Jump to content

kromi venakoppia... mistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko jollain tai tietääkö mistä saapi keskipulttikoppia, itte oon löytäny vaan edelin alumiinisia, tahi sit chevy logolla.

Kirjoitettu

Kiinalaisia vakion näköisiä kromikoppia varmaan lähes kaikista jenkkiosapuljuista UsPartsista alkaen. Hinta muutaman kympin/pari.

Laadukkaampien saatavuudesta en tiedä.

Kirjoitettu

Kiinalaisia vakion näköisiä kromikoppia

ei taida noita tiiviiksi hyvin saada  ::) mitä ny oon kuullu

ja jos joku on summitilta tai jostain tekemässä lähiaikoina tilausta... mahtuskohan sinne yhet kromikopat  ;)

Kirjoitettu

Mulla on yhdet kromikopat hyllyssä. Kun ajokausi alkaa nähdään pitääkö ne. Miks ei, kun noissa kansissa on ne ylösnostetut reunat.

Kirjoitettu

ei taida noita tiiviiksi hyvin saada  ::) mitä ny oon kuullu

ja jos joku on summitilta tai jostain tekemässä lähiaikoina tilausta... mahtuskohan sinne yhet kromikopat  ;)

Luulisi olevan hyvän tiivisteen liimaamisella ok.

Kirjoitettu

Luulisi olevan hyvän tiivisteen liimaamisella ok.

ei koppia kannata menna liimaamaan, saat sitten irrottaessa hakata niita tai vaantaa ruuvarilla mutkalle kun eivat irtoa ::) joskus ovat ihan stanan lujassa :o

jos kopat on suorat ja tiiviste hyva eim silikoonikumi tiiviste niin pysyy kuivana vaikkei hullunlailla kiristele

Kirjoitettu

mun mielesta tyylikkain centerbolt koppa on tama m/

tulossa 1 pari kontissa, kohta nakee livena ovatko yhta hienot kuin kuvassa 8), valualumiinia pitas olla tiiviitkin ::)

ripakoppa.jpg}

Kirjoitettu

ei koppia kannata menna liimaamaan, saat sitten irrottaessa hakata niita tai vaantaa ruuvarilla mutkalle kun eivat irtoa ::) joskus ovat ihan stanan lujassa :o

jos kopat on suorat ja tiiviste hyva eim silikoonikumi tiiviste niin pysyy kuivana vaikkei hullunlailla kiristele

Niin eipä niitä kannata molemmilta puolita liimata. Meinasin että jos koppa on epätasainen, niihin siihen hyvä silikonikumitiiviste hyvällä liimakerroksella ja pikku painolla painettuna tasaiselle alustalle. Sitten kun on kuivanut ja on suora, koppa tiivisteineen ILMAN liimaa kannen päälle :)

Kirjoitettu

mun mielesta tyylikkain centerbolt koppa on tama m/

tulossa 1 pari kontissa, kohta nakee livena ovatko yhta hienot kuin kuvassa 8), valualumiinia pitas olla tiiviitkin ::)

mullekkii  :P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...