Chonder Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 Mulla on noi nahkapekit aikas kulahtaneessa kunnossa ja ajattelin jos jollakin olis jotain vinkkejä niiden kunnostamiseen? Ei mitään kokonaan uusiksi verhoilua, mutta hyviä aineita ym kikkoja. Jotain puhdistus/suoja-aineita on ainakin olemassa mutta onko niistä mihinkään
Diore Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 missä asut?ajattelin kun mähän olen automeikkari että jos kiinnostaa pistä yv:tä
Chonder Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 missä asut?ajattelin kun mähän olen automeikkari että jos kiinnostaa pistä yv:tä Täällä Turun lähellä, en viitti PK seudulle asti mennä penkkien takia
Diore Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2008 Joo ei se kannata kurkkaan mitä ollaan töissä käytetty kun en merkkiä muista (Plastic&Leather cleaner) sitä suihkutetaa käsiteltävälle pinnalle ja annetaan vaikuttaa hetki.Voi joutua toistaa käsittelyn tarvittaessa.Ton jälkeen joku nahanhoitoaine.
Spertsa Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2008 Satulasaippualla puhdistus ja valjasrasvaa sen jälkeen ohut kerros. Ylimääräiset pyyhitään pois kun on jonkin aikaa kuivunut. Eivätkä nämä edes maksa paljoa. Jos väri on lähtenyt niin liberon merkkisessä nahanhoitoaineessa on myös väriä seassa. Ei tosin välttämättä löydy aivan samaa sävyä.
LOB Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2008 Satulasaippualla puhdistus ja valjasrasvaa sen jälkeen ohut kerros. Ylimääräiset pyyhitään pois kun on jonkin aikaa kuivunut. Eivätkä nämä edes maksa paljoa. Jos väri on lähtenyt niin liberon merkkisessä nahanhoitoaineessa on myös väriä seassa. Ei tosin välttämättä löydy aivan samaa sävyä. Satulasaippuaa ja suutarilta ohjeet niin niillä pärjää. tulee kun uudet kokeilin ite ja tosi hyvin toimi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään