Jump to content

Startti pitää meteliä...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ihme homma...Mikä mahtaa olla vialla kun vaihdoin camaroon tehostartin vanhan tilalle.

Nyt pyörittää niin pirusti, mutta kun pistää pakin päälle niin alkaa kuulumaan sellaista ihme "raapimista" ja kolinaa...

Välillä ei kuulu mitään ääntä ja kun laittaa D:n päälle niin ei mitään ääntä paitsi silloin kun ajaa jostain möykystä tms... P päällä ei kuulu mitään epämääräistä...

Itse epäilisin että kaipaa hiukan shimmilevyjä väliin mutta tiedä sitä sitten...

Kiire Auttakaa!!!

Kirjoitettu

Ettei nyt jotain olisi jäänyt löysälle ja osu johonkin liikkuvaan? Vaikka turbiinin suojakoppa tms joka nirhaisi itseään vetolevyyn tai turbiiniin?

Startti ei ole yhdynnässä mihinkään paitti avaimesta käännettäessä jolloin se lyö vetolevyyn. Sen jälkeen se pysyy kaukana kaikesta liikkuvasta.

Kirjoitettu

No voi olla hyvinkin mahdollista...Ainakin se suojakoppa oli höllässä kun irrotin vanhan startin, mutta kiristyi sitten kun asensin uuden...

Varmaan jäi sitten pahaan asentoon ja hankaa vetolevyyn...

Onko kenelläkään kokemusta US-partsin tehostarteista ja niiden sopivuuksista?!

Luulisi ainakin että sopii heittämällä paikalleen mutta ei niin ei!

Ehkä sitten on asentajassa vika...!?

Kirjoitettu

En tiedä mitä merkkiä us-parts on sulle myynyt, mutta mulla accelin starttia piti vähän modata. Yhtä kulmaa piti muotoilla että mahtu kiinni.

Kirjoitettu

No selvishän tuokin vika...Shimmausta se vaan tarvi...Nyt kyllä pyörittää NIIN hyvin että huhhuh!!

Kirjoitettu

Vaihdoin pari kesää sit startin mun vanhaan buickiin ja alko kolisteleen kans tollai ja ihmettelin et mikä PRRKLE :-*!!

Mut sit otin ihan mielenkiinnon vuoksi turbiinin suojakopan pois ja siel oli vanhasta startista tippunu hammaspyörän suojakotelon palanen... :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...