z 28 jari Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Pari piuhanpaikkaa pitää ilmeisesti muuttaa(86-89)mallisissa autoissa(165ecm),mutta mitkä?Itellä -85 mallin auto,mutta jos noi uudemman mallin muutokset tietäisi,niin olis helppo koplata tohon vanhempaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cujo Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 http://92b4crs.tripod.com/86wiring/86wiringindex.html tuolta löytynee jtn. Ja sait yv:täkin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 eroa on vielä siinä onko86- 88 vai 89 toinen on maf ja toinen map ohjattu Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Juu toi olis maf-versio.Osa tossa Haltech:in pinout diagrammissa on ihan selviä tapauksia,mutta muutama epäselvä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 maahantuojaltahan saat kytkentäkartan eli FMI:ltä Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 JälleenMYYJÄLTÄ kysytty...Mahtaisiko nouhau olla paremmassa kantimissa täällä.Eli onko: Haltech est output (d4) samakuin ecm est(b4) Haltech crank sensor signal(b5) samakuin ecm reference(b5) Haltech crank sensor ground(b3) samakuin ecm ref low(hei ground)b3 Ja liittyen ilmastointiin,onko: Haltech a/c request switch(b8) samakuin ecm a/c signal(b8)tieto ecm:lle onko ilmastointi päällä(tulo +12v) Haltech a/c control Onko tällä mahdollista ohjata ilmastointikompuran magneettikytkintä,jos kytkimen ohjaus ei ole toteutettu muula tavoin? Sekä suuttimien ohjauksesta,onko: Haltech injector control 1(d15) samakuin suuttimet 1,3,5,7 Haltech injector control 2(d16) samakuin suuttimet 2,4,6,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Mitä,eikös kukaan oo koplannut tällasta ite kiinni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanha olds Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Pari piuhanpaikkaa pitää ilmeisesti muuttaa(86-89)mallisissa autoissa(165ecm),mutta mitkä?Itellä -85 mallin auto,mutta jos noi uudemman mallin muutokset tietäisi,niin olis helppo koplata tohon vanhempaan. Gm 1227165 box (maf) vaihdetaan Haltech e6gm boxiin (map) seuraavasti: Alkuperäinen MAF poistetaan. MAF-sensoriin tullut johdotus jätetään paikoilleen, mutta poistetaan käytöstä. MAP-anturi kiinnitetään esim. paloseinään. MAPista lähtevä ilmaletku yhdistetään T-kappaleella polttoaineen painesäätimen alipaineletkuun. CONNECTOR PINOUTS: A1 PUMP RELAY A2 N/C A3 N/C A4 N/C A5 N/C A6 +13.8V SWITCHED A7 TCC A8 N/C A9 N/C A10 ROAD SPEED A11 MAP+ATS GND A12 GND B1 N/C B2 N/C B3 CRANK SENSOR GND B4 N/C B5 CRANK SENSOR SIGNAL B6 N/C B7 N/C B8 A/C REQUEST SWITCH B9 N/C B10 N/C B11 N/C B12 N/C C1 THFAN CONTROL C2 A/C CONTROL C3 IDLE 2 C4 IDLE 1 C5 IDLE 3 C6 IDLE 4 C7 4THGEAR (AUTO) C8 N/C C9 N/C C10 COOLANT SIGNAL C11 MAP SIGNAL C12 AIR TEMP SIGNAL C13 THROTTLE SIGNAL C14 +5V (MAP / TPS) C15 N/C C16 N/C D1 GND D2 TPS / CTS GND D3 GND D4 EST OUT D5 BYPASS CONTROL D6 O2 SENSOR GND D7 O2 SENSOR SIGNAL D8 N/C D9 N/C D10 GND D11 N/C D12 N/C D13 N/C D14 N/C D15 INJECTOR CONTROL 1 D16 INJECTOR CONTROL 2 Alkuperäinen johtotus käy, paitsi että: Johto B4 siirretään D4:ään. MAP anturin kytkentä: MAP pinni A haaroitus D2:sta. MAP pinni B haaroitus C11:sta. MAP pinni C haaroitus C14:Sta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 No niin,toisen kerran jo kiitos ja kumarrus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Senverran vielä kysyisin,ettämikä tuo ats on? A11 MAP+ATS GND Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanha olds Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 MAP (MANIFOLD AIR PRESSURE), ATS (AIR TEMPERATURE SENSOR) eli vapaasti suomennettuna "JAKOPUTKISTON" (=imusarjan) ilmanpaine ja ilman lämpötilan tunnistin GND (ground) = maadoitus Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Noinhan se menee.Kumpikohan paikka on parempi Haltekin säätöalgoritmin kannalta tolle imuilman lämpötilalle,plenum kammiosta vai ilmanputsarikotelosta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään