kristiina Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Moiiii, Lämmityslaite puhaltaa kylmää, vaikka säädöt ovat täysillä puhaltamaan lämmintä/kuumaa. Liittyykö tämä samaan vikaan, kun jäähdytysnestettä hulahtaa välillä ulos, olen kyllä lisännyt glycolia. Hoitoon ollaan menossa torstaina tuon valuttelun vuoksi, mutta mites tämä lämmitysasia onko ihan oma vikansa? -kristiina (Pontiac -91 TransAm, TPI, 5L)
Cujo Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Ilmatasku voipi olla putkistossa jolloinka ei lämmintä tule (pitäisi poistua itekseenki aikaa myöden). Taikka sitten on lämmityslaitteen hana jumitunut kiinni asentoon jolloinka ei lämmintä tule
gmc63 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Moiiii, Lämmityslaite puhaltaa kylmää, vaikka säädöt ovat täysillä puhaltamaan lämmintä/kuumaa. Liittyykö tämä samaan vikaan, kun jäähdytysnestettä hulahtaa välillä ulos, olen kyllä lisännyt glycolia. Hoitoon ollaan menossa torstaina tuon valuttelun vuoksi, mutta mites tämä lämmitysasia onko ihan oma vikansa? -kristiina (Pontiac -91 TransAm, TPI, 5L) Mulla oli lämppärinkenno ihan tukossa ja se teki silloin just noin Putsattiin kunnolla lämpöisellä vedellä ja joillain liuotusaineilla ja paineilmalla niin rupes toimiin m/
Chevy Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 hulahtaa nestettä välillä ulos = taso on silloin liian alhainen,se vaikuttaa myös siihen,että välillä ei tule lämmintä
harley1000 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Joo, mulla ongelmana taas että puhaltaa vain lämmintä vaikka säädin on ihan missä asennossa vaan?? Missä vika? Auto 95 Firebird
Nupa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Joo, mulla ongelmana taas että puhaltaa vain lämmintä vaikka säädin on ihan missä asennossa vaan?? Missä vika? Auto 95 Firebird Säätönamiska sökö tai joku alipainejuttu, läpät ei liiku. Pitäs kait pikkasen suhista kun kääntää eri asennoille. http://shbox.com/1/hvac_vacuum.gif
harley1000 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Joo, suhisee mutta ei viilene puhallus.
Nupa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Ei se hirveitä viileää puhalla jos/kun ei o ilmastointia.
harley1000 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Jep, mutta ei pitäis puhaltaa kyllä pelkkää kuumaakaan, ei pelitä se asento jossa saa ohjattua ulkoilmaa sisään? Pitää tutkia noi alipaine letkut, kiitti kaaviosta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään