cama-94 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Moro.Onkos tietoa?Kyse camaro-94 ja virranjakajasta.Tässähän on vanhempi jakaja jossa ei tuuletusta.Käykö uudempi tuuletettu jakaja heittämälla paikallensa??Sitä täs pähkäilen.Onkos jollakin tietoa?
Nova Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Ei sovi. Erilainen jakopäänkoppa non vented ja vented malleissa. Kansi ja pyöriä ovat samoja.
Markus Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 ja uudemmassa on pitempi tappi nokka-akselissa
Nova Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 ja uudemmassa on pitempi tappi nokka-akselissa Ja myös isompi jakopään ketju pyörä on erilainen. -94 mallinen spline drive ja -95=> on pin drive.
Markus Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 jokohan nyt tuli kaikki eroavaisuudet
cama-94 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Eli pitää siis tyytyä samanlaisee ku nyt on.Woe piru....Kiitos tiedoista vastanneille....
Markus Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 MSD:llä vissiin on sellanen malli tohon earlyyn, et olis tuuletettu, hinta tais olla jossain $500 korvilla
Nupa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Eli pitää siis tyytyä samanlaisee ku nyt on.Woe piru....Kiitos tiedoista vastanneille.... Taitaa Markus tarkottaa tätä MSD-8381
cama-94 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Siis msd-8381 olis tuuletettu malli ja kävis suoraa heittämäl paikallensa vai??
Nupa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Siis msd-8381 olis tuuletettu malli ja kävis suoraa heittämäl paikallensa vai?? Näinhän tuossa lukee. Beginning Year 1993 Ending Year 1994 Notes: This distributor replaces the Optispark I non-vented, spline drive style OEM distributor only. Includes components to convert to a vented distributor.
cama-94 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kiitos ja syvä Kumarrus Sinulla Nupa.Ja kannattaa vaihtaa myös puola msd tuotteeseen...
Nupa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Joo, MSD-8226 ja samalla piuhat MSD-32149
KimmoT Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Mä tilasin jenkeistä sellaisen muutos-sarjan missä tuli uudemman mallin jakopäänkoppa, tiivisteet, tuuletusletkut ja optin johto. Hintaa paketille taisi tulla noin 200d. Iso hyöty on siinä, että sitten voi käyttää huomattavasti halvempia ja kestävämpiä jakopäitä. Ainakin jos meinaa enemmän virittää, niin toi vanhan mallin jakopää on aikas paska ja vielä tosi kallis.
mikke Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2008 mä vaihdoin pelkän jakajan kannen ja pyöriän msd-8481 versioon ja tukin alkuperäsen huohotus reijän optin alta, kannen mukana tuli letkut alipaineitukseen ja selvät ohjeet mitä tukitaan ja mistä et pelaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään