Jump to content

eibach pro-kit/sportline

Recommended Posts

Kirjoitettu

joo...nyt on eibachin sportlinet alla.ainakin näyttäis että keula tipahti liikaakin.

ainakin ero vakioon on todella huomattava.näkee sitten kun ajelee että onko ilmanohjaimesta

enää mitään jäljellä.ehkä on muutenkin hieman liikaa etunojaa.vois olla jos takaa ottais jousista

kiekon pois niin asia tietty korjaantuis...ja ois entistä matalampi.ei hyvä sekään juttu.

ois tainnut kyllä toi pro-kit satsi olla viisaampi valinta...mutta ei tälle kesälle enää viitti

ruveta vaihtamaankaan (eli ois myynnissä tehtaan paketissa oleva pro-kit jousisarja 3 geneihin.

hintaa vaikka 250e:-...itse maksoin 287e:-(myytävänä palstalla on yhteystiedot jos on ko.

sarjalle tarvetta?)

Kirjoitettu

mulla tuli kyllä aika hyvään linjaan.. ja kaikista töyssyistä saanut huoletta ajella ja kauppa toriltakin pääsi huoletta pois niinkuin hallinosturilta.. joten ei ongelmaa

Kirjoitettu

joo...nyt on eibachin sportlinet alla.ainakin näyttäis että keula tipahti liikaakin.

ainakin ero vakioon on todella huomattava.näkee sitten kun ajelee että onko ilmanohjaimesta

enää mitään jäljellä.ehkä on muutenkin hieman liikaa etunojaa.vois olla jos takaa ottais jousista

kiekon pois niin asia tietty korjaantuis...ja ois entistä matalampi.ei hyvä sekään juttu.

ois tainnut kyllä toi pro-kit satsi olla viisaampi valinta...mutta ei tälle kesälle enää viitti

ruveta vaihtamaankaan (eli ois myynnissä tehtaan paketissa oleva pro-kit jousisarja 3 geneihin.

hintaa vaikka 250e:-...itse maksoin 287e:-(myytävänä palstalla on yhteystiedot jos on ko.

sarjalle tarvetta?)

Anna hetken asettua ennen leikkuupuuhia, en usko mitenkään, että olis liian matalalla keula :)

Mulla on tosiaan 2" droppi ja ilmanohjaimesta tulee vielä muutaman sentin rekkarikilpikin yli eikä se osu enää mihkään töysyissä ku nostin sitä joku 2-3cm ylemmäs (tulee siis edelleen ilmanohjaimesta yli).

Kirjoitettu

tarkoitus ottaa liikenteeseen vapuksi joten saa ne siihen asti olla koskematta paikallaan.

voi olla että se vaan näyttää "liian matalalta" verrattuna siihen mitä se vakio jousilla on.

kai se on ihan hyvä ajaakin kun ei varmaan ole niin löysä kuin alkuperäinen jousitus.

ja aikaa myöten voi toikin takapää laskee kun "asettuu" paikoilleen.

kun toisaalta ei viittis uusia jousia ruveta heti leikkelemäänkään...josko kesän ajeleis tolleen

niin kattoo sitten syksyllä miltä se näyttää...kokemuksia on lintalla ajelusta jossa maavaraa

peltisarjojen kohdalla kokonaiset 4cm...ei kovinkaan mukava ajaa.pimeellä tietty hienoo kun

kipinäsuihkut lentää auton alta peltisatsien raapiessa asfalttia...eikä bensatankkikaan näköjään

vuoda.vois nimittäin olla silloin liekitkin perässä...joo asiaan eli olkoon pontiac tolleen niinkuin se nyt on.

eiköhän siihen tottune...jos on tosiaankin niin että on ihan ok ajaa.eikä tarvitse joka monttua varoa?!

Kirjoitettu

tarkoitus ottaa liikenteeseen vapuksi joten saa ne siihen asti olla koskematta paikallaan.

voi olla että se vaan näyttää "liian matalalta" verrattuna siihen mitä se vakio jousilla on.

kai se on ihan hyvä ajaakin kun ei varmaan ole niin löysä kuin alkuperäinen jousitus.

ja aikaa myöten voi toikin takapää laskee kun "asettuu" paikoilleen.

kun toisaalta ei viittis uusia jousia ruveta heti leikkelemäänkään...josko kesän ajeleis tolleen

niin kattoo sitten syksyllä miltä se näyttää...kokemuksia on lintalla ajelusta jossa maavaraa

peltisarjojen kohdalla kokonaiset 4cm...ei kovinkaan mukava ajaa.pimeellä tietty hienoo kun

kipinäsuihkut lentää auton alta peltisatsien raapiessa asfalttia...eikä bensatankkikaan näköjään

vuoda.vois nimittäin olla silloin liekitkin perässä...joo asiaan eli olkoon pontiac tolleen niinkuin se nyt on.

eiköhän siihen tottune...jos on tosiaankin niin että on ihan ok ajaa.eikä tarvitse joka monttua varoa?!

