Jump to content

Trucking USA

pantera

Recommended Posts

Kirjoitettu

en tiedä kuin hienoa tuo on mutta näyttää ihan yyber makeelta  \m/  on tää suomessa vähän eri...

Kirjoitettu

e noilla rekoilla suamesa mitään tee... peruutettaessa kankeita ja helvetin isolla säteellä... mut pirun komeet on noi maisemat ja asialliset sivut m/

Kirjoitettu

Hienoja kuvia.

Tuo pisti silmään:

"Aamulla Iowassa pakkasta - 9 C. Noin 150 km:n matkalla laskimme autoja ojassa 39 kpl, rekkoja 17 kpl, 2 asuntovaunua vetoautoineen, 2 kuorma-autoa ja autojenkuljetusautoja 2 kpl."

Jos Suomessa olisi tuollainen tapahtunut, se olisi lähes kansallinen hätätila  ::)

Kirjoitettu

On se tosiaan melkoista touhua tuo rekan ajaminen tuolla Isossa Maassa.

Kirjoitettu

kaveri ajanu toista vuotta kanadasta usan puolele, ny oma firma kanadassa ja tollasella ajelee.

first_trip_with_kw__in_canada_020.jpg}

Kirjoitettu

Hieno "infopläjäys"aiheesta.Täytyy näyttää omalle Isälle,ajoi rekkaa miltei koko työikänsä.OD:llahan oli myös juttua ko.sivuista ja maininta että Suomalaiset kuskit kovassa kurssissa Amerikoissa.

Kirjoitettu

Onhan noita sivuja tullut seurattua jonkin aikaa.  \m/ \m/ on kyllä hyvää tarinaa ja vielä hienompia kuvia! Noillahan on usasuomeksi.com'ssa työpaikka ilmoitus, haluavat täältä äijiä sinne rattia veivaamaan. Tulisi ainakin nähtyä tuo Ankkalinna kokonaan ja hieman eri kantilta..  ::)

Kirjoitettu

Noillahan on usasuomeksi.com'ssa työpaikka ilmoitus, haluavat täältä äijiä sinne rattia veivaamaan.

Mielenkiintoista sinansa etta rekkakuskeillekin loytyy tyoviisumeita tuosta vaan....

Kirjoitettu

Mielenkiintoista sinansa etta rekkakuskeillekin loytyy tyoviisumeita tuosta vaan....

mä tuunkin sitten kohta kaffeelle tex  ;D siis vain jos luvataan KENWORTH ajettavaks  \m/
Kirjoitettu

kaveri ajanu toista vuotta kanadasta usan puolele, ny oma firma kanadassa ja tollasella ajelee.

Ohan nuo jumalattoman kommeita vehkeitä, voi ku sais itelle käyttikseksi tollasen, voisin jopa ronkosta luopua tollasen takia  \m/

Kirjoitettu

mä tuunkin sitten kohta kaffeelle tex  ;D siis vain jos luvataan KENWORTH ajettavaks  \m/

Ei muuta kuin tere tulemast vaan! m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

toimiiko kaikilla noi sivustot? mulla tuntuu olevan jottain fibaa noisa

Kirjoitettu

Tatahan yritettiin kilvittaa suomeen ??? takas meni vai :-\

Kirjoitettu

eiks se laitettu suamesa kuntoon ja takas kanadaan ajoon? noin mä oon ymmärtäny

tosta oli juttua jokunen hetki sitten ajolinjassa

Kirjoitettu

joo niin kävi, kaveri toi sen suomeen ku ei saanukkaa perustettuu jenkkilän puolelle kuljetus liikettä. oli kiinni enää rahast (näyttö et on rahaa pyörittää firmaa, auto oli jo siel) myi suomes firman ja ilmotti et ny on rahaa vastaus oli emme voi myöntää työ viisumia. syynä lentotaidottomat ählämit(9.11). vittu että jätkää ahisti!!! no sit rupes avautuu toi kanadan homma, vuoden päivät toissä paikallisessa kuljetus liikkeessa ja nyt oma firma siellä. tosiaan ehkä ainoo auto siel suunnalla mikä duunattu suomes(itelkii hieman osuutta rojetkiin).
Kirjoitettu

jep, cänädään pääsee  asusteleen ku panee 400k cad sulkutilille 5 vuodeks, rahat saat takas ilman korkoo :-\

Kirjoitettu

joo olihan siin kielitestit konsulaatis ja sit käymään kanadas ja jos kaik ok ni valkkaamaan duunipaikka...

Kirjoitettu

tosta oli juttua jokunen hetki sitten ajolinjassa

joo tää "silikooni" kirjottelee Rebelin kuulumisia ja "ajopäiväkirjaa" ajolinjaan ja johkuu muuallekkii.
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

tuo on kyllä käynyt useammastikin mielessä että lähtis oikeasti töihin jenkkeihin, tausta tiedot on vaan aika heikot..

• 2 years later...
Kirjoitettu

Nostetaas taakin vaihteeks ylos.  m/ On varmaan joitakin jotka eivat ole tata nahneet.  :)

Kirjoitettu

mä en oo nähny!  ;D

joskus käyny itelläkin mielessä et lähtis jenkkilään rekkakuskiks. nyt on vielä kokemusta cummins+fuller yhdistelmästä  :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...