bird72 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kellään tarvetta osia esim.classic industriesta jos kimppaan konttitavarana rahdit ottais eikä lennätettäisi bussines luokassa.Koitin jo year onelta tilata mutta jokin "tietoturva" hyllytti. Laitteet toimii kuitenkin että kiirettä ei ole. Rahti voi kestää nyt parikin kuukautta kun ei ole vielä ton teksasin kautta tullut roinaa. Itselle jotain jarrusatulaosaa mielessä et vois tilata muualtakin.
Mika Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Tuleehan tuolta aina silloin tällöin tilailtua...
TexFinn Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Reilun kolmen tonnin tilaus mani justiinsa pari paivaa sitten Classicille. Ylihuomenna mulla ja parin kuukauden paasta Suomessa.
bird72 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Ensviikolla pakkaavat kuulemma konttiin tavaraa et kattellaan kauanko kestää tulo.Varmasti ehkä nopeammin kun californian puolelta. Tais tulla kiireemmillään muistaakseni 5-6 viikossakin joskus vuosia sitten.
selli Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2008 Kellään tarvetta osia esim.classic industriesta jos kimppaan konttitavarana rahdit ottais eikä lennätettäisi bussines luokassa.Koitin jo year onelta tilata mutta jokin "tietoturva" hyllytti. Laitteet toimii kuitenkin että kiirettä ei ole. Rahti voi kestää nyt parikin kuukautta kun ei ole vielä ton teksasin kautta tullut roinaa. Itselle jotain jarrusatulaosaa mielessä et vois tilata muualtakin. Mulla iteasiassa olis tollasta pikkuhilpettä tarvis tilata. Laitan sulle huomenna infoa mitä tarviin ku tänään teen listan. -Selli
Nupa Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Jos viikonverran maltat vielä odottaa niin saat mun listan.
Antti Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Saattais olla mullakin tarvetta muutamille pienemmille osille. Laitan tossa myöhemmin tuleen tarkempaa infoa.
bird72 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2008 classicille meni parin tontun tilaus
Nupa Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2008 Onko joku tilaamassa Classicilta isommin tavaraa lähiaikoina?
bird72 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2008 On tarkoitus pistää tilausta menemään joten luottelot käteen tai lataamaan firman sivulta. abt 3kk odottelu konttirahdilla.Viimeinen suuri tilaus tehty heinäkuun lopulla ja tavaroista pitäisi kuulua lähiviikkoina. http://www.classicindustries.com/ Onko joku tilaamassa Classicilta isommin tavaraa lähiaikoina?
Nupa Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Onko joku tilaamassa Classicilta isommin tavaraa lähiaikoina? Lainataas taas, onko joku? Classic tai NPD molempi käy. Ja koneella pitäs saada tavarat nopee...
Nova Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Voisin olla ehkä mukana. Jäi pari juttua viime tilauskesta...
-vellu Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Jotain pikkujuttua kyllä. Kerro Nupa aikataulu. Summitilta laitan pienen tilauksen loppukuusta. Siihenkin pikkukamaa mahtuu.
Nupa Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Jotain pikkujuttua kyllä. Kerro Nupa aikataulu. Summitilta laitan pienen tilauksen loppukuusta. Siihenkin pikkukamaa mahtuu. Noh, osalistat on valmiit kummasta vaan Classic/NPD ja molempiin laitettu meiliäkin jo, ei o vielä vastannu.... joten asap?
Nupa Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Paneeko nova ja vellu mulle osalistansa? numero ja hinta
-vellu Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Paneeko nova ja vellu mulle osalistansa? numero ja hinta En kerkee tähän. Katotaan kuukauden päästä uudestaan.
Nupa Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Ens kuun alusta lähtee taas tilaus Classicille, mukaan pääsee ken haluaa -> listaa mulle privalla.
Nupa Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2009 Ens kuun alusta lähtee taas tilaus Classicille, pikkusälää mahtuu mukaan -> listaa mulle privalla.
TexFinn Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2009 Mulle tuli eilen postissa kortti Classicilta ja siina oli koodi jolla saa 20% alennusta. Itse en nailla nakymin ole sielta mitaan tilaamassa, joten voin luopua siita. Koodi on voimassa maaliskuun loppuun. Sita ei kasittaakseni voi kayttaa kuin kerran, joten en laita sita tahan nakyville. Sen saa yyveella.
-vellu Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2009 Mulle tuli eilen postissa kortti Classicilta ja siina oli koodi jolla saa 20% alennusta. Itse en nailla nakymin ole sielta mitaan tilaamassa, joten voin luopua siita. Koodi on voimassa maaliskuun loppuun. Sita ei kasittaakseni voi kayttaa kuin kerran, joten en laita sita tahan nakyville. Sen saa yyveella. YV:ta laitettu
bird72 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 jos vaikka tilausta täältä kehittelis.kontilla rahdit
-vellu Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2009 jos vaikka tilausta täältä kehittelis.kontilla rahdit YV:tä laitettu
bird72 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 tarviiskos laitella tilausta jälleen menemään http://www.classicindustries.com/pdf/Holiday_Web.pdf
bird72 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2010 Viikon sisällä tarkoitus kehitellä tilausta.Oliko kimppatilaukseen tulijoita vielä?
jussih Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2010 Kyllähän tuo kiinnostas, maksetaanko osat heti ja minkäverran lisäkustannuksia tulee classicin nettisivuilla olevien hintojen päälle? Mihin osat tulevat Suomessa ja pitääkö ne hakea samasta paikasta vai onnistuuko lähetys.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään