GnarKill Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2004 Ihme homma...Mikä mahtaa olla vialla kun vaihdoin camaroon tehostartin vanhan tilalle. Nyt pyörittää niin pirusti, mutta kun pistää pakin päälle niin alkaa kuulumaan sellaista ihme "raapimista" ja kolinaa... Välillä ei kuulu mitään ääntä ja kun laittaa D:n päälle niin ei mitään ääntä paitsi silloin kun ajaa jostain möykystä tms... P päällä ei kuulu mitään epämääräistä... Itse epäilisin että kaipaa hiukan shimmilevyjä väliin mutta tiedä sitä sitten... Kiire Auttakaa!!!
Msk383 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2004 Ettei nyt jotain olisi jäänyt löysälle ja osu johonkin liikkuvaan? Vaikka turbiinin suojakoppa tms joka nirhaisi itseään vetolevyyn tai turbiiniin? Startti ei ole yhdynnässä mihinkään paitti avaimesta käännettäessä jolloin se lyö vetolevyyn. Sen jälkeen se pysyy kaukana kaikesta liikkuvasta.
GnarKill Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2004 No voi olla hyvinkin mahdollista...Ainakin se suojakoppa oli höllässä kun irrotin vanhan startin, mutta kiristyi sitten kun asensin uuden... Varmaan jäi sitten pahaan asentoon ja hankaa vetolevyyn... Onko kenelläkään kokemusta US-partsin tehostarteista ja niiden sopivuuksista?! Luulisi ainakin että sopii heittämällä paikalleen mutta ei niin ei! Ehkä sitten on asentajassa vika...!?
Msk383 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 En tiedä mitä merkkiä us-parts on sulle myynyt, mutta mulla accelin starttia piti vähän modata. Yhtä kulmaa piti muotoilla että mahtu kiinni.
GnarKill Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 No selvishän tuokin vika...Shimmausta se vaan tarvi...Nyt kyllä pyörittää NIIN hyvin että huhhuh!!
Markus Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2004 Vaihdoin pari kesää sit startin mun vanhaan buickiin ja alko kolisteleen kans tollai ja ihmettelin et mikä PRRKLE !! Mut sit otin ihan mielenkiinnon vuoksi turbiinin suojakopan pois ja siel oli vanhasta startista tippunu hammaspyörän suojakotelon palanen...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään