sami Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 onko jollain tai tietääkö mistä saapi keskipulttikoppia, itte oon löytäny vaan edelin alumiinisia, tahi sit chevy logolla.
TransNAM Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2008 Kiinalaisia vakion näköisiä kromikoppia varmaan lähes kaikista jenkkiosapuljuista UsPartsista alkaen. Hinta muutaman kympin/pari. Laadukkaampien saatavuudesta en tiedä.
5,7 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2008 http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntt=valve+covers&N=700+4294908216+4294924930+4294919746+4294908395+4294903281+115+4294840140&Ntk=KeywordSearch
sami Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2008 Kiinalaisia vakion näköisiä kromikoppia ei taida noita tiiviiksi hyvin saada mitä ny oon kuullu ja jos joku on summitilta tai jostain tekemässä lähiaikoina tilausta... mahtuskohan sinne yhet kromikopat
KKOSKINEN Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2008 Mulla on yhdet kromikopat hyllyssä. Kun ajokausi alkaa nähdään pitääkö ne. Miks ei, kun noissa kansissa on ne ylösnostetut reunat.
-vellu Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2008 ei taida noita tiiviiksi hyvin saada mitä ny oon kuullu ja jos joku on summitilta tai jostain tekemässä lähiaikoina tilausta... mahtuskohan sinne yhet kromikopat Luulisi olevan hyvän tiivisteen liimaamisella ok.
pantera Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Luulisi olevan hyvän tiivisteen liimaamisella ok. ei koppia kannata menna liimaamaan, saat sitten irrottaessa hakata niita tai vaantaa ruuvarilla mutkalle kun eivat irtoa joskus ovat ihan stanan lujassa jos kopat on suorat ja tiiviste hyva eim silikoonikumi tiiviste niin pysyy kuivana vaikkei hullunlailla kiristele
pantera Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 mun mielesta tyylikkain centerbolt koppa on tama tulossa 1 pari kontissa, kohta nakee livena ovatko yhta hienot kuin kuvassa , valualumiinia pitas olla tiiviitkin
-vellu Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 ei koppia kannata menna liimaamaan, saat sitten irrottaessa hakata niita tai vaantaa ruuvarilla mutkalle kun eivat irtoa joskus ovat ihan stanan lujassa jos kopat on suorat ja tiiviste hyva eim silikoonikumi tiiviste niin pysyy kuivana vaikkei hullunlailla kiristele Niin eipä niitä kannata molemmilta puolita liimata. Meinasin että jos koppa on epätasainen, niihin siihen hyvä silikonikumitiiviste hyvällä liimakerroksella ja pikku painolla painettuna tasaiselle alustalle. Sitten kun on kuivanut ja on suora, koppa tiivisteineen ILMAN liimaa kannen päälle
sami Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 mun mielesta tyylikkain centerbolt koppa on tama tulossa 1 pari kontissa, kohta nakee livena ovatko yhta hienot kuin kuvassa , valualumiinia pitas olla tiiviitkin mullekkii
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään