nextbestthing Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 Minkä kokoiset ovat camaron etu kaiuttimet ? Ovatko ne 4x6 ? auto on vuoden -89 camaro...
nextbestthing Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 hyvähyvä Ajattelin sitten sinne sijoittaa nuo autostudion 4x6 kun sopivat suoraan paikalleen http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=1177 tuommoiset...
Diablo Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2004 Sopivatko nuo Autostudion kaiuttimet syvyytensä puolesta kuinka hyvin?
nextbestthing Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2004 En ole vielä hankkinut noita etukaiuttimia, joten itse en osaa sanoa mitään vielä, enkä tilakkaan noita autostudion kauittimia vaan spl dynamic's 4*6. Mittoja spl:n kaiuttimista http://www.spldynamics.fi/k-koksut-s.htm. Itse mittailin kaiuttimen syvyydeksi 4,5cm ja apukuskin puolella tilaa alaspäin on 5,5 cm...
TAKKU Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Nuo Autostudion 4x6 ei mene suoraan kiinikkeisiin! Joudut väkertelee aikamoiset kiinikkeet sinne. edit: Camaroon on helpompi väkertää kiinikkeet kun siel on kunnon peltiä mihin ruuvata. Ponussa homma on pari pykälää (ainakin) hankalampi kuttaperkkaosien(=muovi) vuoksi.
Diablo Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 No sinne askartelisi varmaan sitten samalla vaivalla 5.25" kaiuttimet. Syvyys siinä vain taitaa tehdä kiusaa. Onko siellä tilaa nostaa niitä kaiuttimia noin sentin verran ylöspäin? Vai ottavatko ne sitten jo kojelaudan päällislevyyn? Pitäisi varmaan purkaa tuota omaa kojelautaa sen verran että pääsisi itse toteamaan tilanteen, mutta ei näin hienolla ilmalla malta tallissa ruuvailla
TAKKU Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Camarossa tilaa on paremmin ja 5.25" (Autostudio BC-62) elementti ei sopinut auton omiin kiinikkeisiin, koska kuskinpuolella mittaristo tuli syvyydessä vastaan. Pintaan nuo sai mahtumaan esim. irrottamalla ne peltiset auton omat kiinikkeet, tosin apparin puolella ECU on yläpäästään kiinni samassa raudassa kajarin kanssa. Ite annoin rälläkkää raudoille. Tuolla on jotain kuvia asennuksista. http://www.komppi.com/fbodystuff/CamaroRS/ ja http://www.komppi.com/fbodystuff/misc/ Camaro HIFI asennus 027.JPG apparin puolella mahtuis kojelaudan alle... Firebirdissä piti poistaa ilmaputket jotka menee tuulilasille ja sivuikkunoille kojelaudan "päällä"
Diablo Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Jees kiitoksia, noi sun sivut on kyllä hyvät olemassa Firebirdissä piti poistaa ilmaputket jotka menee tuulilasille ja sivuikkunoille kojelaudan "päällä" Toi ei liene kovin hyvä juttu talviajoa silmälläpitäen Tosin en vielä tiedä tulenko ajamaan tällä talvisin?
TAKKU Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2004 Ne pienet ilmaputket on aika turhat -luulen koska siellä alempana on isot suuttimet jotka voi suunnata ikkunoihin. Pitäähän ne tietysti peilin kohdalta ikkunat sulana. Mullakin seisoo Firebirdi talven. Niin Camarossa ei tarvii poistaa kun siinä on fiksummin vedetty nekin.
Soppa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2004 Mullapa ei oo ollenkaan niitä alempia suuttimia, kun ei ole ilmastointia...auttaa hyvin ne pikkusuuttimet, ei ongelmaa ikkunoiden huurtumisesta.
Diablo Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2004 No mä olen sitä ihmetellytkin että miksei mulla ole niitä suuttimia, pelkät peitelevyt vain. Mutta ne siis ilmeisesti liittyvät ilmastointiin, jota ei tässä meikäläisen autossakaan ole.
TAKKU Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2004 Kuitenkaan kajareiden sovitus ei liene paljosti erilainen. Enpä tiennytkään että tämmöisiä ilmanvaihto ratkaisuja on käytetty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään