Jump to content

Millaset tulpanjohdot?

CamRaato94

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitäs uusia noi orkkikset. Ovat varmasti sen verta pehmenneet eristeistä jne. Minkälaiset? Pitääkö olla jotenkin silikonipäällysteiset etteivät ole lämmölle herkkiä vai mitä? Semmoset tietysti jotka myös palvelee tulevissa "perförmänssi" ratkaisuissa, jos vihdoin ja viimein alkais vähän viri viriämään konetta...

Tässä yksi esimerkki: http://tinyurl.com/25bgdo

Kirjoitettu

nyt on käytös ollu msd 8.8mm univesaal sarja  johdot täytyy ite tehä toisen pään osalta, helpot ja saa määrämittaset. mutta ovat hivenen paksut lt1 johtotelineisiin varsinki apparin puolella. nyt odottaa hyllys  ACCEL 7137 sarja 8mm johtoja valmis sarja lt koneeseen sopivuutta telineisiin en oo vielä kokeillu.

Kirjoitettu

Kun vaihdoin MSD 8.8 johdot  ja MSD:n puolan, niin vääntöä tuli selvästi lisää. (siis pers dynossa) Hyvin on kaks kesää pelanneet.

• 1 month later...
Kirjoitettu

minkäslaista johtoo ootte 3genneriin laittanu, valmista sarjaa etsiskellen. budjetti n. 100€ kantturoissa

Kirjoitettu

minkäslaista johtoo ootte 3genneriin laittanu, valmista sarjaa etsiskellen. budjetti n. 100 kantturoissa

mulla on nyt 8,5mm msd johdot kulmapäillä en tiedä vielä käyttökokemuksia

Kirjoitettu

Mulla myös MSD:n 8.5mm:n johdot, 90 asteen kulmat kummassakin päässä.Hyvin on pelanneet.

Kirjoitettu

onko ihan sopivan mittaset vai joutuuko katkoo

kiinteet päät mitäs niitä katkomaan kyllähän sitä sinne vähät löysät mahtuu? vai..

Kirjoitettu

kiinteet päät mitäs niitä katkomaan kyllähän sitä sinne vähät löysät mahtuu? vai..

eli hyvät.... TÄ  ;D

Kirjoitettu

Mulla on jo toiset Taylor Spiro Pro 8mm piuhat pikkarissa...sopivan notkeat ja helppo asentaa,pituudet täsmää aika hyvin mallikohtasissa sarjoissa ja löytyy useita värejä.

Vaihdoinkin oikeastaan edelliset vain värin takia toisiin...Black is beautiful  8)

http://www.taylorvertex.com/

Onhan noi Accel tai MSD yms piuhat tietysti hienommat,mutta kyllä se kipinä noillakin on perille löytänyt...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...