jjartsa Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2008 onko tiedossa kenelläkään mistä saisi, noin niinkus sopivasti? Ainakin kuskinpuoleisen.
Chevy Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2008 se on umpion kanssa," yhtä puuta " teoriassa erillisiä mutta käytännössä ei onko rikki vai samea
jjartsa Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Eipä tuo rikki oo vaan tosiaan sameahan se.
pantera Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 sama vika no uudet on . . . . .tilauksessa miksette kiillota vanahoja
Chevy Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 miksette kiillota vanahoja kokelin Novus Scratch Remover:lla,eipä auttanut eikä jaksa alkaa hinkkaa vesihiomapaprul,menee varmaan ihan pilalle
Nova Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 kokelin Novus Scratch Remover:lla,eipä auttanut eikä jaksa alkaa hinkkaa vesihiomapaprul,menee varmaan ihan pilalle Hiekkaapaperilla aluksi jonka jälkeen lumppulaikkaa.
Chevy Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Hiekkaapaperilla aluksi jonka jälkeen lumppulaikkaa. mulla se ei samea,vaan se on "marmoroitunut" eli todennäköisesti läpi asti todennäköisesti joku pesuaine tehnyt sen
balez Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 vaikka nyt en itse tarvitse niin uteliaisuutta kyselen... elikkäs mitä kustantaa uudet?
jjartsa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 mulle ilmoitettiin metroautosta, että ei saa kuin koko komplettina sis. valojen korkeudensäätöautomatiikka ja noin 500 eunukkia pala?. että semmosta.
jjartsa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 unotu äsken kysyä, siis mikä luppulaikka?
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 unotu äsken kysyä, siis mikä luppulaikka? Lumppulaikka on huonon naisen laikka Nojoo , tai stte se on esim puuvillakankaasta neulottu pehmea kiillotukseen kaytettava laikka esim porakoneeseen kiinnitettava, jonka kanssa kaytetaan leikkaavaa hiontatahnaa
jjartsa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 sisso ja selevä mutta pitäiskös sen hiomatahnan olla sit jotain hienompaa tavaraa, koska oon ymmartäny et sitäkin on eri karkeusasteita? onko ehdotuksia?
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 sisso ja selevä mutta pitäiskös sen hiomatahnan olla sit jotain hienompaa tavaraa, koska oon ymmartäny et sitäkin on eri karkeusasteita? onko ehdotuksia? Muoveille tarkotettua , josain oon nahany kun kiillottivat , se oli nestemaista kuin maito ja kierroksia tosi vaha jottei lampoa muodostu liikaa
Nupa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 mulle ilmoitettiin metroautosta, että ei saa kuin koko komplettina sis. valojen korkeudensäätöautomatiikka ja noin 500 eunukkia pala?. että semmosta. Metrossa on hinnat, ei kannata sieltä ostaa mitään. Edelleen suosittelen, joko sponsoreiltamme, tai jos omistat korttia niin www.rockauto.com http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php <- tosta linkistä klikkaat ja katsot shopping karttia, tuolta saa kahta "laatua" lamppua, economy ja standard, mitä lie eroa... Tuolta saat molemmat lamput tohon 500€euroon
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Metrossa on hinnat, ei kannata sieltä ostaa mitään. Edelleen suosittelen, joko sponsoreiltamme, tai jos omistat korttia niin www.rockauto.com http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php <- tosta linkistä klikkaat ja katsot shopping karttia, tuolta saa kahta "laatua" lamppua, economy ja standard, mitä lie eroa... Tuolta saat molemmat lamput tohon 500€euroon MUTTA -98 pitaa olla e-merkatut export only valot jota ei taida tarvikkeena saada. Voi tietysti koittaa onnea ja laittaa dotti umpiot mutta katsuri kylla huomaa valokuviosta etta eeeta ei ole
Juhani LS1 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 MUTTA -98 pitaa olla e-merkatut export only valot jota ei taida tarvikkeena saada. Voi tietysti koittaa onnea ja laittaa dotti umpiot mutta katsuri kylla huomaa valokuviosta etta eeeta ei ole Näin on ja E-umpion valoteho on heikompi kun DOT jos auto on ns. muuttoauto käy jenkkivalot mulla ainakin on eikä ikinä ole sanottu mitään, mulla on myös edelleen täysin kirkkaat lasit onkohan E eri alihankkialta ja muovin UV-suoja puutteelinen.