Eiköhän o ihan ok, mulla ei o hetkeen ottanu muualle kii ku kunnon mökkipolulla viikonloppuna, ku oli keskiosa soratiestä pohjassa kii ja luulin jo putkiston pudonneen  ;D

• 1 year later...
Kirjoitettu

voisiko joku jolla on pro-kit tai sportline, mitata autonsa korkeuden eturenkaan takaa helman kulmasta maahan, ja takarenkaan edestä helman kulmasta maahan? Omassa autossa on eturenkaan takaa 170mm ja takaa 180mm, renkaat on 235/45/17 edessä ja takana. Voi mitata myös lokarin kaarista maahan. Auton maavara on matalimmasta kohtaa (pakoputken liitos laippa) vain 100mm. Taitaa olla putki liian alhaalla tai sitten jouset on niin kuoleentuneet. Jos vaihdan pro-kitin ja madaltuu tästä korkeudesta yli tuuman, on maavara liian matala. min. 80mm. näin saisin selville mihin korkeuteen se menisi noilla jousilla.  ???

Kirjoitettu

Pro-kit(-01 asennettu)Takana pyöränkaaresta navan keskelle ~370mm,edessä vastaava mitta ~360mm.

Kirjoitettu

Pro-kit(-01 asennettu)Takana pyöränkaaresta navan keskelle ~370mm,edessä vastaava mitta ~360mm.

kiitos!

eli pro-kitin voin laittaa. Jos tarttee enemmän madaltaa joutuu pakoputkea nostamaan.  :(  tai toivomaan ettei katsastusmies mittaile sitä. maavaraa on muuten riittävästi, mutta yksi kohta (iso laippa liitos) putkesta on aika matalalla.

Kirjoitettu

Mulla on sportlinet ja vaikuttaa, että vähän liian matalaksi menee. Auto on pukeilla renkaat ilmassa, niin en pääse mittaileen.

Kirjoitettu

Mulla Pro- sarja ja katsatusmiehen virallinen :) mittaus navan keskeltä pyöräkaareen: edessä 355mm ja takana 385mm.

Alustasarjan asennus-> muutoskatsatus, jos huomaavat. Mulla huomasivat ;D

Kirjoitettu

Se on Eibach:issa hyvä,että jouset on mustat.Ei pistä silmään niin pahasti....

Kirjoitettu

mitä iskareita käytetään pro-kitin kanssa? tää auto on niin löysä et joutuu kallistuksenvakaajatkin hommaamaan.

Kirjoitettu

mitä iskareita käytetään pro-kitin kanssa? tää auto on niin löysä et joutuu kallistuksenvakaajatkin hommaamaan.

mulla on sportlinet ja koni sportit.. maavara mulla ainakin ihan ok.. mutta ei yhtään alemmas tarvi pudota

Kirjoitettu

mulla on sportlinet ja koni sportit.. maavara mulla ainakin ihan ok.. mutta ei yhtään alemmas tarvi pudota

ok! täytyy ensin katsoa jos sais putkea ylemmäs ja sitten miettiä kummat laittaa.

Kirjoitettu

Mulla Pro- sarja ja katsatusmiehen virallinen :) mittaus navan keskeltä pyöräkaareen: edessä 355mm ja takana 385mm.

Mulla ei oo kukaan maininnu Pro-kitistä leimalla mitään 4:n vuoden aikana. Ainoastaan takajouset on hieman liian löysät omasta mielestä. Lyö pohjaamiskumeihin hieman liian herkästi. Jämäkämmät iskarit vois korjata hieman tilannetta.

Kirjoitettu

Mulla ei oo kukaan maininnu Pro-kitistä leimalla mitään 4:n vuoden aikana.

Broidin Cossua katsastaessa pyydettiin muutoskatsastamaan madallusjouset, mutta katsari

totes "en voi muutoskatsastaa madallusta, kun ne on mustat, eli saattaa olla tarvikejouset vaan" ???

J se Cossu on ihan sairaan matala ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...