Jump to content

Camaron takaluukun alasvetomoottori.

Recommended Posts

Posted

Eli pulma on sellainen että moottori ei vedä luukkua alas enään ollenkaan, rele(uusi) vaan naksuu keskikonsolissa.

Olisiko vinkkiä missä vika.

Mitenköhän sen luukun saa vedettyä kiinni ilman moottoria? On meinaan aika vittumaista ajella luukku kun on hivenen raollansa.

Luin ton vanhan topicin missä oli samasta ongelmasta mutta ei sanottu kuinka sen saa kairattua kiinni.

Posted

ei muuta kuin katteet irti ja kattoon liikkuuko motti mihinkään tuleeko virta sille saakka onko maadotus kunnossa jne. nää ainakin aluksi. Jos ei toimi vieläkään niin irti vaan ja uutta palikkaa tai käytettyä tilalle (tai jos tuntee itsensä tai jonkun toisen sähkömiehen niin voihan sen vanhan purkaa ja kokeilla kattoa siitä esim. hiilet ym.) :(

saattaapi olla suht kallis motti :-\

Posted

Ei varmaan kuulu tänne mutta onko 4gnr:ään saatavissa tota luukun moottoria vai onko siinä sellainen? :o mulla kyllä on sisällä katkasija joka avaa sen luukun mutta ei vedä kiinni :( onko se sit särki? :'(

Posted

Ookko varma että on yläasennos?

Mulla rupes kerran vetämään luukkua kiinni ja avasin uudelleen niin jäi liike kesken eikä suostunu enää liikkumaan.

Ruuvimeisselillä kun aikani sorkin lukkosysteemiä niin laski alas, sit kun nousi ylös niin pelas taas.

Posted

Jos se moottori ei toimi, taitaa jäädä luukku auki.

Posted

Tää saattaa olla vähän tyhmä kysymys. Mutta mitä toi moottori siis tekee? avaako ja sulkeeko se koko luukun, vai avaako se vain lukituksen jonka jälkeen luukku nostetaan käsin ylös?

Onko sitä Pontiaceissa vai onko pelkästään Camarojen herkku?

Posted

Kummassakin on samanlainen systeemi, muutenkaan Camaro ja Pontiac ei eroa toisistaan kuin ulkonäöltä.

Tuntus moottori tuuppaavan auki ja vetävän kiinni. :) ei kuitenkaan avaa koko luukkua, siis käsin pitää nostaa. Muuten jos motarilla painas vahingossa namiskaa kojelaudassa, olis ilmanvaihto taattu ???

Posted

Mulla kun oli se89 camaro niin sitä luukkua ei saanut auki jos oli liikenteessä tai vaihde päällä ja kone käynnissä :)ja mulla kyllä pamahti se luukku auki vauhdilla kun ostin uudet pumput :D

Posted

joo, ei sitä luukkua pitäisi saada auki, kun kone on käynnissä. Ja sen luukun kuuluisi avautua napista ylös asti, jos pumput on kunnossa.

Mitähän noi pumput maksaa muuten, onko joku ostanut just uusia?

Posted

Mä ostin n.vuosi sitten siihen 89 malliin US-Partsista ja hinta oli muistaakseni olisko ollut n.100€pari :-[voin olla väärässäkin kun ei oikein muista :'(Mutta siinä hinta luokassa ne pyörii :(

Posted

Toukokuussa tänä vuonna US-Parts'issa 93 €/kpl..... :'(

• 2 weeks later...
Posted

Ei toimi vieläkään.

Olisiko kellään kytkentäkaavio tosta motista ja sen johdoista?

Oli aika sekavan näkönen systeemi.

Posted

Siinä kuva

[ylläpito on poistanut liitteen]

Posted

Olisko toi mun muisti niin hatara :(kyllä se tais olla lähempänä tota summaa mitä senior sanoi vähän vähemmän :-[Mutta mun mielestä kun soitin vähän aikaa sit tonne american import nimiseen firmaan :)ne sanoi että olis n.100€ pari siinä ehkä sotkin :'(

• 2 weeks later...
Posted

Voisko joku ottaa kuvan omasta takaluukun alasvetomoottorista sillä tavalla että näkyis noita johtoja kuinka ne pitää olla.

Omassa on yks irti ja muut vähän höllässä.

• 1 month later...
Posted

Mikäs neuvoksi kun lukko toimii (naksuu ja nakuttaa, avaa lukon jos ruuvarilla ensin sorkkii sen kiinni) mutta moottori ei nosta sitä ylös. pitäis saada luukku kiinni mutta ei onna jos moottori ei nouse.

Posted

eekkä kö roplasin vielä kerran niitä lukon klipuja ruuvarilla ja tsädäm! nousi lukko ylös. ihime härvelin ovat amerikkalaaset pykännehet!

Posted

Itsekin tappelin aikoinaan ruuvarilla hölmönä, kunnes äkkäsin - luukku tietty avoimena - kääntää lukossa avainta. Ja kas kummaa : moottori hyräytti lukon ylös..... :-[

Posted

Tommy, ota se koko härveli irti ja lyö akusta suoraan 12v johtojen päihin, näet ainakin toimiiko se. Jos ei toimi, niin käy tonkimassa south west traden romuista sillä niistä saattais löytyä huomattavasti halvemmalla ku kaupausta. Mikäli siis olet hlinnan lähettyviltä..

Itse jätin kerran sormet luukun väliin kun se veti kiinni.. En suosittele :-\.

• 1 month later...
Posted

Voipi löytyä koko takalukko paketti tallista jos jotain kiinostaa?

• 2 weeks later...
Posted

Mulla temppuili kans kunnes purin koko moottorin osiksi ja putsasin kaikki möhnät moottorin sisältä, oli muuten tosi paskanen. Mutta muistaakseni todellinen vika taisi olla, että toinen hiili oli jostain syystä kulunut loppuun. Tekaisin sen äkkiä hallin hyllyllä olleesta ylimääräisestä laturin hiilestä. Eikun takas nippuun ja on toiminut sen jälkeen moitteetta jo monta vuotta. En nyt muista tarkkaan oliko tää se tapaus että moottoripaketti oli jotenkin kasattu niittaamalla, mutta kotikonstein tuo oli muutettavisssa ruuveilla kasattavaksi