CamRaato94 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Pitäs uusia noi orkkikset. Ovat varmasti sen verta pehmenneet eristeistä jne. Minkälaiset? Pitääkö olla jotenkin silikonipäällysteiset etteivät ole lämmölle herkkiä vai mitä? Semmoset tietysti jotka myös palvelee tulevissa "perförmänssi" ratkaisuissa, jos vihdoin ja viimein alkais vähän viri viriämään konetta... Tässä yksi esimerkki: http://tinyurl.com/25bgdo
mikke Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 nyt on käytös ollu msd 8.8mm univesaal sarja johdot täytyy ite tehä toisen pään osalta, helpot ja saa määrämittaset. mutta ovat hivenen paksut lt1 johtotelineisiin varsinki apparin puolella. nyt odottaa hyllys ACCEL 7137 sarja 8mm johtoja valmis sarja lt koneeseen sopivuutta telineisiin en oo vielä kokeillu.
F350 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Kun vaihdoin MSD 8.8 johdot ja MSD:n puolan, niin vääntöä tuli selvästi lisää. (siis pers dynossa) Hyvin on kaks kesää pelanneet.
Nupa Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2008 MSD 8.5 piuhat ja puola. Orkkiskiinnikkeitä/johtotellinkejä täytyy pikkasen dremelöidä, mutta kyllä ne piuhat saa niihin sopimaan
sami Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 minkäslaista johtoo ootte 3genneriin laittanu, valmista sarjaa etsiskellen. budjetti n. 100€ kantturoissa
5,7 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 minkäslaista johtoo ootte 3genneriin laittanu, valmista sarjaa etsiskellen. budjetti n. 100 kantturoissa mulla on nyt 8,5mm msd johdot kulmapäillä en tiedä vielä käyttökokemuksia
Vici Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Paljo maksoi ja mistä ostit?
5,7 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Paljo maksoi ja mistä ostit? http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=MSD%2D31419&N=700+4294908216+4294840140+4294924930+4294864973+115&autoview=sku
z 28 jari Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Mulla myös MSD:n 8.5mm:n johdot, 90 asteen kulmat kummassakin päässä.Hyvin on pelanneet.
sami Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=MSD%2D31419&N=700+4294908216+4294840140+4294924930+4294864973+115&autoview=sku onko ihan sopivan mittaset vai joutuuko katkoo
5,7 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 onko ihan sopivan mittaset vai joutuuko katkoo kiinteet päät mitäs niitä katkomaan kyllähän sitä sinne vähät löysät mahtuu? vai..
sami Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 kiinteet päät mitäs niitä katkomaan kyllähän sitä sinne vähät löysät mahtuu? vai.. eli hyvät.... TÄ
Diore Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 mä oon aina kokenut Accel 300+ 8,8 tulpanjohdot hyviksi
sami Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 meneekö vakiosarjojen kanssa 90 mutkalla vai suoralla vai olikos se orkkiksissa muutama suorakin seassa esim. http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=TAY%2D84611&N=700+4294908153+4294925005+4294907958+4294840140+4294925143+4294756594+115&autoview=sku
Sport Truck Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Mulla on jo toiset Taylor Spiro Pro 8mm piuhat pikkarissa...sopivan notkeat ja helppo asentaa,pituudet täsmää aika hyvin mallikohtasissa sarjoissa ja löytyy useita värejä. Vaihdoinkin oikeastaan edelliset vain värin takia toisiin...Black is beautiful http://www.taylorvertex.com/ Onhan noi Accel tai MSD yms piuhat tietysti hienommat,mutta kyllä se kipinä noillakin on perille löytänyt...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään