Jump to content

T/A GTA kojelaudan kitinä


Guest ruskis

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tervehdys. GTA:ni kojelaudan alapuoli kitisee (muovi muovia vasten). Miten ton kitinän saa helpoiten pois. Siliconi en viitti sotkee väleihin. Neuvokaa te viisaammat. T. Jussi

Kirjoitettu

Asennat subframe connectorit. Ei kori/kojelauta elä niin hemskutisti :P

Kirjoitettu

Mullaki joskus toi kojis kitisee.. a tolppien suojamuovit välillä ottaa kojikseen ja aiheuttaa kitinää... en sitte tiiä mistä muilla johtuu... itellä meni noin 8)

Kirjoitettu

Pahemmin kitisee vielä jos purkaa ja kasaa kojelautaa... Mistä johtunee.

SFC auttaa varmasti kun kori ei enää elä niin paljon. Talvella nuo muovit muuten natisee vielä enemmän.

Kirjoitettu

Sfc:den asennuksen jälkeen mulla ei talvellakaan nitissyt kuin tuulilasi, joka on halki, ja joka vaihtuu huomenna

Kirjoitettu

no se tais unohtua. Lisätään edelliseen tietoon vielä että aika ajoin aapparin penkiltä kuului nitinää.

 

Toim huom. jotenkin arvasin että joku puuttuu tuohonkin pointtiin ;)

Kirjoitettu

mullakin kitisee se kojelauta siitä a-pilarin juuresta ja samaa tekee kans yhen kaverin firebirdi ja välillä kaasujalan mukaan myös se apukuskikin narahtaa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...