Jump to content

Saitko hyvää vai huonoa palvelua laita juttu tänne

Recommended Posts

Posted

Rock auto autosta paskaa, kansipahvi laatikossa rullalla. Ei oikein vakuuta. Olen kuullut vastaavista tapauksista. Kestääkö tuo pahvi oikaisuja😰

IMG_20250930_153923.jpg

• Confused 2
  • 5 months later...
pasi jkl
Posted

Autodoc:ilta tilannut 2 lähetystä, eka lähetys Toyotaan puskurin kiinniket, vasen ja oikea toinen kävi, toinen oli väärä työnnetty vaan jotain väärällä numerolla. Nyt Toyotaan etu ajovalo umpiot molemmat väärän mallisia minulla 4D malli valot 3D malliin. 

Kolmatta kertaa Ei TULE.!!! 💩

• Angry 1
Posted

3 kertaa tilannut Autodocilta tavaraa joskus 2018-2020.

1 tilaus oli onnistunut ja muissa tapauksissa osat eivät sopineet autoon.

Reklamointi oli kuin shakin pelaamista vesinokkaeläimen kanssa ja siitä lähtien en ole tehnyt kauppaa kyseisen firman kanssa.

Viimeaikoina olen suosinut Aeromotors (Viro), mutta kyllä niidenkin sivuilla saa olla tarkkana osia valittaessa.

Olipas huonosti pakattu tuo syl.kansitiiviste.

Itseäkin jännitti tilata Ebaysta, mutta oli fiksusti teipattu puulankkujen väliin.

• Like 1
z 28 jari
Posted

Tuolta aeromotorssilta löytää halutun osan varmimmin jos  alkuperäinen varaosanumero on tiedossa.

• Like 1
pasi jkl
Posted
15 tuntia sitten, Fenix kirjoitti:

Olipas huonosti pakattu tuo syl.kansitiiviste.

Itseäkin jännitti tilata Ebaysta, mutta oli fiksusti teipattu puulankkujen väliin.

Nuo kansipahvit oli rock auto:sta, joku oli saanut 6-moottorin kansipahvi keskeltä taitettuna kaksin kerroin, rock auto:sta. 😡 

• Angry 1
Posted
25.3.2026 klo 16.31, pasi jkl kirjoitti:

Autodoc:ilta tilannut 2 lähetystä, eka lähetys Toyotaan puskurin kiinniket, vasen ja oikea toinen kävi, toinen oli väärä työnnetty vaan jotain väärällä numerolla. Nyt Toyotaan etu ajovalo umpiot molemmat väärän mallisia minulla 4D malli valot 3D malliin. 

Kolmatta kertaa Ei TULE.!!! 💩

Tilasin tuolta aikoinaan Trans Amiin coolant level sensorin, niin nyt minulla on Nubiraan joku helevetin sondi.

• Confused 2