Guest iroc Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Auto on 88vm Iroc, peränä levyjarullinen lukkoperä, valurautaisilla satuloilla. Ongelmana lukon toimimattomuus tasaisella tienpinnalla. Jyrkässä ylämäessä "esim. itiksen katolle ajettaessa" lukko toimii jopa liiankin hyvin ja auto puskee suoraan kuin juna. Olen testannut lukon pitävyyden ylämäessä, painamalla varvasta syvemmälle menetelmällä, ja lukko pitää kuin tauti "asvalttiin jää kaksi 305mm raitaa", mutta tasamaalla tai alamäessä ei lukko toimi, muuta kuin satunnaisesti, ja varmaa on että silloin jos pitäis rivakasti jostain lähteä liikkeelle, niin silloin se ei tietenkään toimi. Itse asiassa tää on jo mun kolmas auto mikä tekee tän saman, edelliset kaksi oli Chevy Vaneja, ja kaikissa on lukko alunperin toiminu moitteetta, kunnes rupeaa oireilemaan edellämainitulla tavalla. Onkos kenelläkään tiedossa miksi näin käy? "totnäk syy itsessäni". Ja miten ton lukon sais pitämään myös tasaisella, muutenkin kuin vaihtamalla koko lukkoa tai murikkaa.
jusssi Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Mullon sama vika että lukko pitää sillon ku huvittaa.Joskus kun joku tuninkikorolla liimautuu perään risteyksessä ni ois kiva näyttää läh- töö sille,mutta sitte ei lukko tietenkään pidä ja toinen pyörä vaan sutii ni kyllä hävetttää.
Guest iroc Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2004 Juu ei toi tuuniinkicorollan taaksejättäminen, ole sen suurempi ongelma, mutta sen vois jättää jälkeen jo niissä valoissa, eikä vasta 20:n metrin kiihdyttelyn ja kulutuspinnan tärvellyksen jälkeen.
GTA350 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2004 joo ois kiva tietää voiks sitä lukkoa jotenki "kiristää"niin 9 pulttinen B&W
Soppa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2004 Shimmailuksi menee jos on pahastikin kulunut. Peräöljyjen vaihto auttoi ainakin itselläni huomattavasti lukon pitoon.
GTA350 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2004 öljyt on vaihdettu useasti (gulf) autto kyllä mutta ei tarpeeksi. Voiks toi lukko kulua ihan sököks
Crisis Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 olen kuullut että levylukko voi kyllä kulua sököksi kun tarpeeks kauan luistaa. Teknisesti en tiedä miten se tapahtuu tai miten se korjataa. Jostain kirtkapaloista (tms) on ollu puhetta joskus että voi vaihtaa.
Markus Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Siel on ne kitkalevyt kulunu varmaanki, niit pitäis saada pelkkii levyjä
GTA350 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 ymmärtääkseni toi on kartiolukko
Senior Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2004 Ilku, Pile : jommalla kummalla tahi molemmilla kiristeltiin perä ( siis pirssin... ) sielläpäin. Oliko kyseessä kartio- vai levylukko ? Kuka teki ja miten kartiolukko voidaan säätää ?
Crisis Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 9-bolt = kartiolukollinen. Ainakin b&w 9 pulttiset ovat joita olen 3rdgeneissä nähnyt. 10--pulttiset ovat vissiin aika usein levylukolla.
Guest pile Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Ilku, Pile : jommalla kummalla tahi molemmilla kiristeltiin perä ( siis pirssin... ) sielläpäin. Oliko kyseessä kartio- vai levylukko ? Kuka teki ja miten kartiolukko voidaan säätää ? ilkulla säärettiin ja on kartiolukko työn teki timo suojanen kitinojalta ja säätötapa on ilmeisesti tekiän salaisuus mutta hyvä tuli kuulemma
Mr Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2004 Kartiolukon ´säätö´.Kartiolukon sisempi kartio ´pohjaa´ulompaan kartioon, ´säätö´tapahtuu mirgelillä tai rälläkällä, edellyttäen että kartioiden vastinpinnat ovat vielä jonkinlaisessa kunnossa. Kartioita ulospäin työntävien jousien alle voi laittaa rikan jos epäilee jousipaineen pienentyneen. Paketin kun purkaa ja ymmärtää sen toiminnan, niin huomaa, että edellämainitut työstömenetelmät eivät ole niin ´brutaaleja´ kun ne tässä kuulostavat. B&W säätö muistaakseni suunnilleen em. mukainen(10v. sitten tapahtunut).
Ilku Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Älkää lannistuko, jos kyseessä on 9 pulttinen perä... sen saa yleensä kuntoon... mun perä pitää ainakin vaikka miten lähtis (siis auton perä)! Kyseisellä salaisella metodilla säädettiin tänäkesänä myös toinenkin B&W perä ja hyvä tuli. Suojanen vois hieman sponssata jo mua, kun suosittelen sitä... Levyperistä en sitten mitään tiedäkkään! Osat ovat ainakin halvempia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään