alle vuoden vanhat. Contact cleaneria suhautin varmuuden vuoksi. Välillä toimii ok mutta sitten taas vika ilmaantuu. Kaasari on sähköhirviö rochesteri ja jakaja iso HEI. Mikähän vois mättää?

Kaverilla oli kanssa sama oire ja vika oli tulpan johdossa napsu siitä.

Johdot oli uudet ja muistaakseni se näky ihan pimeällä kun katsoi , kipinä näky.

Kirjoitettu

Jep, pitääpä tsekata nuo johdot. Kolme-neljä vuotta ovat vanhat, kyllä ne varmaan jo vaihtaa joutas. Ja täsmäis tuohonki, että joskus toimii ja joskus ei.

Kirjoitettu

Joo, kiitoksia tietäjille, tulpanjohdothan ne oli huonona, kahen johon päät oli täysin hapettuneet. Saa nähä, jos ongelma uusii, niin pitää vaihtaa ne kyseiset tulpatkin vielä. m/ Mukava oli vetää sohjossa pitkää sladia kun taas on koneessa kaikki 140 pollea pellin alla ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...