Jump to content

Narinaa etupäästä?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Aloha!

 

Tänään ilmeni tällänen vika aivan yhtäkkiä. Eli Kävin aamusella ajelees jotain 40km lenkin ja auto toimi moitteettomasti. Töihin lähtiessä sitten kuului sellasta narinaa etupäästä kun rattia käänti. Lisäksi ääni kuuluu jos painaa vasemmanetulokasuojan päältä autoa alaspäin.

Mikähän siellä vois olla särki?

 

Hävettää ajella kun se ääni kuuluu niin kovaa.  ;D

 

Kirjoitettu

Ensimmäiseks tuli mieleen iskarin yläpään kumi, jos se on väljistyny niin vois pitää tuollaista narinaa

Kirjoitettu

No ensiviikolla vanhus pääsee speed corneriin huoltoon. Toivotaan että ei olisi mitään vakavaa. Tuleepahan tehtyä perushuolto samalla, suodattimet, tulpat yms.  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...