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Näin on ja E-umpion valoteho on heikompi kun DOT jos auto on ns. muuttoauto käy jenkkivalot mulla ainakin on eikä ikinä ole sanottu mitään, mulla on myös edelleen täysin kirkkaat lasit onkohan E eri alihankkialta ja muovin UV-suoja puutteelinen. Juu muuttoauton ei tarvi tayttaa mitaan e-normeja, siita suomen valtio joutuukin selittaan eeuulle ja luultavasti myos oikeuteen. Otetaan uusi amerikkalainen auto joka ei tayta mitaan e- normeja. USA'ssa asuva henkilo tuo sen suomeen ja tullaa muuttoautoksi. Kun auto on katsastettu, henkilo myy sen valittomasti suomalaiselle ja maksaa verot, nain saadaan taysin US norminen auto liikenteeseen taysin laillisesti. Jos tata bulvaania ei ole, suomessa asuvalle henkilolle ko auton rekisteroiminen on kaytannossa mahdotonta, etta nain
gmc63 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Juu muuttoauton ei tarvi tayttaa mitaan e-normeja, siita suomen valtio joutuukin selittaan eeuulle ja luultavasti myos oikeuteen. Otetaan uusi amerikkalainen auto joka ei tayta mitaan e- normeja. USA'ssa asuva henkilo tuo sen suomeen ja tullaa muuttoautoksi. Kun auto on katsastettu, henkilo myy sen valittomasti suomalaiselle ja maksaa verot, nain saadaan taysin US norminen auto liikenteeseen taysin laillisesti. Jos tata bulvaania ei ole, suomessa asuvalle henkilolle ko auton rekisteroiminen on kaytannossa mahdotonta, etta nain Jos huono juttu käy ja joutuu valtio oikeuteen ja eu toteaa ton homman vääräksi ja suomi joutuu muuttaan normeja niin voi olla että muuttavat siten et vaikka muuttoauto niin muutettava eu normit täyttäväksi kyllä suomen päättäjät sen verran kusipäitä on >
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Jos huono juttu käy ja joutuu valtio oikeuteen ja eu toteaa ton homman vääräksi ja suomi joutuu muuttaan normeja niin voi olla että muuttavat siten et vaikka muuttoauto niin muutettava eu normit täyttäväksi kyllä suomen päättäjät sen verran kusipäitä on > Taa tilanne on aika helppo hoitaa pois , aletaan myontaan poikkeuslupia yksittais tuoduille autoille 1/hlo/vuosi, niin kuin ake esiitti, autontuojien lobbausjoukko on vaan torpannu ton esityksen perustuen us autojen turvallisuuspuutteisiin ja asia ei etene. Nyt kun valtio joutuu eeuun puristukseen, sen on helpointa kavella autontuojien intressien yli, jos se koskee muuttoautojen systeemiin niin rauhanturvaajia ei enaa saada, ym ulkomaankomennuksiin lahtijat on hakusessa kun ei saa kun jonkun euroeconoboxin kilpiin. Meni vaha ooteeks ,sorry
jjartsa Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 tein nyt kuitenkin umpioiden kanssa niin, että hioin tonnisella vesihiomalla ja heitin 3- 4 kerrosta lakkaa päälle. sitten uudelleen hiominen ja 2 kertaa lisää ja kiillotus. ihan hyvä tuli vaikka hieman työtä olikin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään