Jump to content

Tilausta USA:sta (Classic) tekemässä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kellään tarvetta osia esim.classic industriesta jos kimppaan konttitavarana rahdit ottais eikä lennätettäisi bussines luokassa.Koitin jo year onelta tilata mutta jokin "tietoturva" hyllytti.

Laitteet toimii kuitenkin että kiirettä ei ole.

Rahti voi kestää nyt parikin kuukautta kun ei ole vielä ton teksasin kautta tullut roinaa.

Itselle jotain jarrusatulaosaa mielessä et vois tilata muualtakin.

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TexFinn

16

• Nupa

13

• -vellu

13

• bird72

8

Kirjoitettu

Reilun kolmen tonnin tilaus mani justiinsa pari paivaa sitten Classicille. Ylihuomenna mulla ja parin kuukauden paasta Suomessa.

Kirjoitettu

Ensviikolla pakkaavat kuulemma konttiin tavaraa et kattellaan kauanko kestää tulo.Varmasti ehkä nopeammin kun californian puolelta.

Tais tulla kiireemmillään muistaakseni 5-6 viikossakin joskus vuosia sitten.

Kirjoitettu

Kellään tarvetta osia esim.classic industriesta jos kimppaan konttitavarana rahdit ottais eikä lennätettäisi bussines luokassa.Koitin jo year onelta tilata mutta jokin "tietoturva" hyllytti.

Laitteet toimii kuitenkin että kiirettä ei ole.

Rahti voi kestää nyt parikin kuukautta kun ei ole vielä ton teksasin kautta tullut roinaa.

Itselle jotain jarrusatulaosaa mielessä et vois tilata muualtakin.

Mulla iteasiassa olis tollasta pikkuhilpettä tarvis tilata. Laitan sulle huomenna infoa mitä tarviin ku tänään teen listan.

-Selli

Kirjoitettu

Jos viikonverran maltat vielä odottaa niin saat mun listan.

Kirjoitettu

Saattais olla mullakin tarvetta muutamille pienemmille osille.

Laitan tossa myöhemmin tuleen tarkempaa infoa.

• 7 months later...
Kirjoitettu

Onko joku tilaamassa Classicilta isommin tavaraa lähiaikoina?

Kirjoitettu

On tarkoitus pistää tilausta menemään joten luottelot käteen tai lataamaan firman sivulta.

abt 3kk odottelu konttirahdilla.Viimeinen suuri tilaus tehty heinäkuun lopulla ja tavaroista pitäisi kuulua lähiviikkoina.

http://www.classicindustries.com/

• 2 months later...
Kirjoitettu

Lainataas taas, onko joku? Classic tai NPD molempi käy.

Ja koneella pitäs saada tavarat nopee...

Kirjoitettu

Jotain pikkujuttua kyllä. Kerro Nupa aikataulu.

Summitilta laitan pienen tilauksen loppukuusta. Siihenkin pikkukamaa mahtuu.

Kirjoitettu

Jotain pikkujuttua kyllä. Kerro Nupa aikataulu.

Summitilta laitan pienen tilauksen loppukuusta. Siihenkin pikkukamaa mahtuu.

Noh, osalistat on valmiit kummasta vaan Classic/NPD ja molempiin laitettu meiliäkin jo, ei o vielä vastannu....

joten asap?

Kirjoitettu

Paneeko nova ja vellu mulle osalistansa?

numero ja hinta

En kerkee tähän. Katotaan kuukauden päästä uudestaan.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Ens kuun alusta lähtee taas tilaus Classicille, mukaan pääsee ken haluaa -> listaa mulle privalla.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Ens kuun alusta lähtee taas tilaus Classicille, pikkusälää mahtuu mukaan -> listaa mulle privalla.

Kirjoitettu

Mulle tuli eilen postissa kortti Classicilta ja siina oli koodi jolla saa 20% alennusta. Itse en nailla nakymin ole sielta mitaan tilaamassa, joten voin luopua siita. Koodi on voimassa maaliskuun loppuun.

Sita ei kasittaakseni voi kayttaa kuin kerran, joten en laita sita tahan nakyville. Sen saa yyveella.  m/

Kirjoitettu

Mulle tuli eilen postissa kortti Classicilta ja siina oli koodi jolla saa 20% alennusta. Itse en nailla nakymin ole sielta mitaan tilaamassa, joten voin luopua siita. Koodi on voimassa maaliskuun loppuun.

Sita ei kasittaakseni voi kayttaa kuin kerran, joten en laita sita tahan nakyville. Sen saa yyveella.  m/

YV:ta laitettu

• 1 month later...
Kirjoitettu

jos vaikka tilausta täältä kehittelis.kontilla rahdit

Kirjoitettu

jos vaikka tilausta täältä kehittelis.kontilla rahdit

YV:tä laitettu

• 8 months later...
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Viikon sisällä tarkoitus kehitellä tilausta.Oliko kimppatilaukseen tulijoita vielä?

Kirjoitettu

Kyllähän tuo kiinnostas, maksetaanko osat heti ja minkäverran lisäkustannuksia tulee classicin nettisivuilla olevien hintojen päälle? Mihin osat tulevat Suomessa ja pitääkö ne hakea samasta paikasta vai onnistuuko lähetys.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...