Jump to content

Lämmityslaite puhaltaa kylmää?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Moiiii,

Lämmityslaite puhaltaa kylmää, vaikka säädöt ovat täysillä puhaltamaan lämmintä/kuumaa.

Liittyykö tämä samaan vikaan, kun jäähdytysnestettä hulahtaa välillä ulos, olen kyllä

lisännyt glycolia. Hoitoon ollaan menossa torstaina tuon valuttelun vuoksi, mutta

mites tämä lämmitysasia onko ihan oma vikansa?

 

-kristiina

 

(Pontiac -91 TransAm, TPI, 5L)

Kirjoitettu

Ilmatasku voipi olla putkistossa jolloinka ei lämmintä tule (pitäisi poistua itekseenki aikaa myöden). Taikka sitten on lämmityslaitteen hana jumitunut kiinni asentoon jolloinka ei  lämmintä tule

Kirjoitettu

Moiiii,

Lämmityslaite puhaltaa kylmää, vaikka säädöt ovat täysillä puhaltamaan lämmintä/kuumaa.

Liittyykö tämä samaan vikaan, kun jäähdytysnestettä hulahtaa välillä ulos, olen kyllä

lisännyt glycolia. Hoitoon ollaan menossa torstaina tuon valuttelun vuoksi, mutta

mites tämä lämmitysasia onko ihan oma vikansa?

 

-kristiina

 

(Pontiac -91 TransAm, TPI, 5L)

Mulla oli lämppärinkenno ihan tukossa ja se teki silloin just noin  :(  Putsattiin kunnolla lämpöisellä vedellä ja joillain liuotusaineilla ja paineilmalla niin rupes toimiin m/ m/
Kirjoitettu

hulahtaa nestettä välillä ulos = taso on silloin liian alhainen,se vaikuttaa myös siihen,että välillä ei tule lämmintä

  • 3 years later...
Kirjoitettu

Joo, mulla ongelmana taas että puhaltaa vain lämmintä vaikka säädin on ihan missä asennossa vaan?? Missä vika? ::)

Auto 95 Firebird

Kirjoitettu

Joo, mulla ongelmana taas että puhaltaa vain lämmintä vaikka säädin on ihan missä asennossa vaan?? Missä vika? ::)

Auto 95 Firebird

Säätönamiska sökö tai joku alipainejuttu, läpät ei liiku.

Pitäs kait pikkasen suhista kun kääntää eri asennoille.

http://shbox.com/1/hvac_vacuum.gif

Kirjoitettu

Jep, mutta ei pitäis puhaltaa kyllä pelkkää kuumaakaan, ei pelitä se asento jossa saa ohjattua ulkoilmaa sisään?

Pitää tutkia noi alipaine letkut, kiitti kaaviosta *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...