rokzetä Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 eli miten vaijeri on kiinni mittarissa? onks siellä kierre,sokka vai mikä?käsi mahtuu mut silmä ei nää
rokzetä Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 eli miten vaijeri on kiinni mittarissa? onks siellä kierre,sokka vai mikä?käsi mahtuu mut silmä ei nää olipas työläs vaihtaa mobilaattia niskaan ja olutta kurkkuun...vanha vaijeri poikki konehuoneen puolelta,mittari paneeli irti ,voimakas nykäsy,vaijeri irti ja naru päähän .nykäsee konehuoneen puolelle,uus vaijeri naruun ja sisään.näin se sit meni helposti pitkän turaamisen jälkeen
Vähä-ruokanen Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kerro mistä ostit tuon vaijerin! Olen juuri etsimässä samanlaista -89 Camaroon. Siinäkin on täysin mekaaninen mittari, vaikka jotkut ohjekirjat väittää toista.
rokzetä Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 us-partsilta hyllystä.hinta jotain 10e tuntumassa.south west tradillä on varmaan hyllykamaa kans.
rokzetä Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kerro mistä ostit tuon vaijerin! Olen juuri etsimässä samanlaista -89 Camaroon. Siinäkin on täysin mekaaninen mittari, vaikka jotkut ohjekirjat väittää toista. älä heitä vanhaa pois ennakkoon,siitä täytyy ottaa mutkatuki sinne laatikon päähän.ei tuu uudessa mukana.
Vähä-ruokanen Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Joo mä ehdinkin lähettää jo tonne US-Partsiin kyselyn. Mutkatukikin on irti ja tallessa. Lootaöljyt on kyllä pihalla, paitsi mitä sain kaapattua äkkiä haettuun astiaan.
rokzetä Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2008 Lootaöljyt on kyllä pihalla, paitsi mitä sain kaapattua äkkiä haettuun astiaan. ??
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään