Jump to content

Piuhajärjestys orkkis ecm->haltech e6gm(x)


z 28 jari

Recommended Posts

Pari piuhanpaikkaa pitää ilmeisesti muuttaa(86-89)mallisissa autoissa(165ecm),mutta mitkä?Itellä -85 mallin auto,mutta jos noi uudemman mallin muutokset tietäisi,niin olis helppo koplata tohon vanhempaan.

Link to comment
Share on other sites

JälleenMYYJÄLTÄ kysytty...Mahtaisiko nouhau olla paremmassa kantimissa täällä.Eli onko:

 

Haltech est output (d4) samakuin ecm est(b4)

Haltech crank sensor signal(b5) samakuin ecm reference(b5)

Haltech crank sensor ground(b3) samakuin ecm ref low(hei ground)b3

 

Ja liittyen ilmastointiin,onko:

Haltech a/c request switch(b8) samakuin ecm a/c signal(b8)tieto ecm:lle onko ilmastointi päällä(tulo +12v)

Haltech a/c control Onko tällä mahdollista ohjata ilmastointikompuran magneettikytkintä,jos kytkimen ohjaus ei ole toteutettu muula tavoin?

 

Sekä suuttimien ohjauksesta,onko:

Haltech injector control 1(d15) samakuin suuttimet 1,3,5,7

Haltech injector control 2(d16) samakuin suuttimet 2,4,6,8

 

Link to comment
Share on other sites

Pari piuhanpaikkaa pitää ilmeisesti muuttaa(86-89)mallisissa autoissa(165ecm),mutta mitkä?Itellä -85 mallin auto,mutta jos noi uudemman mallin muutokset tietäisi,niin olis helppo koplata tohon vanhempaan.

Gm 1227165 box (maf) vaihdetaan Haltech e6gm boxiin (map) seuraavasti:

Alkuperäinen MAF poistetaan. MAF-sensoriin tullut johdotus jätetään paikoilleen, mutta poistetaan käytöstä. MAP-anturi kiinnitetään esim.

paloseinään. MAPista lähtevä ilmaletku yhdistetään T-kappaleella polttoaineen painesäätimen alipaineletkuun.

 

CONNECTOR PINOUTS:

 

A1 PUMP RELAY

A2 N/C

A3 N/C

A4 N/C

A5 N/C

A6 +13.8V SWITCHED

A7 TCC

A8 N/C

A9 N/C

A10 ROAD SPEED

A11 MAP+ATS GND

A12 GND

 

B1 N/C

B2 N/C

B3 CRANK SENSOR GND

B4 N/C

B5 CRANK SENSOR SIGNAL

B6 N/C

B7 N/C

B8 A/C REQUEST SWITCH

B9 N/C

B10 N/C

B11 N/C

B12 N/C

 

C1 THFAN CONTROL

C2 A/C CONTROL

C3 IDLE 2

C4 IDLE 1

C5 IDLE 3

C6 IDLE 4

C7 4THGEAR (AUTO)

C8 N/C

C9 N/C

C10 COOLANT SIGNAL

C11 MAP SIGNAL

C12 AIR TEMP SIGNAL

C13 THROTTLE SIGNAL

C14 +5V (MAP / TPS)

C15 N/C

C16 N/C

 

D1 GND

D2 TPS / CTS GND

D3 GND

D4 EST OUT

D5 BYPASS CONTROL

D6 O2 SENSOR GND

D7 O2 SENSOR SIGNAL

D8 N/C

D9 N/C

D10 GND

D11 N/C

D12 N/C

D13 N/C

D14 N/C

D15 INJECTOR CONTROL 1

D16 INJECTOR CONTROL 2

 

Alkuperäinen johtotus käy, paitsi että:

 

Johto B4 siirretään D4:ään.

 

MAP anturin kytkentä:

MAP pinni A haaroitus D2:sta.

MAP pinni B haaroitus C11:sta.

MAP pinni C haaroitus C14:Sta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...