balez Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 mielellään uretaaniset... kuka myy ja mistä saan.. partsi myy eeei oota eikää tuuu
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 34mm vakaajan puslat ja näytä niille vähä porakonetta ja OH!!!! ihastele 36mm puslia
BadassZ28 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Mulle tuli topdown solutionsilta jenkeistä vakaajat (juurikin 36mm eteen) puslineen ja tosiaan tuokin jamppa oli tehny nuo mun puslat 34mm puslista sorvaamalla. En muista nähneeni ainakaa yleisimmillä polyuretaanivalmistajilla lainkaa tota 36mm mallia.
balez Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 34mm vakaajan puslat ja näytä niille vähä porakonetta ja OH!!!! ihastele 36mm puslia kävi mielessä
balez Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2008 Mulle tuli topdown solutionsilta jenkeistä vakaajat (juurikin 36mm eteen) puslineen ja tosiaan tuokin jamppa oli tehny nuo mun puslat 34mm puslista sorvaamalla. En muista nähneeni ainakaa yleisimmillä polyuretaanivalmistajilla lainkaa tota 36mm mallia. tehään niistä 34 sitten hieman isommat
F350 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2008 Useampi tarvikeliike piti jenkeissä ja Kanadassa käydä läpi ennen kuin löyty 36mm:set. Ne löytyi muuten tuumamitoituksella, valmistajaa en kyllä muista.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään